Izdvojeno

Bottas: Imali smo problema s hlađenjem zbog pogrešno procijenjenih temperatura

Piše: Jelena Benger

Prije 4 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

I Valtteri Bottas i njegov momčadski kolega iz Mercedesa Lewis Hamilton su na Velikoj nagradi Austrije morali paziti na temperaturu pogonske jedinice. Kako bi spriječili problem pregrijavanja u velikoj su se mjeri koristili tzv. lift-and-coast strategijom.

Bottas je na kraju završio treći, a ovu utrku je proglasio jednom od najtežih u njegovoj karijeri što se tiče brige oko motora.

„Znali smo da će biti vruće, ali smo se mrvicu preračunali.“

„Isto tako mislim da nam vremena po krugu s lift-and-coast nisu bila baš onakva kakva bi trebala biti. Čim smo se više koristili tom strategijom to smo više gubili vrijeme, više no što smo predvidjeli.“

„Za mene je ovo bila najteža utrka što se tiče upravljanja pogonskom jedinicom i temperaturama, nikad nisam to morao raditi do te mjere.“

„Osim toga, zbog tih temperatura nismo mogli koristiti puno snagu motora, pa nam je i to koštalo vremena.“

„Bilo je zeznuto, napadati i braniti pozicije je bilo skoro nemoguće i svaki put kad bi se ispred mene našao neki bolid, dobivao sam sve veća i jača upozorenja.“

„Dakle, to je definitivno bila utrka iz koje moramo puno toga na naučiti i popraviti se, jer će biti još utrka po vrućinama.“

– Valtteri Bottas

Bottas naglašava kako je bilo posebno teško kada se našao u DRS-u nekom drugom bolidu.

„Bilo je to dosta osjetljivo. Cijelo smo vrijeme bili na granici. Moramo još odraditi puno, puno utrka s ovim motorom, tako da i dalje želimo igrati na sigurno. S obzirom na okolnosti sretan sam što sam stajao na postolju jer je na kraju bilo gusto sa Sebastianom [Vettelom].“

„Još koji krug i bilo bi teško zadržati ga iza, bio je znatno brži, imao svježije gume, a ja sam se morao brinuti o motoru.“

– Valtteri Bottas

Finac je ostvario jedan od svojih ciljeva u Austriji, a to je da osvoji više bodova od Hamiltona:

„To je bilo pozitivno ovaj vikend. Biti na postolju, piti besplatan šampanjac, to je uvijek lijepo! To je činjenica. A i dobiti nekoliko bodova više od Lewis.“

„Drugi sam u poretku i cilj mi je smanjiti zaostatak za Lewisom, to se ove nedjelje ostvarilo iako bih volio da je taj skok naprijed veći.“

– Valtteri Bottas

Rezultati VN Austrije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

8 komentara

  1. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Nadajmo se onda supervrucem ljetu, jer im nije prvi put da se pregrijavaju kad je jako vruce.



    12

    1
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Sada sam prvi put gledao kompletnu analizu preticanja u 68om i 69om krugu. Ne mogu da vjerujem da ovo nije za kaznu. Cisto izbacivanje sa staze. Ovi iz FIAe su definitivno pogubili sve konce. Ne znam vrijedi li vise gledati ovu lakrdiju od sporta.



    5

    16

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni