Izdvojeno

Hondin šef kasnio na podij jer nije znao što da radi

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 36 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Hondin tehnički direktor Toyoharu Tanabe je kasnio na pobjedničko postolje u Austriji jer kaže da “nije imao pojma” što da radi nakon što je njegova ekipa došla do prve pobjede još od 2006. godine.

Tanabe je propustio himne i stigao je upravo na vrijeme da mu se uruči trofej.

“Iznenadili su me kad su mi rekli da ja odem na podij.”

“Nisam imao pojma što da radim. Zato sam malo kasnio na podij.”

“Morate ustati prije himni, pomislio sam, moram biti tamo, ali sam malo zakasnio. Ovo je bio prvi put. Pomislio sam, zašto sam tako uzbuđen, što bih trebao učiniti?”

“Nitko mi nije rekao što da radim!” – Toyoharu Tanabe, Honda

“Nitko mi nije rekao! Ali, bilo je fantastično. Mogao sam vidjeti članove ekipe dolje ispod, također i Red Bull. Bili su sretni, a bilo je i puno navijača.”

Nakon što je podignuo trofej Tanabeu je čestitao Gerhard Berger, DTM šef i bivši F1 vozač. Zanimljivo, Tanabeova prva uloga s Hondom u Formuli 1 bila je upravo mjesto Bergerovog inženjera 1990. godine.

“Honda ovo ne bi mogla učiniti sama i zato moramo naglasiti sve koji su pridonijeli ovom uspjehu. Ovo je također i zahvala svim našim navijačima diljem svijeta na kontinuiranoj podršci.”

“U F1 smo se vratili 2015., ali osjećaj je kao da je ovo novi početak.”

“Iako možemo kratko uživati u tome, moramo se brzo vratiti na posao jer još uvijek zaostajemo za najbližim rivalima.”

Komentiraj

36 komentara

  1. Mclaren
    raca Prikaži

    Eh što bih ja volio da su svi zbunjeni kad se svira španjolska himna



    8

    2
  2. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Do prije 2 godine su se gasili ko televizor u onom Mclarenu, a jucer ugasili konkurenciju. Cini se da imaju F1 engine ?



    12

    1
    • Ono sta su imali s Mcl je bila apsolutna katastofa,pa kolko su samo imali kazni te se nije moglo izbrojat odnosno motor bi svaku utrku ili dvije bi vrisnuo,pa nakon 5godina valjda ce slozit motor,cestitam Hondi na prvoj pobjedi u hibridnoj eri



      5

      1
  3. drago mi je i zbog forumaša zekohonda i nadan se da se honda sad napokon zalaufala :top:

    i obećajen da ga više neću sprdat zeko ‘onda? :top:



    12

    0
  4. Spavaš li mirno, Eric Boullier? ?

    Koliko su samo s*ali po Hondi, a eto je sada sa upisanom prvom pobjedom…
    Moram priznati da sam se i ja sjetio našeg forumaša @zekohonda i koliko se sigurno veseli ovoj pobjedi…?



    7

    4
    • Nema sta Eric mirno spavati.
      McLaren nije niti najmanje pogrijesio sta je presao na Renault. Tako da nema tko za cim zaliti iz McLarena.
      Jer nije Honda nista superiorna naspram Renaulta, nego je Red Bull superioran naspram McLarena.



      19

      4
      • Honda i Renault imaju cilj a to je stici Mercedes i Ferrari po snazi,a McLarenu ide jako dobro i ljepo napreduju samo da ih Renault ne zezne ako im pri kraju sezone bude falilo bodova za 4 .mjesto da ne bi bilo nema dijelova!!! Inače McLaren rastura i jako mi je drago,nadam se da ce se iduće godine (jer ocito da novi menadžment radi dobro)umjesat s Renaultom u borbe za podije ili prva mjesta onda bi 2020 bila najbolja sezona!!!



        4

        0
      • Mika Hakkinen
        stoka Prikaži

        Ima McLaren zalit za cim… Honda nije nesto puno losija od Renaulta, a vjerojatno ce ga i pretec uskoro jer ulazu vise novaca, al donosi ekskluzivu i brdo para koje McLaren nemoze nadoknadit da potpise neznam koje sponzore



        3

        1
      • Bernie Ecclestone
        Dani Donator Prikaži

        Zašto misliš da honda donosi ekskluzivu? Na koji način? Pa renault je napravio veći iskorak ove godine od njih. I pored toga imaju veći broj pobjeda od honde.



        2

        3
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Da se ne zajebajemo, i Renaultove i Hondine pobjede u hibridnoj eri su Red Bullove. U ostalim bolidima nemaju šanse.



        5

        0
    • iskreno meni je i ono 3. misto na prvoj utrci već bilo čudo…koliko se pljuvalo prethodnih godina po njima :D



      2

      0
    • Ayrton Senna
      Hr1982 Prikaži

      Mcl je ipak po meni pomoglo sto se presli na Renault i tako prosle sezone saznali da im smjer razvoja bolida katastrofalan gledajuci RB i Renault s istim motorom prosle godine Mcl(62boda) je bio pregazen od RB(419bodova) i potucen od Renaulta(122boda) . Za vrijeme suradnje s Hondom Mcl je bio uvjeren da je motor jedini problem , k tomu su jos razvili neprijateljski odnos s Hondom pa je Honda samo odradivala ugovor i nisu se previse trudili a i Honda im je govorila da ih muce dimenzije motora koje Mcl trazi a RB im je dao da naprave veci motor.
      Tak da su i jedni i drugi po meni profitirali RB je dobio sansu da se bori za naslov 2020 , a Mcl silom provalio da rade bolid u krivom smjeru godinam sto se i vidi ove godine znacajan napredak vec sad imaju 59bodova od proslogodisnjh 62 koje bi mogli i udvostrucit a i postali su brzi od Renaultove tvornicke momcadi
      I bravo RBHonda za Austriju di je Merc jedva radio od vrucine Bottas izjavio da nikad nije imao utrku di je morao tolko pazit da se motor ne pregrije a Honda dosla do cilja u probijanju do vrha valjda pol utrke u modu za preticanje a zasluge naravno i RB bolidu koji je doveo dovoljno zraka da se motor moze hladit tjekom utrke vecinom valjda u modu za preticanje jer je Max doslovce letio



      2

      0
  5. @zekohonda: da li je u F1 ikad svirala japanska himna?


    0

    0
  6. Fernando Alonso 14
    Lukica Prikaži

    Čestitam Hondi na prvoj pobjedi u ovoj eri!

    90% sam siguran da Max mjenja čitav PU na sljedećoj utrci!



    2

    1
    • sad me ovo podsjetilo kad je senna tražija mcl da nastave sa lamborghinijevim motorima, nisu bili baš pouzdani lutrija bi bila odradit svaku utrku do kraja ali to šta bi odradili bilo bi vraški brzo, sekundu po krugu brže od cossy-a :D



      3

      2
      • @Lukica

        I da stave na sljedećoj utrci novi Pu isplatilo se to sve na ovoj utrci jer je bila ludnica!!! Ali nece, sad tek trebaju mijenjati motore i bit jos jaci,a Honda je jučer 25 krugova vozila na mode11 sad imaju podatke sta je sve pretrpila PU,a da se mene pita ja bi je izvadio i stavio u staklo u HRD Sakura!!!



        2

        1
      • Alain Prost
        Alain Prost Prikaži

        Kada je Mclaren koristio lambo motore, nisu li ih samo testirali?



        1

        0
      • @profesor prost, je testirali i senna i mika i oba su postizala bolja vrimena nego s fordom. the answer from mcl was still ”no”. nažalost minus je bila izdržljivost ali obojica su preferirala lambo :top:


        0

        0
  7. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Ovo je pobjeda za sve nas, istinske ljubitelje Honde. i zato – hvala Max, hvala Tanabe! Umalo sam i ja pustio suzu kad si digao trofej. Nakon križnog puta s Mclarenom uskrsli ste na najbolji način, a znakovito mi je da unatoč trenucima euforije priznajete da još uvijek zaostajete za konkurencijom i to mi je dobar znak da će Hondini motori biti sve konkurentniji.
    Možda Maxova pobjeda jest u neku ruku kontroverzna, ali Hondina i Redbulova sigurno nije. :)



    11

    0
    • Sebastian Vettel 5
      dzalac Prikaži

      Pobjeda nije uopce kontroverzna nego je zasluzena, tko god misli da nije nema pojma sta je f1 ( ovo sto je sad nije f1, samo kazne i plakanje a najmanje utrkivanja) :D



      8

      2
      • Pirelli Intermedium
        crofessional Donator Prikaži

        #dzalac napisao sam da je u neku ruku (za neke) kontroverzna jer je prema kriteriju do sad Max trebao dobit kaznu. Naravno da to ne predstavlja moje i mišljenje nekolicine koji su stava da je to trkaći incident, odnosno da ga nisu niti trebali stavit “under investigation” baš kao i Vettelovo izletanje u šikani u Kanadi.



        7

        0
      • Pobjeda cista kao suza, Honda je kompanija koja se tesko miri sa porazima i zato volim tu kompaniju.Sve daju da naprave PU konkurentnu i svaka im cast.



        4

        2
    • Nelson Piquet
      Grah0 Donator Prikaži

      Ne samo za istinske ljubitelje Honde, nego i za istinske ljubitelje F1. Lijepo je vidjeti da pobjeđuje motor koji je do prije 2 godine bio najlošiji i kojeg niko nije htjeo sem mudrih ljudi u TR i RB-u.



      10

      0
  8. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Čestitam Hondi,uskoro če biti još puno brža i to joj još samo fali.
    Naime ovog vikenda je bila nadogradnja prednjeg krila tj. novo prednje krilo koje je najviše doprinjelo Maxovoj brzini i ponašanju guma. Sam Max je rekao da sada može puno brže ići kroz zavoje.



    4

    2
  9. @zekohonda plaćaš li biru u četvrtak? moremo odma u onaj novootvoreni pub ili šta je na samom rotoru?


    0

    0
  10. Hehe, jos malo ce i Ferrarrijevi sefovi zaboravit kaj se radi.

    Ipak jos od Kimija nemaju pobjednika utrke, a bome ni svjetskog prvaka



    5

    1
  11. Jedino mi je drago zbog Tanabea! Japanci su radišni ljudi , uporni i skromni. Honda je pokazala da se može nositi s Ferrarijem , Mercedesom , ali Max je zaslužio kaznu. Vidljivo guranje Leclerca. Tko zna kakav bi ishod utrke bio da ga na taj način nije izbacio. Vjerovatno bi ga sustigao , a možda bi se i Charles obranio. No idemo dalje , njušim Ferrarijevu pobjedu na Silverstoneu i to Vettelovu! ??


    0

    9

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni