Izdvojeno

Brawn: Leclerc je pretjerao, ali to je razumljivo

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 49 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ross Brawn tvrdi da je Charles Leclerc pretjerao u želji da ispravi pogrešku ekipe iz kvalifikacija, te je loše procijenio trkaću situaciju zbog koje je kasnije morao odustati.

Ferrarijev vozač je u domaću utrku krenuo s 15. pozicije, a tijekom pokušaja pretjecanja Nice Hulkenberga reagirao je impulzivno, udario u zid i izvrtio se.

“Charles je pretjerao i skupo je platio svoju impulzivnost.”

“Njegova je reakcija razumljiva. To je domaća utrka i prvi put je vozio u ekipi koja je pri vrhu poretka. Trebao je to biti poseban trenutak, ali je sve završilo razočaravajuće.”

– Ross Brawn

Leclerc je na povratku do boksa oštetio podnicu zbog čega je morao odustati. Njegov timski kolega je završio na 2. mjestu, ali Brawn ne vjeruje da je to Ferrarijev pravi tempo:

“Bio je ovo težak vikend za Ferrari, iako je završio njihovim najboljim rezultatom godine. Vettelovo drugo mjesto došlo je na kraju, ali on nije imao ključnu ulogu u utrci. Bio je iza Verstappena i zapravo ga nije mogao napasti.”

“To je dobar pokazatelj da je Scuderia tijekom ovog vikenda bila treća najjača momčad. Takvo što smo i očekivali s obzirom na predstavu u Barceloni gdje su se mučili, pogotovo u trećem sektoru staze.”

“Čini se da im ova sezona izmiče iz ruku, ali nije vrijeme za odustajanje nego trebaju naučiti iz svojih pogrešaka ako žele napredovati.”

– Ross Brawn

Komentiraj

49 komentara

  1. Lani se zeznuo Vettel u Njemačkoj, Hamilton u Britaniji, Leclerc u Monaku… Domaće utrke su strašan pressing za svakog vozača, kamoli ovako mladog.



    8

    0
  2. Ništa nije zeznuo. Takvo utrkivanje želimo! To je utrkivanje sa srcem, a ne ova proračunata kruženja stazom.



    15

    6
    • Ja bi želio da mu preticanje uspije.

      Umijeće je znati prepoznati priliku i od toga razlikovati nepriliku.



      16

      0
      • A sta je drugo Lec mogao u Monacu ? Nije imao puno za izgubit, realno P8 bi bila maksimala uz dosta srece…



        3

        2
      • Sebastian Vettel 5
        Pastor Prikaži

        Realno je mogao doći do petog mjesta, sa boljom strategijom koju je imao zbog starta na medium gumama. Ricciardo je već bio napravio pit stop razmak od vodeće četvorke. Gasly je bio zaglavljen u tom prometu iza Ricciarda. Tako da bi čitava ekipa ispred njega što je startala na soft gumama, zaglavila negdje iza u prometu, dok bi on kasnije nabio dovoljnu prednost na mediumu, da odradi boks i vrati se ispred. Uglavnom, tu strategiju za njega, i sve ostale je poremetio SC, kojeg je upravo on izazavao. Bez njega, vjerovatno bi utrka završila bez SC-a.



        1

        1
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Aleluja, ajde da ne mislim jedino ja tako. Ja sam uživao gledat Verstappena (nisam uopće njegov fan) kako napada Hamiltona na kraju, iako potpuno bespotrebno jer ne može natuć još 5 sec prednosti.



      8

      0
    • Ima ona Sennina izjava gdje kaže da bi postao prvak, u datom momentu moraš znati kad je prilika da je ideš iskoristit, a kad je bolje da digneš gas i zadržiš poziciju za sljedeću priliku… Čim sam vidjeo gdje on pokušava preticati, znao sam da će biti sranja jer na tom dijelu trebaju 2 vozača koji će ostavit prostor jedan drugom, aaa opet i ako ostave vrlo lahko je okrenut jedan drugog i završit u zidu. Cijenim borbenost i muda, ali ne nepromišljeno.



      3

      1
    • Max Verstappen
      CroBottas Prikaži

      Pa naravno, kamo sreće da je još njih ka Charles… :D



      3

      1
  3. Ferrari bi trebao suhim zlatom platit, naci bilo koji nacin molit, kumit, i nekako Rossa vrati u momcad….



    3

    2
    • Danas ne bi pomoglo, šupci vladaju. Tada su mu Todt i ;LCdM čuvali leđa. LCdM je imao stav – ponekad pogrešan ali stav. Što ima Camillieri? Znamo li mi njegov stav o bilo čemu?



      6

      1
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      Ross Brawn više ne može napraviti ono što je napravio sa Ferrarijem,nije to samo tako.On je postavio temelje i za današnji Mercedes no to je bilo onda i ne vjerujem da se to može ponoviti….Pa i Schumaher je bio u Brawn GP,pardon već je bio Mercedes pa nije išlo!



      1

      2
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      Svašta vi trabunjate to je tako i kraj priče,svi nešto znaju,pa šta nije i RED BULL dominirao 4 godina i ako se ne varam svi su samo spominjali maga kao što je Adrian Newej pa ako se ne varam on je još u Red Bull i nitko više ni ne spominje njega i zašto je on još u Red Bullu kad su im zadnjih godina loši rezultati….svako malo dođe neke vrijeme nečije dominacije,ali na kraju je uvijek Ferrari tu negdje.


      0

      6
      • ne treba pretjerivat . AN se nije baš tako često spominjalo , a da je mačak , mačak je . to teško vide samo “zadrti” navijači jer valjda svi znamo da je PU renaulta bila slabija od mercedesove i ferrarieve pa ipak je zahvaljujući šasiji RB ( tj AN ) u turbo eri stalno među 3 najbolje ekipe . u ovih 5 sezona ( ako “zanemarimo” nedodirljivi mercedes ) u konstruktorskom prvenstvu je rezultat 3 Vs 2 za ferrari sa moćnijom PU od RB . od dolaska AN ( 2005. ) u RB “rezultat” je 7 Vs 7 ;) kad se piše kako je ferrari uvik tu negdje možda se treba prisjetit vrimena kad su 16 sezona čekali konstruktorsku i 21 godinu vozačku titulu . nije problem kad se “desi peh/loša srića” pa McL/LH uzmu titulu jedne ili bljesak pa brawnGP/button uzmu titulu sljedeće sezone ali kad se dogodi da 4 uzastopne uzme RB , a zatim sljedećih 5 , a najvjerovatnije i 6 uzastopno uzme mercedes to je problem . jbš šta je ferrari uvik tu negdje kad evo prolazi i 12. sezona u čekanju . istina , ferrari ima najviše pobjeda ( 236 ) u povjesti F 1 ALI pošto je tu od POČETKA F1 odvozili su i najviše trka … 978 pa ako bi računali postotak to bi bilo negdje 24 % pobjeda . mercedes je odvozija 195 trka , ima 93 pobjede = 48 % pobjeda ;) ferrariu je čak i RB blizu u postotcima .. 22 % pobjeda s obzirom na broj odvoženih trka , McL 21 % , williams 15,6 % . interesantno zar ne ? ispada da je ferrari lošiji od merca , RB i McL su mu jako blizu , a jedino williams nešto više zaostaje . ne može se gledat samo broj pobjeda , a zanemarit u koliko je trka/sezona to ostvareno pa se time “busat u prsa” i pričat kako je ferrari najuspješniji tim F1 ;)



        4

        0
      • Mclaren
        raca Prikaži

        @avalon ukratko , slažem se sa svime što si napisao



        1

        0
  4. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Bravo Leclerc,napravio si ono što se treba raditi kad se utrkuje,probao si jednom i prošlo je drugi put nije i to su vozači koji se meni sviđaju!Samo nastavi tako bit ćeš ti odličan vozač kroz neko vrijeme,kao i Verstapen.



    3

    3
  5. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    Trebao je stati s onim sretno-spretnim potezom protiv Grosjeana i ostavio bi puno bolji dojam te utrke. Ovako je prosuo vjerojatno ne mali broj bodova, a drugog vozača je oštetio i ne vidim šta se u tom pokušaju ima hvaliti. Da ga 10x ponovi sumnjam da bi i u jednom scenariju ispalo dobro za oba vozača.



    5

    0
    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Obzirom da je Ricciardo na P5 vozio tri sekunde sporije od Ferrarijevog tempa, Leclerc bi imao cijelu ekipu zgusnutu ispred sebe. To je na Ferrariju bilo da mu jave. A na njemu je bilo da pretječe na kocenju za sikanu iza tunela jer na tom mjestu ima najbolju šansu da ne skrsi sebe i drugog. 78 krugova je imao za izvršiti takvu taktiku i uvjeren sam da bi došao u solidne bodove. Rascasse je bio čista glupost.



      18

      5
  6. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    Slažem se , pretjerao, ali RAZUMLJIVO!



    3

    2
  7. Super Aguri
    luke990 urednik Prikaži

    Dobro mu je to za iskustvo. A svakako bih nominirao potez protiv Grosjeana za pretjecanje sezone.



    1

    2
  8. …sjećam se Pereza iz doba McLarena…par dobrih pretjecanja pa jedno pretjerano i odustajanje…Monaco i Rascasse ako jednom uspiješ super…dvaput jako, jako teško …Monaco traži inventivnost, Sainz i Grosjean su dokaz toga, no Hulk je uvijek bio tvrd orah a ponavljanje istog ako nije izlaz iz tunela ipak ne prolazi…mladac koji obećava ali natovario si je neko breme koje ne razumijem, moram biti brz,prvi, bolji od seb-a…ne razumijem to…istina nije baš da mu pomažu momčadskim odlukama ili bolje rečeno stanjem u istoj no ovako šteti i sebi i momčadi…Po meni trebao je od početka sezone krenuti drugačije, ovako si je nametnuo pritisak da on mora pobijediti merc…umjesto da malo sačeka i uči…ferrari je najteža momčad za biti njen vozač i dali su mu priliku koja se rijetko pruža…



    5

    0
  9. znam da nije vezano za temu…ali prije par dana sam napisao da je po meni J.M. Fangio najbolji svih vremena…..evo i jedan od razloga…. https://www.facebook.com/Formula1/videos/2388727811360742/



    2

    0
  10. Bedak.. Mogo je bez znoja do p6.. Mozda i FL lovit za extra bod.. Sad svaki put kad ekipa nes uhebe, treba nepromisljeno u utrku pa napravit sranje.. Sj3bat ce i on ekipu sigurno u buducnosti za neke bodove pa nece niko dramit.. U biti, evo vec je uhebo solidne bodove ali svi bruje u gresci ekipe u kvalama kao da je to neko opravdanje..



    9

    5
  11. Bernie Ecclestone
    Dani Donator Prikaži

    Čitam nekakve glasine o Sebovom umirovljenju. Kao zasitio se. Možda da se vrati u RB?. Tamo bi se sigurno komfornije osjećao, a sa napretkom honde vjerujem da bi se borio za naslov.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni