Izdvojeno

Ricciardo: Trenutna forma Renaulta nema smisla

Piše: Jelena Benger

Prije 4 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renaultov vozač Daniel Ricciardo priznaje da forma koju momčad trenutno ima s obzirom na prošlih nekoliko utrka nema smisla, kako ni on ni momčadski kolega na VN Austrije nisu stigli do bodova.

Renault je imao dva vozača u top 10 u Kanadi i Francuskoj (iako je Ricciardo pao na 11 mjesto u Francuskoj nakon kazne).  Međutim, nadograđeni se RS19 dosta mučio u Austriji.

Ricciardo kaže kako je njegovo 12. mjesto vrhunac teškog vikenda i priznaje da ne zna zašto se Renault tako loše proveo u Austriji.

„Stvarno se nadam da ćemo nešto pronaći tijekom tjedna, na prmjer u Francuskoj je bilo više vjetra i nije nam baš škodio, a tu sam imao osjećaj jake turbulencije u utrci što se tiče upravljanja bolidom, a i najveća brzina je bila slaba.“

„Tako da mislim da nešto nije bilo sasvim u redu s bolidom ovog vikenda, ne znamo još što točno, ali nadam se da ćemo doći do odgovora jer ovo nema baš smisla.“

„Za sada ću ostati optimističan da ću uskoro reći: ‘aha, to je bilo krivo’ i da ćemo se smijati u Silverstonu.“

-Daniel Ricciardo

Momčadski je kolega Nico Hülkenberg potvrdio Ricciardove riječi i objasnio kako su njega mučile slične stvari:

„Bili su to vrlo čudni problemi, na trenutke je bilo teško zadržati kontrolu nad bolidom kod kočenja. Isto tako je bio čudan osjećaj voziti po ravnini, prednji dio je bio lagan i vukao je kao da se vozite iza nekoga.“

„Definitivno nije bilo jednostavno, Alfe su bile u bodovima i ne tako daleko od nas, ali slijediti druge bolide u tim brzim zavojima je bilo teško. Nismo bili dovoljno brzi da bi se probili naprijed.“

– Nico Hülkenberg

Rezultati VN Austrije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

10 komentara

  1. E moj Riki, bolje da si ostao u red bullu. S 30 godina ici u avanturu s Renaultom mi se cini kao jako losa odluka. Nazalost



    3

    6
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Prije bi se Ricci izborio pored Maxa za pobjede, nego s Renaultom na vrh. Odluka je bila teska, ali trenutno su peta momcad u poretku, a u danasnjoj F1 razlika izmedu prvog i petog je poprilicno velika. I samo mali ispravak, mislim da je bolid RS19 ?



    8

    1
  3. James Hunt
    Martin089 Prikaži

    Svi sad nešto pametujemo, trebao je ono, trebao je ovo. Pa valjda čovjek najbolje zna što je trebao a što nije. Kada se odluči na prelazak u 100% slabiju momčad, i što se tiče financijski (Red Bull ekipa ima mnogo veća ulaganja od Renault ekipe) i što se tiče poretka, znaš da je nešto u Red Bullu bilo trulo.

    No, prvak se ne postaje preko noći, a i sami su rekli da kompetitivnost očekuju tek 2021. godine.



    9

    1
    • a šta reć za petersona, alesia i još xy njih koji su uvik bili na krivom mistu u krivo vrime, odu iz momčadi koja se sljedeće sezone bori za naslov dođu u momčad koja se borila za naslov a sad je pušing. a da ne spominjemo veličine poput pierluigia martinija koji je cilu karijeru zapeja u šrotu. jbga, s druge strane neko je ima vrašku sriću cilu karijeru imat dupe u kompetentnim bolidima i kitit se poleovima, pobjedama i prvenstvima :D



      8

      3
    • Martin – Red Bull ima veća ulaganja, ali Red Bull nikada ne bi dali 30 miliona za vozača. Pametna odluka Ricija što je prešao u Renault i Alonsa koji se bio vratio u McLaren. prvo se vozi za plaću pa tek onda za pehare. Izvući će i Rici i Hulk maximum iz bolida, samo da Renault malo posliži kockice. Već kada smo kod ekipa i vozača, svi su govorili Sainzu da je budala što prelazi u McLaren, valja mu se gurati na začelju sa Wiliamsom :D



      3

      1
      • James Hunt
        Martin089 Prikaži

        Da, slažem se, vjerujem da je Renault ponudio manje, ne bi bilo ništa od te priče. Renault je sposobna momčad, ulaže se, bori se, vjerujem da će nešto i biti od toga.

        Što se tiče Sainza, meni se to čini kao splet sretnih okolnosti :D Kako je ono bilo, više se slabo i sjećam? Renault najavio Ricciarda, Sainz ostao bez mjesta pa uletio na mjesto Alonsa? Na kraju se poslože kockice i eto kompetentnog vozača u konkurentom bolidu :D



        4

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni