Izdvojeno

Raikkonen komentirao incident u Kanadi

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Iako ste vjerojatno mislili da smo u posljednja dva tjedna čuli sve što se trebalo čuti o incidentu koji je odlučio utrku – nedostajalo je jedno mišljenje, ono Kimija Raikkonena.

Vozač Alfe Romeo je danas rekao svoj stav:

“Gledao sam incident i radije se ne bih uvlačio u cijelu tu raspravu. Ali, način na koji je Seb izletio i vratio se na stazu – ne vidim nikakav prijestup. Nažalost, netko drugi je vidio.”

“Činjenica je da kad tako iziđete sa staze imate pune ruke posla da vratite bolid na stazu bez da udarite u zid. Staza je tijesna, a na vašim gumama je svo to sranje…”

“Shvatio bih kaznu da je Vettel udario u nekoga kad se vraćao, ali ovako? Smatram da je čudno. Rečeno nam je na početku sezone da mi vozači imamo odrješenije ruke. To je po meni kontradiktorno s ovim.”

“Žele tvrdo utrkivanje, a kad se dogodi ovako nešto poput Kanade – onda dodijele kaznu. Ono što je rečeno prije i ovo što je napravljeno po meni nema smisla.”

“Svaki vozač želi više slobode, ali naravno, i to ima svoje granice. Ako netko namjerno izbaci suvozača sa staze ili učini nešto glupo – kazna je prikladna. Ali ovdje? Radije ne. Mi vozači znamo da je čvrsto, ali fer.”

– Kimi Raikkonen

Komentiraj

7 komentara

  1. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Točno tako i mnogi misle kao i on,jer nije samo tako lako vratiti bolid na trkačku putanju poslije izlijetanja i kazna je sramotna,a da je pogriješio to stoji kao i lani kad je vodio. On dosta griješi kao vozač pogotovo pod pritiskom.



    13

    11
    • Apsolutno. se slažem. Ali da, Vettel dosta griješi kada je pod pritiskom, povremeno i kada nije pod pritiskom. Osim toga, imam dojam da je Hamilton na silu pokušao postaviti bolid baš tamo gdje ga je stavio, isčekujući drugi Vettelovu geršku, piruetu, ili kaznu…. Mogao je prikočiti i postaviti se s druge strane, kako je Vettel rekao, ali onda ne bi imao dovoljnu brzinu za preticanje….



      9

      2
  2. Super Aguri
    luke990 urednik Prikaži

    Kimi. Gospodin čovjek.



    7

    0
  3. Charles Leclerc 16
    ferarista Prikaži

    Nebi se uvlacio ali komentira hahaah ?



    12

    0
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Må legenda, malo kaze ali dovoljno



    4

    0
  5. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Drago mi je da je i Kimi rekao svoje mišljenje ..izuzetno ga cijenim i vjerujem da iskreno misli to što kaže.
    Obzirom da je i Button kao druga moralna konstanta u F1 rekao isto ..vozaci su rekli svoje.
    Podržavam mišljenje da FIA treba “odriješiti kesu” i stalno angažovati ekipu sudaca da bismo dobili ujednacen kriterij.



    7

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni