F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Marko i dalje vjeruje kako će Red Bull pobijediti na pet utrka ove godine

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Red Bullov F1 savjetnik Helmut Marko i dalje stoji iza svog predviđanja da će Red Bull pobijediti na pet utrka ove godine nakon Verstappenove pobjede na VN Austrije.

Verstappen je bio potvrđen kao pobjednik nakon što su suci istražili incident između njega i Ferrarijevog Charlesa Leclerca.

Marko smatra ovaj performans momčadi kao obranu njegovih predviđanja s predsezonskih testiranja u vezi njihovog odnosa s novim proizvođačem motora Hondom.

„Na konferenciji za novinare u Tokyju obećao sam pet pobjeda“, rekao je Marko prije nego što je donesena odluka o istrazi. „Međutim, neki su me prozvali ludim ili štogod. Ja i dalje vjerujem da ih možemo ostvariti.“

Verstappen je započeo utrku na drugoj poziciji, ali je izgubio pet mjesta u prvom krugu.

„Pomislio sam ‘o ne, gotovo je’. Zatim se Max polagano probudio i u zadnjih 30 krugova odvozio nevjerojatno genijalnu utrku.

Također moram reći kako nam je Honda na 30 krugova dala svu snagu koju imamo. Gume su se držale i moram reći da imamo fantastičnu šasiju [s obzirom na to] gdje je Max mogao kočiti i sve ostalo. Tako da je ova pobjeda uzbudljivija nego da je odradio pravilan start i možda preteknuo jedan bolid za pobjedu.“

– Helmut Marko

Verstappenova budućnost je bila predmet spekulacija nakon tvrdnji kako bi manjak pobjeda do sada mogao aktivirati klauzulu o odlasku u njegovom ugovoru. Marko je rekao kako momčad „ne želi zadržati Maxa ukoliko mu ne možemo pružati pobjednički bolid.“

„To je cilj. Cilj je i dalje učiniti ga najmlađim svjetskim prvakom u povijesti.“

– Helmut Marko

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Gasly trenutno vodi na Velikoj nagradi leteceg mjesta iz Red Bulla. Mislim da Honda i dalje nije na razini za pobjede, ali race pace je vrlo dobar.



    7

    2
  2. James Hunt Martin089 Prikaži

    Pa normalno, neće čovjek reći da vjeruje da neće više pobjeđivati ove godine

    Ali realno, jako teško da će uopće imati koju pobjedu ove godine uz nadmoćniji Mercedes i Ferrari. Austrija je specifična i nije realno mjerilo. Po svemu možda još neke šanse imaju u Singapuru, Mexicu, Brazilu?



    3

    3
    • Max Verstappen 33 Mario Prikaži

      Vidit ćemo,bit će sve jasnije kad Honda donese obečanu PU specifikaciju koja bi trebala doniti i značajniji pomak u performansama. U Austriji se vidio i značajniji skok performansa zbog nadogradnje u aerodinamici.



      3

      0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Specifična, ali je više na ruku išla Ferrariju. To se vidjelo po kvalifikacijama. Ali Red Bullov tempo, uz čuvanje guma je bio nevjerovatan. Ako nastave imati ovakav tempo, dok se drugi budu mučili sa gumama, biće tu još pobjeda.



      4

      0
      • I taktika takoder. Ferrari je imao hemdikep start na softu i morao je ici ranije u boks sto je itekako na kraju igralo ulogu. Da su imali iste taktike sumnjam da bi bili toliko brzi od Ferrarija. Cijeli drugi stint je Ferrari vozio na 10 krugova starijim gumama tako da ipak i to treba uzeti u obzir. Uostalom zar netko vjeruje da su dobili minutu u odnosu na kanadu i vise u utrci? Tamo su kasnili za Hamiltonom citavu vjecnost a ovdje ostavili Mercedese i to dobrano. Vettel je imao peh u kvalama, pa u boksu pa izbor guma i strategije te Hamiltonom problem ipak daju malo drugaciju sliku. Vjerovatno je RB naoredovao ali ni blizu toliko kako je to izgledalo u nedjelju.



        2

        1
  3. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    30 krugova po ovoj vrucini u ful snazi bolesno svaka cast Honda jos ak taj motor ostane vozit sljedecu utrku kapa dole jos Bottas izjavio da nikad u zivotu nije trebo vise pazit da mu se ne pregrije masina i svaka cast RB bolidu koji je doveo dovoljno zraka da se masina moze hladit u ovim extremno vrucim temperaturama
    I ja se nadam Marko da ce bit 5 pobjeda znaci jos bar 4 full uzbudljive utrke a ni Honda nece stat na ovom imaju oni jos bar dve nadogradnje motora za sezonu ako ne i 3



    6

    0
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      A kad im pogledaš bolid, najmanje su imali otvora na njemu. Onih škrgi na sidepodu nisu ni imali. Samo onu jednu iza Halo-a.



      3

      0
      • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

        Zanimljivo da su imali najmanje otvora ja takve sitnice inace negledam svaka cast sto si to primjetio znaci da Hondin rashladni uredaj sigurno savrseno funkcionira na full opterecenju



        3

        0
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ma nije to Honda. Timovi sami razvijaju te sisteme za hlađenje. A Red Bull je tu godinama daleko ispred drugih. To se može vidjeti po tome koliko su uski pozadi. Ali ni Honda vjerovatno ne treba velike zahtjeve za hlađenjem, pa im to omogućava da je dodatno sitsnu. Čak su im i usisnici na sidepodovima ubjedljivo najmanji.



        4

        0
  4. Ako Ferrari ne uzme ni jednu pobjedu ove sezone, onda je moguće da će Verstapen uzeti 5. A Gasly, zvani Lord Tuta ne može više od 2 boda sakupiti po jednoj utrci.



    3

    0
  5. Honda plavi Prikaži

    Kao sto sam i pretpostavio/ napisao u komentaru nakon utrke, dali su im maks. snagu motora.
    Ajde da vidimo tih 5 pobjeda, ako se ostvari prognoza iduce godine su sampioni. Ako ostane Verstapen.



    2

    0
  6. Pierre Gasly LH44 Donator Prikaži

    „To je cilj. Cilj je i dalje učiniti ga najmlađim svjetskim prvakom u povijesti.“

    I onda kažu da je Ricciardo bježao od borbe sa Maxom. Istina da je Ricciardo bježao od borbe, ali sa čelnicima Red Bulla i njihovom favorizovanju, kao i samoj politici Dietera Matesitca koji najviše želi dobru reklamu. “Najmlađi prvak F1 u bolidu Red Bulla” :chill:

    I onda Horner laže ocu Ricciarda da nemaju miljenika u ekipi, da je sve jednako :thumbs:

    Iako zezamo Lorda, vrlo je moguće da Red Bull ni ne pridaje puno pažnje Gaslyu, već je većina fokusirana na Maxa, pa otuda ovako grozne performanse vozača, koji iako nije obećavao niti pokazivao vanserijske vožnje, nije po svemu sudeći trebao biti ovoliko loš u odnosu na Maxa, već je barem trebao držati koliko toliko priključak za Maxom.



    7

    1
    • Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

      Red Bull i ima najmlađeg svjetskog prvaka (Vettel) tako da tu reklamu već imaju ?. Oni svim silama žele zadržati Maxa jer takvog vozača teško da će dobiti u skoroj budućnosti. Barem ga ja ne vidim, a potvrda toga je da ga (vjerojatno) žele Merc i Ferrari



      8

      0
      • Pierre Gasly LH44 Donator Prikaži

        Ma jasno je to, i ja bi Maxa po svaku cijenu gledao zadržati, nevjerovatno vozi s obzirom da ima 21 godinu i dugoročno imaš vozača koji će iz bilo koje situacije izvući maximum.

        Nego ja hoću reći kako su providni sa favorizovanjem Maxa, a priča je da su im vozači s jednakim statusom.

        A što se reklame tiče, radi se rekordu, a obaranje istih je uvijek dobra reklama :)


        0

        1
  7. Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

    Pa teško, ali moguće, mogli bi uzet Mađarsku, Singapur, Meksiko i možda Ameriku. Vjerujem da će Honda i RB probati da dobiju i u Japanu, vjerovatno će uzeti neku kaznu za novi motor, ali pobjeda RB na Suzuki bi bila baš šlag na tortu.



    3

    0
    • I lani je Rb bio sposoban pobijediti ali u madarskoj , singapuru i usa nisu bili ni blizu pobjede a vjerujem da ce biti tako i voe godine. Prije ce konkurirati za pobjede na stazama na kojima su slavili ala mexico ili brazil.



      4

      1
      • Kevin Magnussen 20 Grah0 Donator Prikaži

        U Mađarskoj mislim da se prije svega nisu borili za pobjedu zbog specifičnosti uslova u kvalifikacijama, dok se u Americi Maks borio za pobjedu.
        Edit: I Maks je odustao u Mađarskoj tako da ŠKK.



        3

        0