Izdvojeno

Zaboravili smo: Mercedes vs Ferrari

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 0 minuta

Komentiraj

26 komentara

  1. Pristojni ljudi pristojno preticanje – nemjerljivo bolje od siledžije u nedjelju.



    37

    6
  2. Ovo je san svakog F1 fana. Da se ovako “tuku” top 2 ekipe do kraja.
    Vjerujem da je svatko od nas zaboravio da mora udahnuti zrak dok se ovo pratilo , ili u najmanju ruku navili alarm svakih 30 sek da udahnemo :D . Jer ovo se prerijetko viđa , bio je spektakl za gledati.



    16

    0
  3. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    E ovo je utrkivanje, dokaz da i moderna F1 zna ponuditi spektakl, samo što se to treba češće i događat a ne samo u par utrka tijekom sezone.



    12

    0
  4. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Botas izvuko tanji kraj :/



    3

    0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Ovo je trka u kojoj uopce nije bitno ko je pobjedia nego stani gledaj i divi se majstorkoj voznji od sve cetvorke pa.i maxa koji se bio s kimien boria



    8

    0
  6. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    I ferrari ganja merc



    2

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Vettel so much faster in slow corners

    Da bar da je ovako u ovoj sezoni



    11

    0
  8. Nelson Piquet
    Frantic Donator Prikaži

    Šteta što klip nije duži za još 2 kruga…
    Vjerujem da je većina ljubitelja F1 propratila ovo “na nogama” ili “na rubu fotelje”.
    Takođe, vjerujem da je većina ferarista skakala :mrgreen:



    10

    0
    • David Croft
      Ferrari Prikaži

      Da skakala…srce mi umalo iskočilo.

      Ne znam kada sam se tako preznojio u dnevnom boravku kao tu utrku.



      6

      0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Ja se stvarno ne sjećam kako sam ja to ‘proživio’ ” :D

        Ali u nedjelju par krugova prije kraja osjećao sam se kao da sam maraton istrčao…puls na 100. Mogu misliti kako je onda bilo.

        Ovo je baš ono, top. Čisto utrkivanje između dva tima bez strategija, sudara, itd. kao Baku 2017. I to je bilo super, ali ovo je meni bolje.. Vjerojatno najbolja utrka u zadnjih 5 godina po meni.


        0

        0
  9. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    Zanimljiva strategija crvenih ili kako ono reče Hamdo…



    4

    0
  10. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    1:30 – držite pogled na stražnjem krilu, drs.



    13

    0
  11. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Odličan četveroboj i vjerojatno najdraža mi pobjeda Vettela u Ferrariju i tad je izgledalo da ima prvenstvo u svojim rukama, nažalost iduća utrka je preokrenula sve za 180° i nagovjestila početak kraja.

    Nadam se da će ove godine Seb imati šanse u Njemačkoj da se iskupi za prošlogodišnju utrku :D



    8

    0
    • Znam – i ja sam gajio iluzije da je Njemačka bila prekretnica, ali moram biti realan i reći da je u drugom dijelu sezone Mercedes bio toliko nadmoćan da bi neizvjesnost potrajala samo utrku ili dvije dulje čak i da je u Njemačkoj sve bilo kako treba. Ne znam kako Mercedes uspijeva toliko napredovati kroz sezonu (i RB u većini slučajeva), ali mi je još manje jasno kako Ferrariju to konstantno ne uspijeva – barem njima novac nije problem za razliku od manjih ekipa…



      3

      0
  12. Formula1
    f1zd Prikaži

    Sad gledam koliko je Kimi bio blizu da prođe Luju još na početku videa…i onda bismo imali 1-2. Nevjerojatno da to nisu uspjeli prošle godine.



    3

    0
  13. Michael Schumacher
    senna66 Donator Prikaži

    eh da se nije desila Njemačka i da je Ferrari donosio dobre nadogradnje….
    Šteta, ta 2018. je možda bila i jedina šansa prije novih pravila da se skine Mercedes sa trona.

    Nadam se dobroj utrci u Silverstoneu.



    2

    0
  14. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Za mene najbolja trka u hibridnoj eri. 12 nezaboravnih krugova. 4 bolida u dvije sekunde. Nevjerovatna trka.



    1

    1
  15. Ovo je sjajna utkra bila i stvari su dobro izgeldale za Ferrari.



    1

    0
  16. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Ovo je razlog zbog čega se ovaj sport gleda. Nažalost više se ovo ne dešava iz utrke u utrku nego cijelu sezonu provedeš za TV-om da bi jednom vidjeo ovo, ali ipak vrijedi



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni