Pulsmedia odsad ima još jedan portal - NBA.pulsmedia.hr!

Otvori u novom prozoru!
Ne zanima me.

Seidl zahvalio Alonsu i Vandoorneu na razvoju bolida

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Novi šef McLarena Andreas Seidl je rekao kako su Fernando Alonso i Stoffel Vandoorne uvelike zaslužni za razvijanje njihovog bolida. Iako su obojica bili frustrirani tijekom svojih karijera u McLarenu zbog općeg nedostatka performansi – Seidl kaže da su vodili ekipu u pravom razvojnom smjeru, što je od velike važnosti.

No, čak ni sam Seidl nije očekivao ovako brz napredak i etabliranje na poziciji najbrže ekipe iza top trojke.

“Mislim da to nije očekivao nitko unutar ekipe nakon što smo 2018. godinu završili s 9. najbržim bolidom.”

– Andreas Seidl

“To jednostavno pokazuje da se neke promjene koje smo odradili prošle godine sad isplaćuju.”

“Ekipa je napravila sjajan posao s ovogodišnjim bolidom. Puno su toga shvatili nakon povratnih informacija prošlogodišnjih vozača i trebamo se zahvaliti Fernandu i Stoffelu. Oni su ukazali na slabosti i na smjer kojim trebamo ići.”

“To se sad isplaćuje.”

Iako McLaren trenutno ima 20 bodova prednosti nad Renaultom u konstruktorskom poretku – Seidl je svjestan da se sve to može brzo promijeniti i da se ekipa ne smije opuštati.

“Naš ovogodišnji cilj je nastavak razvoja bolida. Naravno da sad želimo zadržati ovo 4. mjesto, ali to se uvijek može brzo promijeniti. Bitka je neizvjesna.”

“Prednost koju trenutno imamo je praktički nikakva tijekom cijele utrke pa je važno da se ne uzbuđujemo previše. Glavu dolje i fokus na slabostima koje još uvijek imamo.”

Ipak, svjestan je da to nije slučajnost i da su na 4. mjestu sasvim zasluženo:

“U posljednje dvije utrke imali smo 4. najbrži bolid pa zaslužujemo biti na toj poziciji u prvenstvu. Ali, sve do Francuske, mora se priznati, nismo bili 4. najbrži.”

“Bili smo negdje između 5. i 7. pozicije, a na kraju smo završili na 4. mjestu zato jer smo imali bolju pouzdanost, bolja zaustavljanja u boksu, bolje strategije i bolje razumijevanje guma.”

– Andreas Seidl

Fernando Alonso bio je u planovima ekipe za unutarsezonska testiranja ove godine, ali je Seidl odlučio da ga neće angažirati jer, kako kaže, ima sjajnu vozačku postavu u Sainzu i Norrisu.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: Serviser .
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Fernando Alonso Johnny Bravo Prikaži

    Renault treba vise fokusirati u Mcl nego u svoj momcad jer dobro znaju koji ima kapacitet da parira i bori sa top 3 momcadi.



    2

    14
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Pristojan čovjek. Jedino mi žao Vandornea.



    6

    1
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Prikaži

    Kako ovaj Seidl laže. Svi znaju da Alonso ne daje dobar feedback te da je jako toksičan.



    5

    8
    • Svi znamo da Vettel daje odlican feedback, tako se bar pricalo nakon Alonso / Vettel odnoano Ferrari / Red Bull ere. Zato ovih zadnjih 5 godina ubiru plodove tog dobrog feedbacka. Ljudi moji daj shvatite ako ekipa ne zna napraviti pobjednicki bolid moze vozac dubiti na glavi ali nece ostvariti pobjede i osvajati naslove. Sto mislis da Alonso nema pojma kakav je problem na bolidu i sto treba poboljsati? Mislis da to Vettel sada najednom nakon RB-a ne zna a tamo je znao? Znaju svi top vozaci gdje gube i sto treba poboljsati no znati poboljsati taj dio to nije posao vozaca nego inzinjera koji rade na razvoju bolida. Neki znaju svoj posao, neki snaju malo vise a neki odlicno i takav bude odnos snaga kako taj bolid ekipa razvija. Jer npr Alonso je sa Renaultom razvijao taj bolid i dosli su zajedno do toga. Ferrari je bio krs 2009 i 2010 su sa Alonsom bili bolji. Nije Alonso mogao napraviti bolju sasiju ili motor u McLarenu kao sto ni sada Vettel ne radi na razvoju sasije i aerodinamike. On noze samo dati naputke kako zeli da mu bilid bude poslozen sukladno njegovm stilu voznje i koji dio bolida neradi kako spada. Vozac nerazvija bolid , to rade neki drugi ljudi u ekipi. Pogledaj sto se dogodilo sa prednjim krilom Ferrarija u Francuskoj i Red Bulla u austriji. Jedni su odbacili to dok je drugima to ocito pomoglo u ostvarenju rezultata prije par dana. Na taj dio vozac nema nikakav utjecaj dali ce ekipe donjeti ispravne nadogradnje ili neke koje nece funcionirati kao npr Ferrarijeve lani nakon singapura.



      10

      1
    • Lewis Hamilton Har Kl Donator Prikaži

      Priznaj, dugo si čekao ovo :prcnjau:



      7

      1
  4. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Sviđa mi se optimizam ovog lika, “nakon što smo 2018. završili sa 9. najbržim bolidom”. Vjerujem da bi većina rekla sa 2. najsporijim bolidom



    11

    0
  5. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Ovo je vjerojatno kraj suradnje Alonsa i Mclarena



    1

    0
  6. samo polako……i prema gore……..uglavnom izgledaju sve bolje i bolje….i jos dva mlada talenta,jedan sa podaosta iskustva vec……na dobrom su putu….. :-)



    1

    0