Vijesti

Vettel: Utrka je bila zabavna, ali šteta zbog jučer

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Sebastian Vettel je danas u utrci imao pune ruke posla. Krenuo je s 9. pozicije i odmah na početku je prestigao Giovinazzija, Gaslyja i Verstappena koji je imao loš start. Prilikom prvog zaustavljanja u boksu Nijemac je izgubio par sekundi jer gume nisu bile spremne, a posljedice toga vidjele su se u cilju kad je imao samo pola sekunde zaostatka za Bottasom.

“Skoro, to je glavna riječ. Mislim da smo mogli imati bolju utrku kao ekipa da jučer nije bilo problema. Bilo je zabavno, uživao sam, bilo je akcije na početku i na kraju.”

“Možda nisam zadovoljan do kraja jer je ekipa zaslužila imati obojicu na pobjedničkom postolju, ali što je tu je. Ova staza nam bolje odgovara nego neke druge.”

– Sebastian Vettel

Novinari su ga pitali da prokomentira incident između Leclerca i Verstappena u posljednjem zavoju:

“Nisam vidio što se dogodilo. Nisam veliki fan ideje da ljudi sjede u foteljama i odlučuju o našem utrkivanju. Nismo djeca, mi smo odrasli ljudi, neki mlađi i neki stariji i trebali bi nas pustiti na miru.”

– Sebastian Vettel

Komentiraj

2 komentara

  1. šteta zbog onoga jučer , a i zbog ovoga danas . jbte koji “paceraj” danas kod izmjene guma . najsporija izmjena je bila 3,7 s no “spremni” u ferrariu su je uspili “nadmašit” za +2,4 s . još su imali i sriće jer lik sa prednjom livom je skoro pa pod nadolazeći bolid . u mercedesu lewisu izmjene nos bolid i gume za 11 , a sebu samo gume za 6,1 s . da je izmjena bila “standard” tj 2,5 – 2,7 s najvjerovatnije bi CL pobjedija jer bi maxu trebal bar još 2 kruga da dostigne i prestigne seba . bez one 3+ pacerski “izgubljene” sekunde seb bi završija na podiju jer bottas je na kraju trke bija tek 0,65 s ispred nijemca . trka bi bila puno zabavnija , bodovno profitabilnija da nije bilo ovog sra*a , a i CL bi bija nasmijan jer bi ostvarija prvu pobjedu . jedino opravdanje može bit problem sa TR ako sam dobro shvatija komentatora na sky – u . no ako je tako onda se u ferrariu trebaju obratit crvenom magu jer sigurno je u pitanju neki urok ili nagaz pošto sve šta može otići u krivo u krivo je i otišlo do sada .



    11

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni