Izdvojeno

Iz Pirellija odgovorili kritičarima

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Pirellijev šef za motosport Mario Isola je odgovorio kritičarima oko konstrukcije guma za ovu sezonu.

Podsjetimo, većina ekipa se ove sezone mučio oko efikasnog korištenja guma, a najžešći kritičar je bio Helmut Marko koji je poručio da je samo Mercedes napravio koncept bolida točno onako kako je bilo potrebno da se ispravno tretiraju nove Pirellijeve gume:

“Recimo to ovako – zapanjujuće je kako su sve promjene pravila i odluke u zadnje vrijeme uvijek ispale dobre za Mercedes. Evo primjer – Pirelli je promijenio debljinu guma za 2019. da se ne bi pregrijavale, ali je prošle godine samo Mercedes imao problema s pregrijavanjem. 2019. se dogodi to da odjednom samo Mercedes uvijek ima prave temperature guma. Nitko drugi. To je smiješno. Svi smo imali priliku reagirati, ali koncepti bolida su već napravljeni za manje downforcea. Samo je Mercedes otišao u suprotnom smjeru. Oni su napravili bolid s ekstremno visokim kontaktnim pritiskom i trakcijom. Gledajući retrospektivno – sad vidimo da je to bio najbolji način za tretiranje ovih novih guma.”

– Helmut Marko

Mario Isola odgovara:

“Očigledno, sve komentare ekipa uzimam u obzir.”

“Bilo da je radni interval manji ili ne – oni žele da bude veći. Jasno je da u budućnosti moramo raditi na tome da gume funkcioniraju u širem spektru uvjeta.”

“Očigledno, dizajniramo nove gume za 2020., ali i za 2021., obzirom da se tada planiraju ukinuti grijači guma. Mijenjamo pristup dizajniranju komponenti.”

“Proanalizirat ćemo želimo li uvesti nešto novo za testiranje 2020. godine, također i za 2021. godinu.”

– Mario Isola

Komentiraj

7 komentara

  1. Auuuu, jesu i odgovorili…. :chill:



    13

    1
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Zato kaj Ante nije stavio čitav članak. U ostatku je sve rečeno:
      Isola says that Pirelli mostly achieved the 2019 targets that were agreed in conjunction with the FIA, F1 and teams.

      These targets were to eliminate blistering, reduce overheating, space out the performance of the compounds more evenly and increase the working window.

      Isola admits that the working window, which is one of the key limiting factors for teams struggling to get the most out of the 2019 tyres, must still be improved.

      Getting the tyres into the working window is down to a combination of factors relating to the aerodynamic and mechanical performance of the car, how that makes the tyre interact with the track surface and the energy that puts through the tyre – with circuit layout also a primary factor.

      All 10 teams had the option to trial the 2019-spec tyres for the first time in Abu Dhabi last year.

      They had 20 sets to use to compare the last remaining choices between compounds and constructions.

      This followed the use of thinner-tread tyres, based on last year’s compounds, at the 2018 Spanish, French and British GPs.

      However, despite Mercedes’ performance at those races, the subsequent opportunity to test the 2019 tyres, and two weeks of pre-season testing this year, no concerns were raised about the impact the tyres could have.

      Isola stressed that equity of treatment is vital for Pirelli, which has “a clear and strict process to supply the same efforts to the team” on an operational basis.

      “How to design the car, how to generate the downforce, to design the suspension, is their job,” he added. “We still have to work on the working range, but we did most of the job and now it’s up to them to generate the energy.”



      2

      3
      • All 10 teams had the option to trial the 2019-spec tyres for the first time in Abu Dhabi last year.

        znači dobili su svi nove gume na testiranje kad je već vrlo vjerojatno dizajn bolida za sljedeću godinu bio u završnoj fazi…
        vrlo korisno testiranje



        5

        1
  2. “Očigledno, sve komentare ekipa uzimam u obzir.”

    Da, svih ekipa: Mercedesa, Williamsa i Racing Pointa. To je već dosta.



    8

    3
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      70% ekipa (tj. 7 ekipa) je dovoljno da zatraže promjenu guma i Pirelli ih mora promijeniti htio to ili ne.
      Da su Markova i tvoja izjava tačne (bilo koja), do sad bi ih Pirelli već vratio na staro stanje.



      5

      8
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    nevidim odgovore.



    5

    1
  4. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    PIRELLI kaže – “Očigledno, dizajniramo nove gume za 2020., ali i za 2021., obzirom da se tada planiraju ukinuti grijači guma.
    …pa ako je u planu da se ukinu grijaci guma onda nije logicno da ideš na projektovanje guma koje je teško zagrijati bez maksimalnog downforcea…..bez grijaca ove gume ce biti kao ledenice ..da bi ih ugrijao trebat ce im pritisak erbasovog krila / naravno okrenutog obrnuto/ umjesto sadašnjih spojlera ….pametnije je šutiti nego se ovako braniti



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni