F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

FIA ekipama poslala prijedlog pravilnika za 2021. – evo što se mijenja

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

FIA je danas ekipama poslala prvi prijedlog pravilnika za 2021. godinu kad se očekuje početak nove ere sporta. GP vikend bit će kompaktniji – tehnički pregled bolida bit će u petak ujutro, te se nakon toga neće moći obavljati veće promjene jer bi bili u parc fermeu, a slobodni treninzi sele u poslijepodnevne termine.

Kao što je poznato – bolidi će dobiti novi izgled i dimenzije, a mogli bi biti sličniji onome kako trenutno izgledaju Indy bolidi nego trenutna generacija F1 bolida. Osim toga, sad je poznato da će i GP vikend biti promijenjen.

Raspored ekipa će se skratiti za jedan dan. Četvrtak, koji je dosad služio za medijske obaveze, bi bio slobodan. Sve to će se odviti u petak ujutro – kako konferencije za novinare, tako i tehnički pregled bolida. Prva dva treninga vozila bi se poslijepodne, što bi značilo da će prvi trening biti relevantniji za simulaciju utrke, obzirom na doba dana.

Prvi trening tako bi krenuo (gledajući centralnoeuropsku vremensku zonu) u 13 sati i trajao bi do 14:30, a drugi trening bi započeo u 17 i završio u 18:30.

Više neće biti dozvoljeno homologirati dva rješenja prednjeg krila i onda u subotu odabrati koje bolje funkcionira. Ekipe će u petak ujutro morati odlučiti što će koristiti. To će ekipe vjerojatno natjerati da tijekom jednog vikenda testiraju krila koja će koristiti tek za tjedan ili dva.

Ovo je prvi prijedlog i sad slijede pregovori i prijedlozi od strana ekipa, a zaključak možemo očekivati 30. lipnja.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3336 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Baš me zanima hoće li bolidi biti uži i lakši. Nadam se da hoće.
    Bilo je fora vidjeti rekorde staza kako padaju, ali “close racing” je ipak ljepše gledati.



    7

    0
  2. Parc ferme u petak ujutro ? haha , koja je onda poanta treninga ?



    9

    0
  3. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Sviđa mi se spomenuta sličnost s IndyCarom i također se nadam da će doći do smanjenja dimenzija bolida. Ovo uvođenje parc fermea u petak ujutro mi se baš i ne sviđa, ako se ne varam, to znači da su zabranjene bilo kakve promjene na bolidu, čak i set-up, što bi značilo da će treninzi služiti samo za testiranje novih dijelova za buduće utrke i malo vozikanja uoči utrke. Nisam baš za dodatne restrikcije u F1 pravilima, i ovako mislim da su momčadi preograničene u onome što smiju raditi sa svojim bolidima.



    6

    4
  4. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Na ovo Ferrari mora staviti veto. Ovo je luđe od Bernijevih prskalica.



    8

    0
  5. Kimi Raikkonen zoka Prikaži

    Zašto bi neko htjeo da f1 bolid liči na indi?



    4

    0
  6. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ovo sa skrećenjem gp vikenda podržavam.
    pribiližvanje indycar bolidima također.
    ovo sa zabranom dvije vrste prednjeg krila ne podržavam.


    0

    0
  7. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Neće im ovo proć, uz minimalna testiranja kak da isprobaju nove djelove? smanjivanje troškova? morat će još bolje simulatore napraviti, a razno razne druge simlacije i software-i će još napumpati troškove, što znači još trošenja love što če značiti još veće razlike “malih” i “velikih”. a planiraju uvesti budget cap… ne znam… teško da će ovo proći. ostalo mi se čini ok, za sada.



    4

    0
  8. Sergio Perez Ibarac00 Donator Prikaži

    Više neće biti dozvoljeno homologirati dva rješenja prednjeg krila i onda u subotu odabrati koje bolje funkcionira. Ekipe će u petak ujutro morati odlučiti što će koristiti. To će ekipe vjerojatno natjerati da tijekom jednog vikenda testiraju krila koja će koristiti tek za tjedan ili dva.

    Aha ovo bi kao trebalo donijeti neku neizvjesnost i ekipe će biti slabije pripremljene za kvalifikacije i utrku?
    Znači povećat će se značaj simulatora i preko tjedna će se odvozit 63728281 krugova u simulatoru da vec znaju koje ce specifikacije i postavke bit izabrane u petak.
    Nrmam pojma jesam dobro skuzio ali ako jesam, onda mi se ovo ne svida. Po tome su mogli izbacit jedan trening, sto imam testirat 3 treninga?



    3

    0
  9. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Ovo je suludo, pa bogatije i bolje organizirane ekipe će onda imati još veću prednost nad ostalima jer će dolaziti bolje pripremljene na utrke.
    A zamislite tek idiotne situacije da shvatiš da si fulao set-up, a ne možeš ga promijeniti dva dana i znaš nakon pola sata treninga da si u banani za cijeli vikend.



    1

    0