F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto: Trebat će nam 2 ili 3 nadogradnje prije nego budemo mogli izazvati Mercedes

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrarijev šef Mattia Binotto vjeruje da će njegovoj ekipi trebati 2 ili 3 nadogradnje prije nego budu zaista mogli izazvati Mercedes ove sezone.

Iako su u Kanadi izgledali vrlo dobro u kvalifikacijama – u utrci je bilo jasno da je Mercedes bio brži bolid. Toga je očito svjestan i Binotto koji kaže da je prerano za pravi izazov:

“Dva su faktora. Prvi su gume, a na to ne možemo utjecati.”

– Mattia Binotto

“Ono što možemo učiniti jest promijeniti koncept našeg bolida. To znači više downforcea, ali i više otpora zraka. To se ne može popraviti u jednom danu.”

“Proces će potrajati par tjedana jer također moramo osigurati da promjene koje napravimo po pitanju aerodinamike budu učinkovite.”

“Ne očekujte B verziju našeg bolida. Trebat će nam još 2 ili 3 nadogradnje prije nego budemo mogli izazvati Mercedes na svim stazama.”

“Naslov trenutno nije tema o kojoj pričam. Prioritet je prepoznavanje problema i reagiranje na najbolji mogući način što je prije moguće.”

– Mattia Binotto

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

22 komentara

  1. Mclaren Fittipaldi Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Tim tempom ćete biti na razini Mercedesa tamo negdje oko VN Abu Dhabija.

    Svaka čast.



    12

    5
  2. Charles Leclerc F12000 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Odlično, samo ni Mercedes neće stati skrštenih ruku.



    5

    2
  3. Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ova izjava je kao bacanje rucnika u ring, bacen je vec samo jos nije dodirnuo pod.
    Promaseni koncept bolida, a ipak su tu negdje s Red Bullom (ovisno o stazi), pa cak i mozda malo ispred, znaci drugi su. Da nema Mercedesa to ne bi bio promaseni koncept?

    Ne ocekujte B verziju naseg bolida? Niste sposobni za izvesti nesto u tom stilu ili ne zelite? 🤔



    5

    13
    • avalon Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      AMG … dobra ti je paralela ferraria sa RB di si na suptilan način valjda želija ukazat da možda koncepcija i nije loša ali da je mercedes bar 2 koraka ispred najbližih konkurenat …. čitaj ferraria . postavija si 2 odlična pitanja i dobar zaključak ( onaj o bacanju ručnika ) pa si vjerovatno poznavalac . zato bi te pita šta je to zapravo B verzija bolida ? je li to nešto šta se ako ima znanja može riješit u dan , dva ili …. ? virujem da je situacija obrnuta da bi u mercedesu to riješili između 2 FP . kad se shvaća da je potrebna B verzija ? odma posli australije ili su to u ferrariu trebali shvatit posli bahreina kad je leclerc starta sa P 1 , vodija trku od 1. do 14. kruga ( kad je minja gume ) i onda opet od 15 . do 47 . dok se nije pojavija problem . valjda su tokom trke već trebali shvatit da se ne mogu nosit sa mercedesom jer su samo 35 krugova vozači ferraria vozili na P 1 i 2 . posli MC di je seb završija 2 . sa 2,6 s iza lewisa ( istina , zbog maxove kazne ) ili sad posli kanade di je seb vodija 63 od 70 krugova . a da lošiji rezultati nisu zbog guma ? jesu li to one gume koje je lani mercedes “naručija” od pirellia , na kojima su se vozile 3 trke , a koriste se ove sezone … iako su iz pirellia izjavili da neće minjat gume u pola sezone ? mda … tu ” čvrstu odluku” su donili ove sezone , to lani nije važilo :) misliš li ti ka znalac u odnosu na mene da nekakva izjednačenost ili kako pišeš “… ipak su tu negdje s Red Bullom ” , a navodno je promašen koncept bolida ( to je floskula da prikriju nemoć u odnosu na mercedes zar ne ? ) ovisi bar malko od PU jer neki znalci kažu da su PU mercedesa i ferraria tu negdje , a prije 10ak dana je tanabe izjavija “Zaostatak za Mercedesom je još uvijek jako velik. Čak veći nego smo mislili. Nasreću – još uvijek se možemo natjecati na nekim stazama, ali da bismo zaista uklonili zaostatak – trebat će nam još puno nadogradnji.” ako je po mišljenju tanabea hondin motor u zaostatku za mercedesovim , a ferrariev je jako blizu ili skoro isti bi li moga ferrari i sa promašenim konceptom bolida pobjeđivat RB ili se RB kako kaže tanabe još uvik može natjecati na nekim stazama pa je zbog te mogučnosti natjecanja na stazama koje RB pašu pobjedija ferraria u australiji tj uličnoj trci i barceloni tj na stazi koja je sa tek jednim pravcem i 16 “složenih” šikana nije odgovarala ferrariu isto ka šta npr baku nije odgovara RB zbog najdužeg pravca + onaj kraći između šikana 2 i 3 ili kine di su takođe 2 duga pravca . šta misliš o izjavi tanabea o PU honde čiji je zaostatak za merc /ferrari PU jako velik ? sigurno ćeš ti znat odgovore na ovo i ono o B verziji bolida . unaprid se zahvaljujem na odgovorima ….



      15

      4
      • Bernie Ecclestone Dani Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Ahaha kada se sve opravda “naručenim” gumama, onda moraš znati da čovjek govori istinu. Sva sreća pa te gume nisu više odgovarale ferrariju nego prijašnje. Sigurno nije do promašenog koncepta prednjeg krila. Do guma je.

        Pirelli has not received a single request to change its Formula 1 tyres despite suggestions it should revert to last year’s specification to end Mercedes’ dominance of the 2019 season.
        Isola says that Pirelli mostly achieved the 2019 targets that were agreed in conjunction with the FIA, F1 and teams.

        These targets were to eliminate blistering, reduce overheating, space out the performance of the compounds more evenly and increase the working window.

        Isola admits that the working window, which is one of the key limiting factors for teams struggling to get the most out of the 2019 tyres, must still be improved.

        Getting the tyres into the working window is down to a combination of factors relating to the aerodynamic and mechanical performance of the car, how that makes the tyre interact with the track surface and the energy that puts through the tyre – with circuit layout also a primary factor.

        All 10 teams had the option to trial the 2019-spec tyres for the first time in Abu Dhabi last year.

        They had 20 sets to use to compare the last remaining choices between compounds and constructions.

        This followed the use of thinner-tread tyres, based on last year’s compounds, at the 2018 Spanish, French and British GPs.

        However, despite Mercedes’ performance at those races, the subsequent opportunity to test the 2019 tyres, and two weeks of pre-season testing this year, no concerns were raised about the impact the tyres could have.

        Isola stressed that equity of treatment is vital for Pirelli, which has “a clear and strict process to supply the same efforts to the team” on an operational basis.

        “How to design the car, how to generate the downforce, to design the suspension, is their job,” he added. “We still have to work on the working range, but we did most of the job and now it’s up to them to generate the energy.”



        7

        8
      • avalon Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Dani … ne dao bog nikome tako žestokog “replikanta” … jednostavno , svojim replikama “pometeš” svakoga :) :) :) od svega napisanoga ti si primjetija samo ono o gumama . ako si samo to primjetija i to ti je forte odgovora iako sam ja samo postavija pitanje . vidi ovo “a da lošiji rezultati nisu zbog guma ?” upitnik na kraju rečenice bi valjda značija da se pitam . ali kako ti nastojiš velikoj većini bit “uvik kontra” onda si to zanemarija isto ka šta se praviš “grbav” pa si sigurno “slučajno” ispustija primjetit i sljedeću upitnu rečenicu ” jesu li to one gume koje je lani mercedes “naručija” od pirellia , na kojima su se vozile 3 trke , a koriste se ove sezone … iako su iz pirellia izjavili da neće minjat gume u pola sezone ?” ;) naravno , ako si želija bit objektivan u replici onda bi odgovorija na pitanje kako to JESU te gume lani “testirane” u 3 trke na zahtjev/molbu/apel ( odaberi pojak koji ti paše ) šta svi znaju … osim tebe jer priznavši to ne bi moga bit “uvik kontra” :) :) :) a kad spominješ prednje krilo vjerovatno znaš di su razlike i u čemu je greška ? osim toga izgleda da su skoro svi timovi zaposlili papke jer večina ima problema sa zagrijavanjem guma osim mercedesa . interesantno da je papak ispa i njauspješniji ( a time valjda i najbolji ) “aerodinamičar” u povjesti F 1 AN koji se baš jako angažira oko RB15 ove godine . ajde da i ja uzvratim sa nekoliko citata … helmut marko “Imate devet ekipa koje se muče s gumama i samo jednu ekipu koja zna kako profitirati od toga. Trenutno je važniji krug u kojem zagrijavate gume nego kvalifikacijski krug. Ako niste doveli gume na optimalnu temperaturu – uništeni ste.” , “Trenutno Mercedes ima ogromnu prednost zahvaljujući ovoj glupoj promjeni guma.” , a može i ovaj “Pirelli je promijenio debljinu guma za 2019. da se ne bi pregrijavale, ali je prošle godine SAMO Mercedes IMAO
        PROBLEMA S PREGRIJAVANJEM 2019. se dogodi to da ODJEDNOM SAMO Mercedes UVIJEK
        IMA PRAVE TEMPERATURE GUMA .NITKO DRUGI . To je smiješno. Svi smo imali priliku reagirati, ali koncepti bolida su već napravljeni za manje downforcea. Samo je Mercedes otišao u suprotnom smjeru. Oni su napravili bolid s ekstremno visokim kontaktnim pritiskom i trakcijom.” naravno marko vjerovatno kenja isto ka i ja , od da bi obranija AN , a ja ferrari . naravno da lanjski “test sa “naručenim tanjim” gumama nema veze sa problemima zagrijavanja imaju svi osim mercedesa . možda nisam “odabra” baš relevantnog poznavatelja jer marko je poprilično “zelen” u moto sportu , tu je tek nekih 48 godina šta ka trkač , menađer , “”nadglednik” RB škole mladih vozača koja je dala seba , ricciarda , maxa te savjetnik u RB . valjda zato i brblja ove gluposti koje sam citira zar ne ? uostalom još od 2013. mercedes i pirelli se “vole tajno” iako to za one objektivne koji nisu uvik kontra nije neka tajna . za navijače mercedesa/LH i tebe to je idealna prilika da se “argumentirano” suprostavite provjerljivim činjenicama ;) jbga , svak ima svoja zadovoljstva zar ne ? da završim sa markom koji je izjavija “Recimo to ovako – zapanjujuće je kako su sve promjene pravila i odluke u zadnje vrijeme uvijek ispale dobre za Mercedes.” naravno , to nije zbog nekakvog muljanja , jakog lobija engleza koji žele svog vozača na vrhu “vječne liste” , sve se događa jer mercedes ima najkvalificiraniji kadar , najboljeg “aerodinamičara” ( ti sigurno znaš ko je taj ali nećeš kazat ) koji šalje AN u ropotarnicu povjesti , a svi drugi su “debelo” nesposobni u komparaciji sa mercedesovom elitom . i bit će dok neko ne “progleda” , ne zakluči da ovakvo stanje “ruši” F 1 ka kompetitivni sport . sve je do promašenog koncepta ferrarievog prednjeg krila , a di je greška u konceptu AN/RB i svih ostalih ? znaš ali namjerno nečeš otkrit :) :) :) jbte koji glupani rade u ferrariu ! umisto da naprave ako ne kopiju , a ono varijaciju na prednje krilo mercedesa oni “puše” ?!?!? a možda ne znaju da je tu problem ? baš ću im poslat mail kako mi je jedan mačak forumaš svojom replikom objasnija di je njihov problem i šta bi trebali napravit od 8. trke pa do kraja prvenstva . posla bi mail i RB ali nam nisu ukaza di je njihov problem , greška u konceptu . još bi AN moga dosta naučit od tebe …. ma i svi drugi konstruktori . da , treba uzet ka relevantnog isolu jer on priča u interesu F 1 , a ne jednog tima koji je slučajno ima privilegije i koji je mudro predlošija ove gume ka najbolje rješenje za sve timove mada mnogi misle da to predloženo i realizirano rješenje ide u korist samo predlagatelju mercedesu … svih 8 – 9 preostalih timova ( McL je negdje između ) je u krivu ….. objasnija isola . drago mi je šta je pirelli čvrst u odluci da neče minjat gume tokom sezone jer to ne bi bilo korektno , a i oni to NIKAD do sada nisu uradili :) :) :)



        10

        3
      • Lewis Hamilton smr201 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        @avalon
        Ako je samo u gumama problem (ili većina problema) zašto je MB osvojio naslove 2017. i 2018. kada su bile gume koje su odgovarale “svima osim MB jer se samo MB mučio sa pregrijavanjem istih”?
        A što se tiče @Danijevog komentara o prednjem krilu, pa sam Binotto je izjavio da su promašili koncept bolida, a šta je drugačije na bolidu u odnosu na ostatak grida?
        Gle čuda prednjeg krilo.
        Vidi se po rezultatima Alfe koja jedina ima slično prednje krilo da je to promašen koncept.
        RB je druga priča, oni imaju jako slično prednje krilo MB, ali imaju puno veći “rake” i Hondu koja još uvijek dosta zaostaje.
        Ne možemo sve što Marko kaže uzimati zdravo za gotovo jer je taj isti govorio već dovoljno puta “fulao ceo fudbal” najsvježiji primjer je na testiranju kad je govorio da su ispred MB, jako blizu Ferrarija i da imaju bolid za osvajanje naslova, a ništa od tog troje nije ispalo točno.
        Također isto kao što Toto daje izjave koje idu u korist MBa tako Marko daje izjave koje idu u korist RB.
        Ili on to čini iz dobrote svoga srca, a ne zato da pričom o gumama zakamuflira da ih nema ni blizu vodećem dvojcu i jer ga je strah da Max ne počne gledati druge garaže?
        Već je HarKI napisao da ako 7 momčadi zatraži promjenu guma Pirelli mora poslušati, ako MB “kontrolira” Williams i Racing Point ostaje 7 ekipa koje mogu izglasati primjenu.
        Ali dosada nije došao ni jedan službeni zahtjev za promjenom.



        4

        1
    • Alfa Romeo rapante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      amg…jedna od nadogradnji u Ferrariju bi bio Hamilton,ostalo mi odnosno ti,ja i svi ostali ne znamo…to što netko misli da zna nešto o tome taj se grdno vara……ništa mi ne znamo osim što možemo samo lupetati bezveze..



      9

      7
  4. Blue Flag dFixxx3r Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    polako, nema žurbe.



    3

    2
  5. Alfa Romeo rapante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ferrari nema Hamiltona,to je jedan od važnijih razloga što nije bliže mercedesu.



    10

    20
    • Alain Prost Alain Prost Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

      Je, je, to je važan razlog, Lewis reže vene i noćima ne spava što ne vozi za Ferrari, od muke nikada neće saznati koliko bi onda bio bliže Mercedesu.



      7

      1
      • Alfa Romeo rapante Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Očito nisi shvatio moj komentar! Što se tiče rezanja vena,pa nema vozača do sada koji nije poželio voziti Ferrari tako i Hamilton..znamo što znači Ferrari a što Mercedes u formuli 1…možda djeca to ne znaju,ljudi nekih godina i iskustva to znaju.



        2

        5
      • Ferrari AMG Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

        Trenutno Mercedes znaci kao “onaj koji ti moze osigurati pobjednicki bolid”, a za Ferrari bi mogli reci “dodji ako zelis, ali ne mozemo ti nista garantirati”, barem je to tako trenutno iz perspektive vozaca, i Mercedes je sigurno najpozeljnija moncad na gridu.



        3

        0
  6. Bernie Ecclestone Dani Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Puno zujiš , a malo meda daješ.



    3

    8
  7. Bernie Ecclestone Dani Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Malo bolje objašnjenje:
    “For a straightforward comparison in Barcelona between test and race, we have done worse for one simple reason,” Binotto is quoted by Auto Motor und Sport.
    “We developed the car in the wrong direction, because we misjudged the weaknesses and limitations of our package.”
    “Our vehicle concept does not fit the 2019 tyres. The car is not one of the best in terms of maximum downforce.”
    “Since we lack downforce, we have difficulty warming up the tyres and keeping them in the window where they provide optimal grip.”



    2

    2
  8. Michael Schumacher monkeyseat Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Prije mi se čini 2 ili 3 sezone.



    1

    1
  9. Sergio Perez Ibarac00 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ova priča me podsjeća na utrku Ahileja i kornjače i hoće li je ikada sustići.



    2

    1
  10. Iceman86 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    He He. taman će posložiti bolid i onda pazi ovo. eto novih pravila. A garantiram da Mercedes ima već spreman bolid za 2021



    2

    4
  11. Charles Leclerc Leclerc1978 Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ovo kad si reka “sta je prije moguce” jel si mislio ove godine ili za dvije, tri??



    1

    1