F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Helmut Marko: Ako želite držati kriterij iz Kanade, onda je trebalo kazniti i Hamiltona

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Kako je bilo očekivano – kontroverzna odluka sudaca prije dva tjedna u Kanadi neće samo završiti potpisom i pečatom nego će sad svaki idući slučaj i najmanjeg prijestupa na stazi završiti polemikom o kriterijima i “sigurnosti” u Formuli 1.

Tako je jučer Lewis Hamilton izletio sa staze i prilikom povratka potpuno bezopasno izišao ispred Maxa Verstappena koji je u tom trenutku zbog Mercedesa blizu vrha zavoja izgubio koncentraciju i on sam nakratko izišao van staze. Incident koji se u bilo kojim drugim okolnostima ne bi uopće istražio sad je promptno došao na radar sudaca i predstava je mogla početi.

Povezan članak
Nema kazne za incident Hamilton-Verstappen; suci pojasnili da je “barem dvaput pogledao u retrovizore”

Najprije su suci odlučili da kazne ne treba biti, pa su to zdravorazumski potkrijepili izjavama obojice vozača i činjenicom da je Hamilton napravio najbolje što je mogao u datom trenutku. Ipak, Helmut Marko vidi problem u tome što je u ovom slučaju primijenjen zdrav razum, a prije dva tjedna je taj isti zdrav razum zamijenjen slovom zakona:

“Ne smijemo zaboraviti da je ovo utrka Formule 1. Ako nastavimo s kriterijem iz Kanade onda po meni mora biti nekakve posljedice.”

“Za mene ovo nije prijestup za kaznu, ali nakon Kanade – ovdje je Hamilton također trebao biti kažnjen.”

“Možda čak i kaznom na startnom poretku.”

Ipak, ponovio je riječi svog vozača:

“Max je mislio da ga Hamilton jednostavno nije vidio. Zato je Max otišao preširoko – nije uopće prigovarao.”

– Helmut Marko

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donatori su: Frantic, Sarma.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

11 komentara

  1. Narain Karthikeyan Narain Karthikeyan Prikaži

    Max je trebao dobit kaznu sto je ugrozio Hamilton izlazak na stazu ??



    28

    0
  2. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Osnovno pitanje je da li pravila vrijede za sve sessione na stazi. Ako vrijede onda – kazna. Ako ne vrijede ista pravila na fp1, q ili utrci onda je odluka ok.

    Dakle piše li u pravilima da se primjenjuju samo u utrci i kvalifikacijama?



    6

    0
    • Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

      Vrjede pravila bilo vec kazna za vozace i na fp1 obicno se kaznjava par mj. unazad na startu
      Ja ne podrzavam ni odluku u Kanadi a ni ovu da je kazna al ak su ono u Kanadi kaznili onda kaznjavajte i ovo
      F1-FIA-LibertyMedia-Mercedes=Mafia



      10

      3
    • Ferrari AMG Prikaži

      Wapi

      Neka ga slobodno kazne s +5s na vrijeme iz FP2

      Pitam se je li zajebancija kad ovako nesto pisete?
      Kojom logikom stavljate greske sa FP u isti kos s greskama u kvalifikacijama i utrci. Kazna za incident na FP nema osnovu da bude tretirana kao ona iz Q ili utrke, osim naravno ako u pitanju nije udes s vecim ostecenjem bolida koji onda ima posljedice na kvale i utrku…


      0

      16
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Još jedan sa amnezijom… Ne traži niko istu kaznu, odnosno +5 sekundi, jer se to ne može primjeniti na trening, logično. Ali imaju adekvatne kazne koje su drugi dobijali, koji se ne zovu Hamilton, npr +3 mjesta na gridu…



        8

        3
      • Sebastian Vettel 5 dzalac Prikaži

        Govori se o sigurnom vracanjem na stazu, tocno je ograden puteljak gdje se ide ako fula zavoj a on to nije naoravio, znaci na treninzom mozes bit budala i tamo smije biti “nesigurno” i nikakva nesreca se ne moze dogodit na treninzima, ali ako se to dogodi u utrci onda je opasno, ne govorimo o utjecaju na rezultat kao sto to nije bio slucaj u kanadi :thumbs:



        5

        0
  3. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Nikad neće biti sve jasno…toga će biti uvijek i koliko god mi slušali stručnjake,ili ljude koji su u formuli cijeli život naći će se 50%-50% ,a na nama je da poslušamo i da ne vjerujemo nikom.Jedan će reći da nije u redu kazniti jer bla,bla,bla,a drugi će naći razloga da je bilo u redu kažnjavati i tako u krug…



    2

    2
  4. Glavna glupost je drzati se pravilnika doslovno ,sta ce nam onda suci i sudac vozac ako ne smiju u svaku situaciju procijeniti zasebno. Tako mogu moju zenu staviti i za svaki incident lijepo rulebook u ruke i donijeti odluku. To je po meni glavni problem.



    5

    0
    • Niki Lauda wapi Donator Prikaži

      Ja se s time slažem, ali ovi iz Kanade su tvrdili da tako piše u pravilniku i da su morali. E pa sad je pitanje kako ovaj put nisu morali, nego su isli u potragu za opravdanjima koja opasno konkuriraju za najgluplje opravdanje ikad,



      12

      0
  5. Lewis Hamilton LewisHamilton44 Prikaži

    S obzirom da mu je Max dolazija iz mrtvog kuta, a na stazi gorila zelena svjetla, Lewis nije moga pretpostavit da je neko iza njega… Čisti propust sudaca, da su oglasili žuta svjetla, ne bi se ništa dogodilo



    7

    10