F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Liberty: Dominacija Hamiltona i Mercedesa odbija nove gledatelje

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Šef Liberty Medije Chase Carey kaže da pad gledanosti u određenim područjima možda dolazi kao posljedica Mercedesovog moćnog početka ove sezone. Žali se kako utrke nisu bile napete do samog cilja.

Podsjetimo, Lewis Hamilton i Valtteri Bottas su ove sezone podijelili svih 7 pobjeda. Lewis ih ima 5, a Bottas 2. Ferrari nije uspio započeti sezonu kao dostojan izazivač, a na jednoj utrci gdje su uspjeli završiti ispred Mercedesa – suci su im kaznom oduzeli pobjedu.

Malo tko je stoga iznenađen da su brojevi gledanosti u padu što Liberty Media posebno osjeti na tržištima poput Njemačke, Italije i Ujedinjenog Kraljevstva.

Međutim, Carey vjeruje da prelazak na plaćene kanale nije jedini uzrok, nego da ulogu igra i spomenuti nedostatak akcije ove sezone:

“Rekao bih da su brojevi uglavnom stabilni. No, moram priznati da u 2019. zasad nema toliko drame da privuče nove gledatelje, obzirom da je jedna ekipa pobijedila na svih 7 utrka dosad.”

“Neke utrke nisu bile baš zanimljive do posljednjeg kruga. U Monaku i Montrealu smo barem imali borbe do kraja.”

Ionako klimavu reputaciju Formule 1 na digitalnim platformama dodatno je poljuljao fijasko pod imenom F1 TV. Carey nastavlja s floskulama:

“Da bismo osvojili nove navijače ne smijemo zaboraviti druge platforme. Streaming je sve važniji. Tinejdžeri više ne gledaju TV, gledaju smartphone uređaje.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

21 komentara

  1. Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

    da je RB ili Ferrari u ovoj situaciji ka Mercedes ,bi li bija isti komentar? ne sićan se da su bili isti komentari vodstva cirkusa kad je kralj Schumi vladao ili Vetel sa RB.bez obzira šta je tada bija Bernie.5 godina velikog Schumi-ja i niko rič da je reka,iako je svima bilo dosadno do zla boga.dajte ljudi budimo realni to je moto sport.danaS ovi sutra narednih 5 godina rb ili ferrari. moje mišljenje. sad možete pucat minuse.nikad u životu u ovih 55 godina i nisam ima pluse.:)



    14

    19
    • Ferrari AMG Prikaži

      Pricalo se i kad je Red Bull “vladao” pa pomalo cak i kad je Schumacher za crvenim bolidom vozio neke od najboljih krugova svih vremena. Dominacija u F1 je prakticki uvijek prisutna, u ovakom intezitetu kao danas mozda ne, ali to je realnost Formule 1



      5

      2
      • Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

        čisto sumnjam da se ovoliko razglabalo,ali poštujem repliku. ali ZNAM da nikad nije niti ernie ni bilo ko osporijo ničiju (čitaj Schumi -jevu ) pobjedu,a znamo da je bilo svakakvih (GP USA itd.sačuvaj me bože da ja osporavam pobjede VELIKOG i NIKAD većeg vozača od Schumi-ja ali moramo svi znat da je ovo preveliki BIZNIS da bi se dovodilo u napast gledanost ili posjet f1. tko god bija big boss f1 UVIJEK će stat uz najveće ekipe i najveće zvijezde.možda.znaju oni odakle Cetina teće.:)šala mala.



        3

        3
      • Pa nije se ovoliko razglabalo jer nije bilo nikad takve dominacije. Schumi je svoje dve od tih 5 osvojio jedva. Pa se s alonsom klao do kraja, pa su 2008 i 2007 bile fantasticne. I u doba rb a je dvije sezone bilo napeto do kraja. Ovo kod mercedesa je samo neka ko fol napetost gdje se pokusava godinama prikazati ferrari kao dostojnog suparnika ali oni to nisu. I to vec traje punih 6 godina , stoga ligicno je da ljude to nezanima previse. Na kraju krajeva navijao sam i ja za schumija ali mi je dop…. vec nakon pet godina. Ja vjerujem da svaki pravi fan f1 zeli napete borbe izmedu vozaca i timova i da je u takvom okruzenju uzeti tiulu jos slade.



        13

        0
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        Ako ćemo realno 2014. i 2016. se prvenstvo odlučivalo u zadnjoj utrci to što je to bila borba unutar jedne ekipe ne umanjuje činjenicu da je bilo napeto do kraja.
        A prošle sezone je bilo vrlo napeto cijelu sezonu sve do Singapura kad je Ferrari zajebo upgrade i 3 utrke bio u nigdjezemskoj.
        Tako da možemo reći da od 5-6 dosadašnjih sezona hibridne ere 3 su bile napete veći dio sezone.
        Druga stvar je što od tih 5 sezona (6 ako ubrojimo i ovu) Ferrari bio dobar 1.5, a znamo da crveni imaju daleko najviše navijača.
        Da su se 2014-2016 klali Vettel i Kimi umjesto Hama i Rosberga sigurno bi gledanost tih sezona bila veća.



        3

        11
      • Smr201 kako kome, zabiravljas da neki navijaju za momcad kao npr ja. Ja iskljucivo navijam za Ferrari i one vozace koji voze za njih. Stoga meni nije bas bilo napeto sto se titula tice. Nemogu reci da nije buo zanimljiv obracun Rosberga i Lewisa no za zadnjih 6 godina je to premalo….



        1

        0
      • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

        @Alonso
        Razumjem te u potpunosti.
        Zato sam i napisao da bi većini bilo kao i tebi zanimljivije da se takav dvoboj odvijao unutar Ferrarija.


        0

        0
    • Sebastian Vettel VettelFerrari Prikaži

      O čemu ti pričaš, za 2003. sezonu su mijenjali pravila samo da bi barem malo ljudi ponovno počelo pratiti F1 koja je izgubila popularnost u roku jedne sezone zbog Schumijeve dominacije, a za vrijeme Red Bulla svi su se stalno žalili na predvidljive i dosadne utrke, bilo je na stotine prijedloga novih pravila, a sada je F1 u najvećoj krizi što se tiče zanimljivosti utrka, nema više ni borbi za drugo mjesto u konstruktorskom poretku.



      4

      0
      • Ferrari AMG Prikaži

        Mijenjala su se pravila u takvoj mjeri i u ovoj hibridnoj eri… pa nikom nista osim Mercedesu sve


        0

        7
      • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

        Ne mogu se porediti promjene pravila u vrijeme Red Bullove vladavine, i danas. U vrijeme ove Mercedesove dominacije smo imali nekoliko promjena, ali nijedna nije bila ono da se direktno zabranjuje nešto što Mercedes ima. Uglavnom su bile neke općenite promjene, zbog izgleda, praćenja bolida i sl. Dok se za vrijeme Red Bulla, uvijek mijenjalo nešto što je Red Bull imao najbolje, ili nešto što su oni jedini imali. Prvo, prednja krila su morala prolaziti za 50% veće opterećenje, pa potom i 100%, kad ih nisu uspjeli zaustavit. To je bilo isključivo promjena zbog Red Bulla. Onda blown difuzori, iako su to skoro svi koristili, to je Red Bull najbolje koristio. i to ti je još jedna promjena isključivo zbog Red Bulla. Bilo je toga još…

        A možeš li navesti koje su to promjene u zadnje vrijeme bile isključivo da se Mercedes zaustavi? 2017. smo imali promjene zbog izgleda, da bi bolidi bolje izgledali, i da bi bili brži. Nije promjena koja je ciljala da zaustavi nekoga. Niti se očekivalo da se nešto promjeni. Ovogodišnja promjena je zbog praćenja bolida (doduše nisu postigli cilj). Bilo je tih promjena guma, ali to Pirelli radi iz godine u godinu. Samo su ove godine uveli one koje je upravo samo Mercedes već prošle godine želio… Imali smo par zabrana, kao ono sagorijevanje ulja, ali to se zabranilo tek kad je Ferrari to počeo raditi. A jeli Ferrari dominirao? Nije. Dok je Mercedes sagorijevao ulje od početka. Gledajući analogiju sa vremenom Red Bulla, njima bi takvo nešto bilo odmah zabranjeno, a nebi se čekalo da i drugi to počnu koristiti…



        14

        0
  2. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    Ne smeta mene dominacija njih jer na to smo navikli. Smeta me sto nema utrkivanja, utrke su dosadne, a onda kad i bude suci unište to malo utrkivanja.



    18

    0
    • Upravo to!
      Svaki kontakt se danas pregledava od strane sudaca i ljepe kazne!
      A i vozači “vruće glave” odmah kmeče na TR da je ovaj napravio ovo, onaj ono itd.



      8

      1
    • Juan Manuel Fangio rudi Prikaži

      je prijatelju u pravu si ,ali je li to grijeh Mercedesa,ili Hamiltona,ili Bottasa,ili Verstapena? oni imaju Najbolje bolide (ne mislim na njih koje san nabrojija) sve ekipe imaju najbolje ali nitko im nije kriv što klimaju glavom kad su sastanci,jer svi se BOJE reć kontra onih u kojih je MOĆ. a svi mi to vidimo u životu ne triba nan F1 da nas uputi na to. opet govorim ovo je moje mišljenje.ako smatrate da san u krivu pucajte minuse.



      2

      6
    • Tag Heuer tifosoante novinar Prikaži

      Nije to čak ni toliki problem, nego režiseri gotovo nikako ne prikazuju zanimljive borbe u sredini poretka, nego se koncetriraju na vrh poretka, a tamo ove sezone nema nečeg puno zanimljivog za vidjeti. Ali u potpunosti se slažem s tobom @senna66 svaka ti je na mjestu.



      1

      1
  3. Mercedes Serviser Donator Prikaži

    Najbolje bi bilo da Hamilton pauzira par utrka da se vrate ljudi pred male ekrane,,nekoji na utrke itd.Koji lik je ovaj.Hamilton da vozi recimo koji dr bolid ili da je trećerazredni vozač kao Stroll tko bi onda bio kriv?To mu je posao,za to dobija masne pare ali isto tako trudi se i da se nije trudio nebi postao takav vozač bez obzira što neki misle da cmizdri,da ovo da ono.



    4

    13
  4. Mogli su onda odmah ustaviti da se oni i FIA glavni saveznici dominacije



    2

    2
  5. Formula 1 villeneuve7 Prikaži

    moram priznati da radije volim pogledati snimke starih utrka bez obzira sto vec znam konacni rezultat nego ovo danas sto imamo.



    4

    1
  6. Ahaaaa..priznali da ih počelo škakljat hehe…

    dobro je dobro.. super ćak ¨! neka neka…



    3

    1
  7. Ross Brawn 27Ferrari28 Donator Prikaži

    Iako je Formula 1 slojevita kao luk i ono što je prezentirano možda su samo prva dva, tri sloja, svakako mi se ne sviđa Liberty-evo prebacivanje loptice u Mercedesovo dvorište bez obzira koliko je to možda izvučeno iz šireg konteksta. Vrijeme romantike je davno gotovo i u eri smo profita što nije nužno loše samo po sebi, ali može utjecati na odluke i “sport” . Gledajući onboard kameru iz Senninog bolida jedino što mi prolazi kroz glavu, pa taj čovjek vozi preko ruba u tom “flis” papiru od bolida i ako samo malo pogriješi skupljat će ga “špartlom” sa zida. Dok s druge strane današnji bolid izgleda više kao NASA-in trening centar, milion tipkica, tetris na ekranu, “Nedaj Bože da mi je Cedevita prevruća dok je pijem jer ću napravit frku preko TR!” i sve to upakirano u HALO. Malo sam naravno karikirao i preuveličao, ali ne znam sa čime bi to uopće usporedio, možda s pomoćnim kotačima u MotoGP.
    Hoću reći, kad se F1 vrati na rub, a nekad i preko ruba tada će se gledatelji i vratiti, a i novi će biti privučeni. Sve u svemu Liberty je naslijedio jedan težak stroj za upravljanje i mora hodati kao bos po trnju kako bi svi bili zadovoljni, ali ponavljam ovo prebacivanje loptice mi je prvi maleni znak nemoći. Nadam se da nije.


    0

    1
  8. Ayrton Senna Hr1982 Prikaži

    Njima pada gledanost pa kaj se cude nek suce srede da mito ne primaju ili da se obrazuju pa ce vec bit bolje ,onakve prevare ko u Kanadi niko ne voli gledat a dominacije su vecinom uvjek neko nes bolje slozi pa kroz velik broj krugova u utrci to izade na vidjelo



    2

    0