Izdvojeno

Mercedes u Kanadu donio nadogradnju motora

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedes je potvrdio kako će na VN Kanade ovog vikenda nastupiti s novom verzijom svoje pogonske jedinice. Isti motor dobit će i njihovi kupci Racing Point i Williams.

Jedina promjena nekog elementa Mercedesove pogonske jedinice dosad dogodila se na VN Azerbajdžana kad je George Russell dobio novu bateriju i kontrolnu elektroniku.

Renault, Ferrari i Honda svoje nadogradnje su već donijeli, a u Mercedesu su procijenili da je ova staza najbolje mjesto za to.

“Dečki u Brixworthu su radili izuzetno marljivo. Ovo nije bio jednostavan početak godine po pitanju pripreme motora.”

“Iako se radi o evoluciji od prošlih godina – svaki put pokušate gurati još malo i jako puno ljudi radi na tome da se motor poboljša.”

“Na ovoj utrci uvijek ulazimo u 2. fazu i donosimo novi motor. Imat ćemo nove modove i čini se da će biti malo bolje na svim područjima. Radi se o malim koracima. Najveća razlika je u tome što je motor potpuno nov i svjež, a stari motor je odradio već šest GP vikenda, pa se osjeti degradacija.”

– Lewis Hamilton

Mercedesov šef Toto Wolff je rekao da će se ekipa vjerojatno više mučiti na ovoj stazi nego proteklih godina:

“U prošlih šest utrka bili smo vrlo jaki u zavojima, ali smo gubili na pravcima.”

“Zbog toga će Kanada biti ogroman izazov za nas. Radi se o karakteristikama staze koje bi mogle odgovarati našim suparnicima. Ovdje imamo puno pravaca i manje zavoja na kojima možemo nadoknaditi vrijeme.”

– Toto Wolff

Komentiraj

9 komentara

  1. Maurizio Arrivabene
    Dean 13 Prikaži

    Pa super. Kud češ bolje?



    4

    1
  2. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Moguće staza odluke



    4

    1
  3. Sad će odjurit na 1,5 sekundi od svih????



    9

    1
  4. U svakom slučaju ovo će pomoći Mercedesu da malo smanje zaostatak u odnosu na Ferrari, barem kad su pravci u pitanju.

    Također naglasak je na tome da degradirani motor koji je odvozio 6 utrka mjenjaju s novim, sam boost u perfomansama je oko 40KS, u kombinaciji s ‘friškošću’ agregata…to je možda 70-80KS razlike u odnosu na motor u Monacu.

    Obe titule su već osigurane, osim ako Merc ne ode u stečaj :-D Fokus je sad na osvajanju svih utrka u sezoni naravno, bio bi to još jedan lijepi rekord za Mercedes.

    Force India i Williams se zasigurno vesele ovom upgaredu.



    2

    2
  5. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Bilo bi dobro i navesti razlog zašto je G. Russellu to zamijenjeno.


    0

    1
  6. Monisha Kaltenborn
    monkeyseat Prikaži

    Sad će se napokon smanjit taj zaostatak od 0.6s za Ferrarijem.



    3

    0
  7. Mclaren
    raca Prikaži

    Bilo je krajnje je vrijeme da se pokrenu. Ferrari se počeo opasno približavati. :rofl: . Ferraristi, ne ljutite se. Šala



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni