I Valtteri Bottas i njegov momčadski kolega iz Mercedesa Lewis Hamilton su na Velikoj nagradi Austrije morali paziti na temperaturu pogonske jedinice. Kako bi spriječili problem pregrijavanja u velikoj su se mjeri koristili tzv. lift-and-coast strategijom.
Bottas je na kraju završio treći, a ovu utrku je proglasio jednom od najtežih u njegovoj karijeri što se tiče brige oko motora.
„Znali smo da će biti vruće, ali smo se mrvicu preračunali.“
„Isto tako mislim da nam vremena po krugu s lift-and-coast nisu bila baš onakva kakva bi trebala biti. Čim smo se više koristili tom strategijom to smo više gubili vrijeme, više no što smo predvidjeli.“
„Za mene je ovo bila najteža utrka što se tiče upravljanja pogonskom jedinicom i temperaturama, nikad nisam to morao raditi do te mjere.“
„Osim toga, zbog tih temperatura nismo mogli koristiti puno snagu motora, pa nam je i to koštalo vremena.“
„Bilo je zeznuto, napadati i braniti pozicije je bilo skoro nemoguće i svaki put kad bi se ispred mene našao neki bolid, dobivao sam sve veća i jača upozorenja.“
„Dakle, to je definitivno bila utrka iz koje moramo puno toga na naučiti i popraviti se, jer će biti još utrka po vrućinama.“
– Valtteri Bottas
Bottas naglašava kako je bilo posebno teško kada se našao u DRS-u nekom drugom bolidu.
„Bilo je to dosta osjetljivo. Cijelo smo vrijeme bili na granici. Moramo još odraditi puno, puno utrka s ovim motorom, tako da i dalje želimo igrati na sigurno. S obzirom na okolnosti sretan sam što sam stajao na postolju jer je na kraju bilo gusto sa Sebastianom [Vettelom].“
„Još koji krug i bilo bi teško zadržati ga iza, bio je znatno brži, imao svježije gume, a ja sam se morao brinuti o motoru.“
– Valtteri Bottas
Finac je ostvario jedan od svojih ciljeva u Austriji, a to je da osvoji više bodova od Hamiltona:
„To je bilo pozitivno ovaj vikend. Biti na postolju, piti besplatan šampanjac, to je uvijek lijepo! To je činjenica. A i dobiti nekoliko bodova više od Lewis.“
„Drugi sam u poretku i cilj mi je smanjiti zaostatak za Lewisom, to se ove nedjelje ostvarilo iako bih volio da je taj skok naprijed veći.“
– Valtteri Bottas
Rezultati VN Austrije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nadajmo se onda supervrucem ljetu, jer im nije prvi put da se pregrijavaju kad je jako vruce.
12
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U Ferrariju se vesele globalnom zatopljenju?
18
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sada sam prvi put gledao kompletnu analizu preticanja u 68om i 69om krugu. Ne mogu da vjerujem da ovo nije za kaznu. Cisto izbacivanje sa staze. Ovi iz FIAe su definitivno pogubili sve konce. Ne znam vrijedi li vise gledati ovu lakrdiju od sporta.
5
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Daj ti nama reci, jel misliš da bi Leclerc pobjedio da je krenuo s medium gumama?
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O Ferrarijevoj taktici i strategiji nemam rijeci. :) Ova mi je trka licila na Kinu prosle godine. Fokus Ferrarija na Mecku, a Red bull pobjedjuje. Verstapen 9 krugova mladje gume u odnosu na Leclera… To je presudilo. O Red bullu nisu ni razmisljali u Ferrariju i Mercedesu do 30 i nekog kruga :)
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako je ovo za kaznu jesi onda i za kaznu Vettela ili mijenjaš mišljenja kako vjetar zapuše?
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pustite to ljudi utrka je bila top i samo je to sad vazno,doci ce i ferarrijevo vrijeme a za sad moramo navijat da bude vise ovakvih utrka
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kad istekne Mercov ugovor onda je valjda na redu Ferrari.
1
4