Izdvojeno

Ricciardo: Verstappen je brži od Vettela

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Daniel Ricciardo kaže da bi u izboru tko je brži vozač odabrao Maxa Verstappena ispred Sebastiana Vettela.

Verstappen i Vettel su se sretali na stazi kroz proteklih nekoliko sezona, ali se uglavnom radilo o dvobojima u kojima je jedan bolid bio u prednosti pred drugim, bilo u strateškom pogledu ili po tipu staze na kojoj se vozi. Trenutno ih u vozačkom poretku dijeli 4 boda.

Ricciardo se utrkivao s obojicom – s Vettelom 2014. godine, a s Verstappenom 2015., 2016., 2017. i 2018. – te kaže da bi u ovom stadiju njihovih karijera rekao da je Verstappen brži vozač.

Na pitanje koji vozač je brži u jednom krugu, odgovorio je:

“Max, da… Ne želim ništa oduzeti od Seba, on nije spor, ni u kom slučaju.”

“Vjerojatno zato jer je Max još uvijek mlad, a ako je sad brz – postat će samo još brži.”

“Seb ovo radi već tako dugo, a mislim da se uvijek poboljšavate kao vozač. Za njega postoji manje prostora za rast, dok ga za Maxa još ima.”

“Ako Seb ovo sluša – žao mi je, Seb. Još uvijek si opak lik, sve je u redu!”

Ricciardo je također pojasnio razlike u vozačkom stilu:

“Max je uvijek brz odmah. Prvi trening, prvi krug, on samo krene. Nema dugačkog procesa prilagodbe.”

“Mislim da Max puno vozi po instinktu. On je unatoč tome i tehničar, ali Seb je puno osjetljiviji vozač. U nekom smislu njegovo tijelo komunicira s bolidom, a Max više vozi na čistom instinktu i sirovom talentu.”

Komentiraj

26 komentara

  1. Izvor: Rosbergov podcast “Beyond Victory”



    9

    0
  2. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Zato je i Hamilton plaka cilu prošlu utrku. Da je iza njega bio Botas ili Vetel sigurno ne bi. Jer da je izgubio od Maxa ima bi pokriče,jer naravno nitko nije brži od Hama jedino ako on sam ima neki veliki problem.



    3

    24
  3. Lewis je trenutno daleko ispred ostatka grida, neki mogu tvrditi da je to Mercedes, ali cinjenica je da je od 2013. od momcadskog kolege izgubio samo jednom. Psihicki je po mome misljenju najspremniji i smatram da je to najveci razlog njegovog uspjeha. Lewisov team radio u Monacu sa Maxom u gearboxu je samo pravi pokazatelj da ovo sto Daniel prica ima smisla, opasan je Max, tim vise sto nismo vidjeli jos ni jedan Maxov ispad sto mu je bila najveca bolna tocka proslih sezona. Max odrasta i uz Red Bull i cijelim RB vrhom iza njega i Hondom za koju smo svi znali da ce proraditi cim su potpisali sa RB-om, Max je trenutno jedini vozac koji ce parirati Lewisu. Samo da ih uhvati vise RB :)



    9

    14
  4. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    “Max je uvijek brz odmah. Prvi trening, prvi krug, on samo krene. Nema dugačkog procesa prilagodbe.”
    hahah, Max ispada ka neki luđak ode… a, nije daleko :D



    7

    1
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Kad bi vozače u isti bolid, trenutno bi se za vrh borili Max i Lewis. Po trenutnoj formi, prednosti bi dao Verstappenu, a na dulji period se ima još dokazati pa tu prednost ima Hamilton.
    Vettel nije u nekoj formi, Leclerc još griješi, a Bottas je trenutno bliži vrhu od njih dvojice po meni.



    6

    7
  6. sjećam se kad je objavljeno 2014. kako će max vozit za tr u 2015.
    marko je objasnio kako nisu ludi što uzimaju tako neiskusnog i mladog vozača, kako su provjerili maxove kvalitete i da je brz u bilo čemu što je vozio…f3, fr3,5, f1, simulator…



    5

    1
  7. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    Ovo je jako važna izjava Daniela. Potvrdio je ono sto mnogi sumnjaju. Nije lako navijati za Maxa. ? On je zastrašujuć vozač. Njegovo “no” kao i Rosbergova trauma kod uzimanja titule dovoljno govori kakav je buntovnik. Old school.

    Kao da je slučajno sto ga rb tako snažno podržava godinama.



    7

    6

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni