F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Andy Green: Ove pogonske jedinice su možda “previše nevjerojatne”

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Tehnički direktor Racing Pointa Andy Green vjeruje da su trenutne pogonske jedinice u Formuli 1 možda “previše nevjerojatne”, te da bi sport mogao profitirati od jednostavnije pogonske jedinice.

“Radi se o nevjerojatnom komadu tehnologije u pozadini automobila, ali možda je samo malo “prenevjerojatno”.”

“Ovo što trenutno imamo je potencijalno previsoka letvica tehnologije i volio bih vidjeti nešto što je malo jednostavnije. To je moj pogled.”

“Nikad ne bih odbio više konjskih snaga, sportu nikad dovoljno snage. Trebamo bolide koje je teže voziti. Više snage, jednostavnija pogonska jedinica. To je put kojim bih ja išao.”

Red Bullov šef Christian Horner dodaje da bi on više okretaja kao prethodnih godina, ali isto tako prepoznaje svoj pogled kao možda previše “romantičan”.

“Emotivno govoreći – atmosferski motori, V10, V12 motori bi bili sjajna stvar u Formuli 1, ali mislim da su sad pomalo zastarjeli.”

“Kao što je Andy rekao – tehnologija koju imamo u ovom motorima je fenomenalna. Sad imamo stabilan period s motorima do 2023. ili 2024. godine pa je važno da se za budućnost donese prava odluka.”

“Romantik u meni govori da se trebamo vratiti na glasne, bučne motore s visokim brojem okretaja.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3337 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

17 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    nema veze što su komplicirane i skupe, barem imaju loš zvuk.



    27

    1
  2. Charles Leclerc CroBottas Prikaži

    “Emotivno govoreći – atmosferski motori, V10, V12 motori bi bili sjajna stvar u Formuli 1, ali mislim da su sad pomalo zastarjeli.”
    !!!


    0

    0
  3. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Mali mi je i tanak ali brzo svršim, to ih najbolje opisuje. Ali s obzirom da su ih uveli zbog smanjenja troskova a koriste ih godinama pretpostavka je da su vec toliko ustedili da neznaju di ce od para pa nas mozda i pocaste s par sezona s atmosfercima bez struje.



    13

    1
  4. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Svima iste motore i riješen problem,npr. kao u Indy caru dva dobavljača Mercedes i Ferrari i svi jer ovaj razmak između Honde i Renaulta naspram Merc i Ferrarija je pre velik i ne nazire se rješenje.
    A u F1 su to svjetlosne godine kada netko zaostaje u kvalama 1 sec. …



    3

    18
  5. Lewis Hamilton 44 Berislav Donator Prikaži

    Htjeli bi lagane ali jake motore sa mnogo Okr. Mom. Da malo troše i da ‘rondaju da se zemlja trese’. Ovo zadnje izgleda već smiješno, obzirom da se već odavna na trkama nude antifoni! Mislim da je jako teško, gotovo nemoguće,’ prd*** i stisnui’. Što se tiće kvarova……pa još malo,i bit će im jedan motor dovoljan.



    2

    0
  6. Tag Heuer tifosoante novinar Prikaži

    Ovi v6 motori mi jos uvik nisu sjeli, em sto su kompleksni, em su nikakvog zvuka. Iako navijac u meni zeli natrag v12 i v10, svjestan san da to nece moguce. Po meni, najbolji kompromis zvuka, troskova, pouzdanosti bi bili v8 motori iz 2006.-2013. uz stavljanje mgu-k jer iako nemaju bogovski i andjeoski zvuk v10 i v12 motora, i dalje zvuce i vise nego dovoljno dobro da ljudi mogu gustati u zvuku, a i pouzdanost im je jako visoka.



    3

    0
  7. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Meni nije jasno kako se klinci rođeni u ovom stoljeću zalažu za klasične motore, tehnologiju iz 19. st. Očekivao bi to od sebe i sebi sličnih. Ali čak i ja nazori jarac prihvaćam da tehnologija napreduje, pa evo ovo umjesto na razglednicu pišem na smartphoneu.



    7

    0