Izdvojeno

Ricciardo dobio dvaput po 5 sekundi kazne zbog pretjecanja Raikkonena i Norrisa izvan staze

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 45 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je Daniel Ricciardo dobar dio svog drugog stinta proveo iza Landa Norrisa u posljednjem krugu se odlučio na napad, i to je odradio izvan granica staze. Dok je šeprtljavo prolazio Norrisa, Raikkonen je to iskoristio da njega prijeđe – na što je Ricciardo uzvratio novim pretjecanjem, ponovo sa sva četiri kotača van granica staze.

Suci su zbog toga za oba incidenta dosudili po 5 sekundi kanze čime Ricciardo pada na 11 mjesto, a Pierre Gasly osvaja jedan bod!

Daniel Ricciardo onboard

Lando Norris onboard

Kimi Raikkonen onboard

Nico Hulkenberg onboard

Komentiraj

45 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    Ma namješteno samo da Lord Gasly na domaćoj utrci bude u bodovima ?



    14

    1
  2. Ne kužim više ništa, Max nije dobio kaznu za napuštanje staze u kvalifikacijama , Riki je dobio u utrci pa dobro jel se smije ili nesmije voziti pored staze. Sada ispada da je Seb u kanadi dobio kaznu za vožnju po travi , a ne jer se vratio na stazu nenajavljeno. Očito i FIA funkcijonira na način jel ti otac bio ust…. ili part… Gade mi se sa svim tim kvazi pravilima



    16

    6
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Citirat ću svoj post s foruma:

      Koliko ja znam, u kvalifikacijama se granice staze ne gledaju na svakom zavoju, nego suci posebno naglase gdje će se strogo regulirati izlasci, tj. gdje će se brisati vremena. Pretpostavljam da postoji naputak za određene zavoje izdan prije VN Francuske, ali nisam provjerio tako da sam možda u krivu.

      Međutim, sjećam se da je takvih kontroverzi bilo u doba Vettelove dominacije, ljudi su mu na pole krugovima često nalazili izlaske sa sva četiri kotača pa upravo zato nije bilo kazni.

      Da se ne bi vukle paralele s Ricciardovim kaznama u utrci, pretjecanja van staze su se uvijek kažnjavala bez posebnih naputaka – opet kao primjer imamo Vettela i pretjecanje nad Buttonom na VN Njemačke 2012.



      8

      0
      • Ja cu isto spomenut sta sam napisao i na forumu :).

        Max je na istom mjestu staze izasao van u Q2 i vrijeme je ponisteno. u Q3 izlazak na istom mjestu (na kojem je i stekao prednost nad Landom ) vrijeme se ne ponistava. Pa ako su suci posebno gledali taj zavoj u Q3 su malo odmorili oci izgleda :D



        19

        0
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Onda ću ja i ovdje potvrditi da mi gornja logika u tom slučaju ne drži vodu :mrgreen:

        Ne znam stvarno gdje su suci gledali u Q3 ako je čovjek u svom brzom krugu napravio istu stvar zbog koje mu je u ranijoj rundi izbrisano vrijeme. Čudi me i da nitko od konkurenata to nije primijetio i upozorio naše divne suce.

        U svakom slučaju, imamo katastrofalno suđenje u F1, nakon Kanade će svaka odluka biti pod povećalom i tek onda ćemo vidjeti koliko nekonzistentnosti i “genijalnosti” ima kod F1 sudaca.



        9

        0
      • isto lovro, sjećaš se kako su prije suci govorili koji su zavoji ‘pod povećalom’. sada toga više nema.
        ja sam zbunjen kako god da okreneš. :)



        7

        0
      • Fernando Alonso
        Lovro Andraka urednik Prikaži

        Inače govorim kako tehnički pravilnik treba spaliti i napraviti sve ispočetka, nakon svih ovih sudačkih gluposti koje su sad došle u centar pažnje mi se čini da ne bi bilo loše isto napraviti i sa sportskim :mrgreen:



        4

        0
      • meni više sportski živcira nego tehnički. mada mi ni ovaj potonji nije drag.



        5

        0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    a Pierre Gasly osvaja jedan bod!

    Sviđa mi se Antin entuzijazam oko Gaslyevog boda :D



    16

    0
  4. Fernando Alonso
    Lovro Andraka urednik Prikaži

    Pošteno, za ovo pretjecanje nad Raikkonenom je odmah bilo očigledno da je izvedeno potpuno izvan granica staze, a ni ovo pretjecanje nad Norrisom nije najčišće odradio, promašio je kočenje, malo pokratio zavoj i izgurao Norrisa. Zaslužene kazne.

    Masterclass Lorda Gaslyja sad je ipak nagrađen jednim bodom :party:



    17

    2
  5. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Opravdano



    5

    2
  6. Bernie Ecclestone
    Comi_mcree Prikaži

    Koliko god da mi je gotivan lik, za ovo je zasluzio kaznu, pritom je Norisu upropastio dobar plasman



    5

    1
  7. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Glupa staza, da ima trave il šljunka ne bi se događalo ovo, 10 sekundi je mozda malo puno iskreno ne bi mu dao 5 sek za preticanje norrisa ali za kimija je kazna ko kuca



    5

    4
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Kako ne? Pa zbog tog pretjecanja je izgurao Norrisa van staze koji je kao posljedica toga izgubio još dva mjesta.
      Ja bi ga prije kaznio za to nego za ovo sa Kimijem da moram birati.



      10

      2
      • Kazna za preticanje Landa je zasluzena kao kuca. Jer nije to situacija gdje izguras protivnika pa se protivnik vrati na poziciju gdje je bio i nikom nista. Nego je Lando 3 mjesta izgubio zbog toga i sudac koji to nebi kaznio bas onda nezna sta radi



        7

        2
      • Daniel Ricciardo 3
        synystera7x Prikaži

        Velika je razlika izgurati nekog ili kad neko ima understeer i izleti van, za mene je 5 s za norrisa pretjerano jer je u jednom trenutku bio ispred riccia i onda izlet van



        4

        5
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Okej ako zelite gledate procesije od utrka onda je opravdana, trebaju stavit tracnice po stazi i nek se vozaku po njima bez pokusaja preticanja i tjt



        2

        4
      • Michael Schumacher
        VRSV546 Prikaži

        Pa za norosa je zasluzena jer je drugi put napravio isto prvi put su mu oprostili protiv groznog cini mi se, al protiv kimia glupost pa na sugavon pravcu je nije kratio stazu da stekne prednost, nije on kriv sta tu nije sljunak pa iskoristava to…



        2

        2
      • Kimi Raikkonen
        zoka Prikaži

        Bas je protiv Kimija i dobio prednost jer je imao poravnat bolid a drzao je unjtrasnju stranu krivine, mogao je ici ljevo ali tad bi kimi imao unutarnju stranu
        On je isao van staze i gurnuo kimija ljevo



        1

        0
  8. Ferrari
    Matoje Prikaži

    Da je trava ili šljunak sa strane ovih kazna vjerojatno ne bi bilo, staza kao takva je užasna. Ne znam kako im se uopće isplati imati tamo utrku kada tribina praktički niti nema. Zna li netko kolika je moguća posjećenost utrke?



    8

    0
  9. Mclaren
    KERS Prikaži

    Kazna na mjestu..sta reci neponovilo se.



    2

    0
  10. Prejaka mi je ova nekonzistentnost sudaca.
    Malo su se pogubili. Ali def se slazem za Ricc kaznu.
    Prvi krug, Perez krati zavoj, slijedi proceduru oko čunja i opet je stekao prednost, kad su skuzili da je oko čunja kraće dali mu 5 sec.
    Lose je za sport da nakon utrke moramo svaki put komentirati sudce.



    6

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Pa Perez je odradio povratak na stazu po propisima, zato i nije kažnjen za nesiguran povratak na stazu, nego za stjecanje prednosti. Mogao je se on na isti način vratiti, ali malo sporije, da se vrati na isto mjesto, i nikom ništa…



      4

      1
  11. Nelson Piquet
    Grah0 Donator Prikaži

    Sreća da je Kimi fer vozač, da je nekom drugom pokušao prodat onakvu foru završilo bi ko Baku prošle godine.



    6

    1
  12. Kazne ubijaju ovaj sport.

    To je sve što pišem, jer kod daljnjeg komentiranja ovoga vjerojatno ne bih bio objektivan.



    3

    2
  13. Daniel Ricciardo 3
    synystera7x Prikaži

    Da ricci nije morao pustat hamiltona radi plave zastave ovoga realno nebi ni bilo, no dobra borba steta za landa i mehanicke probleme, kazna opravdana, ali boli da nedoreceni francuz dobiva bod bez ispaljenog metka



    1

    0
  14. David Croft
    Ferrari Prikaži

    Eventualno kazna za izlazak izvan bijelih linija kada je bio tu sa Kimijem…ovo sa Norrisom…to je ništa.

    Kažu opet “nesigurno vraćanje”…o jebote, šta je tu nesigurno bilo?!



    2

    2
  15. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Zaključak:
    Kimiju se ove godine baš vozi, a i djeca su malo narasla pa može više spavati izvan bolida.



    4

    0
  16. Williams
    Montoya Prikaži

    Sve vaše primjedbe su uglavnom na mjestu, al meni nije jasno zašto se momčadi ne oglašavaju nakon debilnih odluka sudaca, nego šute ko …… !!?

    Di je koinzistentnost vezano za Verstappena ? Jedom oćeš kaznit, jednom nećeš, al Riicija oćeš (zasluženo) …….

    Dajte vratite više šoder i travu pa ko krati DNF mu uvali



    4

    1
  17. Alfa Romeo
    croblue Prikaži

    Nije ovdje kažnjen Riccardo koliko su kažnjeni fanovi F1!

    Nakon gluposti iz Kanade i ovoga sra*** danas, vozači će biti još više obeshrabreni u svojim pokušajima pretjecanja i zabavljanja publike.

    Stvarno, nakon 25 godina praćenja F1, ovo već postaje tragično.

    Nije to više to. :(



    7

    1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Ja ’87. počeo i razočarao se tamo negdje oko 2004. zbog dominacije. Napravio pauzu godinu i pol pa opet bio zadovoljan.

      A unatoč silnoj dominaciji MB-a u današnje vrijeme, u usporedbi s kojom Ferrari i MSC 2000-2004 ispadaju male bebe, više od stravično dosadnih utrka me ljuti ova strašna pomama za preispitivanjem sveg i svačeg i još k tome potpuno zanemarivanje zdravog razuma kod donošenja odluka. Libertyu je krajnje vrijeme da u 2020. uđe sa drastičnim rezovima ili neka zatvore butigu



      6

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Ja pratim otprilike od 1970 pa se sjećam sezona i sa 8-10 bolida i sa 8-10 pretjecanja u cijneloj sezoni..
        Da ne spominjem završna vremena na kraju trka:
        Nakon prvoga, , 2.. -1krug, 3. –3kruga, 4. -5 krugova, dalje više nema nikoga u poretku.
        A tek sezona sa taxi vozačima ( ispalio Nigel Mansell)
        U jednoj utrci u zadnja dva kruga se promijenilo 5-6 vozača na prvome mjestu najbrži bi samo bi stali bez goriva, pa drugi postane prvi i 500m dalje stane, pa treći………..
        Ili Nigel Mansell rasturi konkurenciju, vozika se u zadnjem krugu, maše publici i zavoj prije cilja stane.
        Ili Alain Prost vodi i stane 50 m. prije cilja izađe iz bolida i gura ga i završi mislim treći.

        Uglavnom hoću reći bilo je užasnih sezona, napetih sezona, ali nikada s ovoliko puno pretjecanja od DRS-a i ovoliko stisnuti poredak (u sekundama) kao zadnjih desetak dvadeset godina.

        Nekad je bolje nekad gore (dugotrajnu dominaciju i ja najviše mrzim)
        Razlika između fatalno zaljubljenih u F1 sport i onih “navijača”koji imaju svoga idola i ak nije prvi, F1 sport mu više ne valja
        jTa razlika je ista kao i hvatanje cura s koji ma si 1-2 tjedna mjeseca i onda uleti fatalna s kojom si do kraja života
        U DOBRU ZLU
        Ne znam što bi se trebalo desiti da prestanem gledati F1.
        Možda je to kod mene zato jer me stari naučio s 5 godina glerdati F1 a kad si tak mali mozak se tek razvija
        i prve stvari ti ostanu zacementirane.
        Pa zato religije-crkve svijeta tjeraju vlasti da im dopuste uzimanje što mlađe djece na vjeronauk, medrese, hare hare….. jer im je to jedini način da neko vjeruje u bajke. U tim godinama vjeruješ i u djeda mraza, vile vještice….



        2

        0
      • Dobro sam se nasmijao čitajući ovo. Slažem se pero. I ja se sjećam tih ostajanja bez goriva i Prostovog guranja bolida, eksplozija Renault turbo motora dok vode u utrci…. Samo 6 je dobivalo bodove jer bi ih 8 završilo trku….



        1

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        :)
        6 kotača 6 kotača
        da mi pila bude jača
        propeleri
        podvezice(zavjesice)
        Lošu sezonu su ponekad znali spasiti i urnebesno smiješni bolidi, ponekad i komentatori – Mladen Delić kad nije skužio da je to krug za zagrijavanje.
        PREVARA, IZDAJA, ………



        2

        0
  18. Max Verstappen
    mita99796 Prikaži

    1)Jasno krsenje pravila bez daljnjeg ali u svemu tome se gubi trkanje kao takvo .
    2)Perez kaznjen a ispostovao putanju za izlaz , on jeste steko poziciju ali nije prekrsio pravilnik.


    0

    1
    • 2) Gaining an advantage is a breach of the
      Regulations and of the Race Director’s instructions (Point 10.6) which states that even
      if you follow the procedure you may only re-join the track without gaining a lasting
      advantage.



      4

      0
  19. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Trebali su Norrisu dati -5 sekundi.



    1

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni