Vijesti

Reakcije Leclerca, Verstappena i Binotta

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc nije bio pretjerano raspoložen nakon što je izgubio pobjedu u pretpostljednjem krugu utrke:

“Ne znam, ljutit sam. Gledajući to iz bolida izgledao je kao nezgodan potez. Još moram pogledati druge kadrove. Po mom mišljenju u prvom pokušaju mi je dao dovoljno mjesta, a u drugom nije.”

– Charles Leclerc

Ferrari je danas pokazao dobar tempo, ali je bilo očigledno da je Red Bull značajno brži. Leclerc smatra da je to do guma:

“Red Bull je bio izuzetno brz, Max je bio ekstremno brz. Čini se da Red Bull bolje tretira gume i još moramo raditi na tome.”

– Charles Leclerc

Max Verstappen je, naravno, bio sjajno raspoložen. Nije uopće spominjao posljednje pretjecanje:

“Osjećam se sjajno. Nakon takvog starta popeti se do 2. mjesta i na kraju osvojiti pobjedu… Da, nisam to očekivao.”

“Uvijek je teško znati ima li dovoljno vremena za pretjecanje. Ovisilo je o tome koliko ću potrošiti gume kad sam došao do Valtterija.”

Mattia Binotto je napomenuo kako se on slaže da se vozačima treba dozvoliti utrkivanje, ali se indirektno pozvao na standard kojeg su suci sami postavili tijekom posljednjih nekoliko incidenata:

“Sjajna utrka Verstappena i Charlesa. Vidjet ćemo što će suci reći. Pravilnik kaže da se izazivanje sudara i guranje drugog vozača van staze mora kazniti.”

– Mattia Binotto

“Slažem se, mislim da bismo ih trebali ostaviti da se utrkuju. To trebamo promijeniti u budućnosti, ali pitanje je kako trenutno piše u pravilniku.”

Komentiraj

18 komentara

  1. binotto beskicmenjak, nadam se da ce letiti skoro



    11

    29
  2. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Kako su kaznili seba u kanadi treba kaznit i ovo, posto je to max koji je unistio ferrariu puno trka bilo bi lipo da mu se odbije malo o glavu, ali kad se spustimo na zemlju i vidimo da je max kolo uz kolo s njim ispravlja volan i gura ga van nije bilo fer i koreknto, al po meni je to ipak utrkivanje i kazna nebi trebala bit



    14

    2
    • FIA je sama kriva od samog pocetka drze kriterij. Ako ovo ne bude kazna onda nije ni Vettelova od 5 sekundi nad Hamiltonom. FIA mora drzat dosljednost iako ga nisu gledali u Bahreinu gdje je Verstappen uništio utrku Sainzu. I jos je Verstappen izjavio da je Sainz kasno kocio, a na usporenim snimkama se vidi da Verstappen kasno koci, jer je Sainz imao brzi bolid. Bas me zanima kakva bi bila odluka da je npr. Sainz, Verstappenu probusio gumu da li bi bili dosljedni i rekli da je to trkaci incident. Jesam Mercedesov navijac no FIA ne smije nikog favorizirati, jer na taj nacin oni odlucuju, a ne vozaci na stazi i nama navijacima unistavaju draz gledanja F1…



      8

      2
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Radi ovih sudaca ja Hamiltona nikad necu stavit uz bok Senni i MSC, da je suđenje zadnjih 5 godina bilo kako treba prvi bi rekao kao i sto recen za MM93 nevolim ga al.je najbolji u sportu, ovako mi je sve jadno i sve sumljivo i uvik ce bit



        10

        3
      • VRSV546

        Znaci samo radi sudaca?
        To je ipak napredak! Dobro je da nije zbog Glockova i ostalih pucaljki…

        Ja osobno nisam neki fan Hamiltona, ali da je vozac za top 5 ikada, ne bih uopce osporavao, a to sto sada nema konkurenciju pa da se moze “dokazati’ svaku utrku nije njegov problem.



        1

        11
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Necu uopce ulazit u tu raspravu al.aj, bilo kako bilo cinjenica je sad da je fia ukrala ferrariu pobjedu sad vi odaberite jeli to kanada ili austrija



        4

        1
  3. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Je, je, Max odlično vozi ove godine, nema što, bez greške, samo jedina dva puta kada je bila nezgodna situacija udario je Lewisa i izgurao Leclerca, dakle nije se on ni malo promijenio, još je zelen.
    Što sada suci vijećaju cijelo poslije podne, oni su postavili standard i po njemu je ovo Maxova greška i Leclercova pobjeda.

    Da nisu iskompleksirani bezveznjakovići i da nisu toliko puta uništili sve glupim kaznama ovakve stvari se ne bi trebale ni komentirati, ni ovo danas, ni ono u Kanadi, ni masu sličnih situacija, bez obzira tko od vozača bio u takvim situacijama.



    17

    2
  4. Apsolutno se slažem, Max bi trebao biti kažnjen jer nije dao žmigavac, stvarno ga može biti sram



    8

    13
  5. Williams
    Montoya Prikaži

    Ako Maxa kazne sa pokojom sekundom i Leclerc bude pobjednik proslavit će prvu pobjedu u F1 ko i Fisichella u Interlagosu 2003. – nikako.

    Samo jednom se prvi put pobjedi, i baš tada si stajao na krivoj stepenici postolja :(



    9

    0
  6. Blue Flag
    BrrZiiii Prikaži

    u ovom sportu je bilo dosta smrti, ali to nije razlog da ovaj sport postane još tetkastiji SJW tužakanjima. svi već shvaćaju pomalo da ovako ide u krivi smjer. ne bih volio da budući šampion bude cvilidreta kao lui (mada se ove godine jako promijenio nabolje), nego bih pravog winera
    kada bi im pokvarili kočnice (vratili željezo), stavili metalna ramena i jasno promijenili ova opskurna pravila….uh što bi bilo napeto



    3

    0
  7. Navijac sam Ferraria i ja ovo ne bi kaznjavao kao ni mnoge druge stvari. Problem je jedino u tome sta suci nisu dosljedni i cini mi se da kaznjavaju po nekim simpatijama ili po tome kako se koji ustao. Bili losi ili dobri ali kako ih postavis kriteriji bi trebali biti isti za sve od pocetka! Po tome ovo je za kaznu. Mislim da je sve otislo u neko ne povratno sranj… i ako gledamo zlatno doba formule onda bi Nikki, Senna, Prost, Schumi i ostali svaku utrku bili debelo kaznjavani a to nikako ne zelimo.


    0

    1
    • Ferrari
      F_R Prikaži

      Također navijač Ferrarija, i slažem se s tobom ali samo polovično. Ovakve stvari netreba kažnjavati niti ono vettela u kanadi. Ali neslažem se da su sudci nedosljedni, u kanadi je istina da se vettel “nesigurno” vratio na pistu i ako ćemo striktno pratit pravila to je kazna (nebitno što on nije mogao kontrolirati bolid, nesmje ugroziti druge vozače tj. nesmje se dovesti u situaciju da izgubi kontrolu nad bolidom i ugrozi druge sudionike). Također u situaciji Maxa striktno po pravilima nema kazne jer je bio ispred (minimalno ali ipak ispred) i kao takav ima pravo na trkaću putanju koja nažalost sječe Leclerca. Pa i sam Vettel je rekao da ovdje nema riječi o kazni… Puno se napada sudce, ali po mome mišljenju bespotrebno, nisu oni krivi što se striktno drže pravila, a pravila su ta koja treba mijenjati jer ovo nema smisla. I samo za kraj jedno pitanje mojim “sunavijačima” ferrarija. Zamislite da se vettelu u kanadi nije dodjelila kazna i da je sad Max dobio kaznu, dali je to stvarno način na koji želite da ferrari dobija utrke? Ja sigurno ne, ako dobiju neka dobiju čisto a ne u nekakvim “mutnim” situacijama. I siguran sam da će se ponovo vratiti na najvišu stepenicu, nije pitanje dali će se vratiti nego kada će to biti.



      1

      3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni