Izdvojeno

Andy Green: Ove pogonske jedinice su možda “previše nevjerojatne”

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Tehnički direktor Racing Pointa Andy Green vjeruje da su trenutne pogonske jedinice u Formuli 1 možda “previše nevjerojatne”, te da bi sport mogao profitirati od jednostavnije pogonske jedinice.

“Radi se o nevjerojatnom komadu tehnologije u pozadini automobila, ali možda je samo malo “prenevjerojatno”.”

“Ovo što trenutno imamo je potencijalno previsoka letvica tehnologije i volio bih vidjeti nešto što je malo jednostavnije. To je moj pogled.”

“Nikad ne bih odbio više konjskih snaga, sportu nikad dovoljno snage. Trebamo bolide koje je teže voziti. Više snage, jednostavnija pogonska jedinica. To je put kojim bih ja išao.”

Red Bullov šef Christian Horner dodaje da bi on više okretaja kao prethodnih godina, ali isto tako prepoznaje svoj pogled kao možda previše “romantičan”.

“Emotivno govoreći – atmosferski motori, V10, V12 motori bi bili sjajna stvar u Formuli 1, ali mislim da su sad pomalo zastarjeli.”

“Kao što je Andy rekao – tehnologija koju imamo u ovom motorima je fenomenalna. Sad imamo stabilan period s motorima do 2023. ili 2024. godine pa je važno da se za budućnost donese prava odluka.”

“Romantik u meni govori da se trebamo vratiti na glasne, bučne motore s visokim brojem okretaja.”

Komentiraj

17 komentara

  1. nema veze što su komplicirane i skupe, barem imaju loš zvuk.



    27

    1
  2. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    “Emotivno govoreći – atmosferski motori, V10, V12 motori bi bili sjajna stvar u Formuli 1, ali mislim da su sad pomalo zastarjeli.”
    !!!


    0

    0
  3. Sebastian Vettel
    mzf1 Prikaži

    Mali mi je i tanak ali brzo svršim, to ih najbolje opisuje. Ali s obzirom da su ih uveli zbog smanjenja troskova a koriste ih godinama pretpostavka je da su vec toliko ustedili da neznaju di ce od para pa nas mozda i pocaste s par sezona s atmosfercima bez struje.



    13

    1
  4. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Svima iste motore i riješen problem,npr. kao u Indy caru dva dobavljača Mercedes i Ferrari i svi jer ovaj razmak između Honde i Renaulta naspram Merc i Ferrarija je pre velik i ne nazire se rješenje.
    A u F1 su to svjetlosne godine kada netko zaostaje u kvalama 1 sec. …



    3

    18
  5. Lewis Hamilton 44
    Berislav Donator Prikaži

    Htjeli bi lagane ali jake motore sa mnogo Okr. Mom. Da malo troše i da ‘rondaju da se zemlja trese’. Ovo zadnje izgleda već smiješno, obzirom da se već odavna na trkama nude antifoni! Mislim da je jako teško, gotovo nemoguće,’ prd*** i stisnui’. Što se tiće kvarova……pa još malo,i bit će im jedan motor dovoljan.



    2

    0
  6. Mick Schumacher
    tifosoante novinar Prikaži

    Ovi v6 motori mi jos uvik nisu sjeli, em sto su kompleksni, em su nikakvog zvuka. Iako navijac u meni zeli natrag v12 i v10, svjestan san da to nece moguce. Po meni, najbolji kompromis zvuka, troskova, pouzdanosti bi bili v8 motori iz 2006.-2013. uz stavljanje mgu-k jer iako nemaju bogovski i andjeoski zvuk v10 i v12 motora, i dalje zvuce i vise nego dovoljno dobro da ljudi mogu gustati u zvuku, a i pouzdanost im je jako visoka.



    3

    0
  7. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Meni nije jasno kako se klinci rođeni u ovom stoljeću zalažu za klasične motore, tehnologiju iz 19. st. Očekivao bi to od sebe i sebi sličnih. Ali čak i ja nazori jarac prihvaćam da tehnologija napreduje, pa evo ovo umjesto na razglednicu pišem na smartphoneu.



    7

    0
    • Niki Lauda
      wapi Donator Prikaži

      Da pišem na razglednicu napisao bi matori, a ne nazori…. :)



      8

      0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Valda i ti moderni klinci znaju da nije sve iz njihova doba naj, nego da je nešto i prije bilo dobro, pače i bolje.

      Meni osobno je potpuno nebitno koliko motor ima cilindara, 8,10 ili 12, jedino mjerilo mi je zvuk. A šta se pouzdanosti tiče, na kraju ispada da je bilo kud i kamo interesantnije kad su bili nepouzdani nego sad kad sa 4 motora izguraju sezonu od 20 utrka, dok su pred 20 godina znali promjenit i 4 motora na istom vikendu. I svejedno je bila sva sila malih privatnih ekipa i hrpa sponzora, dok sad kad su “troškovi manji” većinu proizvođača (manjih ili većih) uopće ni ne zanima ulazak u F1



      3

      1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni