Izdvojeno

Renault razmišlja o dizajniranju “kvalifikacijskog bolida”

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault razmišlja o dizajniranju “kvalifikacijskog bolida” za 2020. godinu kako bi se značajnije približili vrhu poretka.

Iako je iza njih relativno težak početak sezone – u Renaultu su još uvijek uvjereni da je temelj ovogodišnjeg bolida dobar, te da bi u ostatku sezone trebali pobjeći ostatku sredine poretka.

No, razmišljanja o 2020. godini već su započela, a Cyril Abiteboul otkriva da razmišljaju u potpunoj promjeni koncepta:

“Razmišljamo o dvije ili tri promjene koje su potpuno moguće u bilo kojem trenutku, a mogle bi dramatično promijeniti kompetitivnost bolida iduće godine.”

“Na prvom mjestu je aerodinamička efikasnost, a na drugom balans kvalifikacije i utrke. U modernoj Formuli 1 sve se temelji na kvalifikacijama. Sve staze su danas poput Monaka, a ako želite razvijati bolid za kvalifikacije – to je drukčiji način razvoja nego kad se fokusirate na utrku.”

“Može se raditi o stvarima poput omjerima za mjenjač. Ako želite prioritizirati kvalifikacije – to ćete promijeniti. Oni su fiksni u pravilniku i to se ne može promijeniti za ovu godinu, ali je potpuno otvoreno za 2020. godinu. Osim toga – imamo i nagib bolida.”

“Još imamo vremena – nije kasno da se promijene parametri na bolidu.”

“Nije ovo loš bolid, ali se može poboljšati. Iduće godine će biti korak naprijed u odnosu na ovu.”

Unatoč planovima za 2020., Abiteboul je svjestan da prva prava prilika za natjecanje s vodećima dolazi 2021. s novim tehničkim pravilnikom.

“Hoće li se raditi o tolikom pomaku [2020.] da se odmah borimo za podije i pobjede? Ne. Mi poznajemo Formulu 1 znamo da je naša najbolja oklada 2021. godina.”

“Zato moramo balansirati koliko i što radimo za iduću godinu jer želimo sad krenuti s razvojem za novu eru 2021. godine.”

– Cyril Abiteboul

Komentiraj

7 komentara

  1. Ako će na ćevape neka skokne preko granice, u BiH.
    A u Dubrovniku neka se divi zidinama i šetka po Stradunu



    4

    1
  2. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Meni oni zvuče kao prilično smušena ekipa…
    Mislim kvragu pa nisu valjda tek sad shvatili da su kvalifikacije ključne u F1…
    Pa to je tak jako dugi niz godina, a ako su i sami svjesni toga onda zašto već odavno ne razvijaju bolid u tom smjeru ???


    0

    0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Radije se vi prebacite u razvoj bolida za 2021g i borite se za pobjede a ne gubiti resurse na ovu i sljedecu sezonu i biti nigdje.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni