Izdvojeno

Ricciardo: Renault si više ne može priuštiti ovakve strateške greške

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Daniel Ricciardo kaže da si njegova momčad Renault više ne smije priuštiti pogreške, nakon što je zbog loše strateške odluke na Velikoj nagradi Monaka izgubio dosta pozicija.

Ricciarda je momčad pozvala u boks čim je u ranoj fazi utrke na stazu izašao sigurnosni automobil. Taj je potez Australca stavio u nepovoljan položaj, dok su s druge strane njegovi rivali, koji su ostali na stazi duže, znatno profitirali.

Ricciardo je utrku krenuo s šeste pozicije, a na startu je odmah prošao Kevina Magnussena. Zbog te loše strateške odluke utrku je završio pet mjesta niže na 10. mjestu,  ali je jedno mjesto nadoknadio zbog kazne koju je zaradio Romain Grosjean.

Renaultov vozač je zaglavio iza McLarenovog Landa Norrisa, što je pogodovalo njegovom momčadskom kolegi Carlosu Sainzu da si stvori dovoljan razmak da može ići u boks i pri tome zadržati svoju poziciju.

„Našli smo se iza bolida, iza kojih se nismo trebali naći. Bilo je to frustrirajuće. Riješit ću to s momčadi. Želimo bolje, možemo bolje i moramo početi raditi bolje.“

„Naravno da će nas Lando zadržati, jer si je Carlos stvarao razmak. To su stvari koje jasno mogu vidjeti, iako vozim bolid i pratim sve drugo. Kako to drugi ne mogu vidjeti? Ne možemo raditi takve pogreške.“

„U Monaku je pozicija ključna i mi smo je imali.“

„Cijelo smo jutro razgovarali o prolasku ispred Kevina na startu i uspjeli smo i momčad mi je pomogla u prvom krugu. Bili smo uzbuđeni, a onda smo sve poklonili.“

„Vidio sam Kevina nakon utrke. I on je bio razočaran. Oboje smo loše prošli. Gledajte, ne smijem cmizdriti, moram biti konstruktivan. Jednostavno znam da možemo bolje.“

Daniel Ricciardo

Momčadski kolega iz Renauta Nico Hülkenberg je na kraju prvog kruga bio na 11. poziciji. Međutim, izgubio je nekoliko mjesta kada je morao u boks prije sigurnosnog automobila zbog gume koja mu s probušila u sudaru s Charlesom Leclercom. Osim toga, zapeo je u Rascasseu kada su se sudarili Antonio Giovinazzi i Robert Kubica.

„Sve što je moglo poći po krivu, pošlo je po krivu.“

„Bilo je frustrirajuće jer mislim da bismo trebali biti puno više naprijed zbog brzine koju imamo. Frustrirajuće je kada ne uspijete napraviti ono, što bolid može. Okolnosti u utrci su to spriječile i trebamo to popraviti u Kanadi.“

Nico Hüklenberg

Komentiraj

3 komentara

  1. Šteta, ovo je bila prva utrka gdje se vidjelo da se na bolidu radi, i to u pravom smjeru… A i staza još odgovara Ricciju…



    1

    0
  2. Sebastian Vettel 5
    Pastor Prikaži

    Pa ne znam kakvu je on strategiju očekivao kad su svi iza njega bili u koloni. I bez SC-a bi zaglavio u prometu, jedino što bi sa njim zaglavili i ovi ostali…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni