Izdvojeno

Verstappen: Vjetar je prouzrokovao sudar

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bullov Max Verstappen je okrivio nalet vjetra za svoje današnje izlijetanje koje je na 2. slobodni trening donijelo prvu crvenu zastavu. Nedugo nakon njega sa staze je izletio i Valtteri Bottas, zbog čega je trening opet prekinut.

U posljednjem zavoju mnogi su imali problema, a Sebastian Vettel je imao trenutak kad mu je falilo nekoliko metara da i on završi u barijeri poput Verstappena.

“Žalio sam se na team-radio oko vjetra. Bilo je zaista nezgodno, a na nekim mjestima sam gubio stražnji bio bolida.”

– Max Verstappen

“Došao sam u taj zavoj i odjednom se stražnji dio bolida okrenuo. Ove godine su bolidi uglavnom osjetljiviji na vjetar, a vidjeli ste kako je Valtteri [Bottas] u jednom trenutku izgubio kontrolu.”

“Sudari se događaju, nažalost. Možda je to dobra stvar jer će rastaviti cijeli bolid i dobit ću neke nove dijelove.”

Rezultati VN Austrije 2019.
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Verstappen je trening završio na 9. mjestu, ali kaže da su u dobrom stanju:

“Bio sam sretan s bolidom. Na to sam se usredotočio i bilo je u redu. Još uvijek imamo puno posla – uvijek može biti bolji balans, a sutra ćemo doznati kako stojimo.”

– Max Verstappen

Pierre Gasly je završio na trećem mjestu, ispred Lewisa Hamiltona.

“Mislim da je bilo prilično dobro. Od početka 1. treninga sam se osjećao dobro u bolidu. Uspijevao sam raditi ono što želim, što je uvijek pozitivno.”

– Pierre Gasly

“Na 2. treningu se to nastavilo. Izgledali smo dobro po vremenima, ali mislim da ima još toga što se može izvući iz ovog paketa. Još uvijek kasnimo oko 4 desetinke za Ferrarijem pa trebamo pritiskati.”

“Siguran sam da će to sutra izgledati malo bolje. Mislim da imamo još posla.”

– Pierre Gasly

Izdvojeno s VN Austrije
Verstappen izlijeće i udara u zid
Bottas izlijeće i udara u zid
Vettel izlijeće u zadnjem zavoju
Oscilacije na Renaultovom krilu
Leclerc i Giovinazzi u bliskom susretu
Bottas izlijeće u 4. zavoju
Sainz izlijeće u 6. zavoju
Stroll lomi prednje krilo

Komentiraj

5 komentara

  1. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Kada se Vettel okrenuo u Bahreinu onda bolid nije bio osjetljiv na vjetar, biće da vjetar nije ni puhao, a ni Vettel se nije žalio.



    9

    1
  2. Da im nece opet otpast krilo..



    1

    0
  3. Uvijek je kriv neki drugi faktor, osim vozača,naravno,nisam čuo da se Bottas žalio na vjetar.



    1

    0
  4. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Ovogodisnje formule nisu bas sigurne ovak su prosle godine formule gubile zadnji kraj samo kad bi ostali bez straznjeg spojlera jos ce se neko ozljedit zbog njihovih pravila bilo prije par trka nesto slicno s Govinazijem jos gledam kaj se tu dogodilo a sad na fp2 Max,Bottas i Vettel pa mi sve jasno


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni