08 Štajerska – live chat
08 Štajerska – live chat

Hamilton: Ne znam kako sam pobijedio na ovoj utrci

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hamilton: Ne znam kako sam pobijedio na ovoj utrci

Ante Vetma

Lewis Hamilton kaže da ni sam ne zna kako je danas pobijedio na VN Monaka nakon što je “38 krugova vozio bez guma”.

Hamilton je na medium gumama odradio stint od 66 krugova nakon što ga je ekipa na njega stavila malo ranije nego je planirano, obzirom na prigodni izlazak sigurnosnog automobila.

Do kraja je izdržao veliki pritisak Maxa Verstappena i imao je puno sreće da udarac Red Bulla nije prouzročio veću štetu.

“Gledajući općenito u automobilu – gume, strategija, okolnosti s Maxom iza… Bio je ovo najveći izazov kojeg sam ikad imao, mislim.”

“Zaista, zaista sam sretan što sam ovo uspio.”

“Nekoliko stvari mi je prolazilo glavom 30-38 krugova prije kraja kad sam ostao bez guma. Mislio sam da nema šanse da dođem do cilja. To je grozan osjećaj. Ali, pomislio sam – vozit ću dok gume ne eksplodiraju! Samo sam nastavio pritiskati i nadao sam se da neću pasti pod pritiskom.”

– Lewis Hamilton

Hamiltonova pobjeda u Monaku je tek njegova druga na ovoj lokaciji za Mercedes, a prije toga je pobijedio davne 2008. za McLaren. Britanac kaže da mu očito nije suđeno često pobjeđivati ovdje:

“Još ne mogu vjerovati da sam pobijedio, iskreno. Ne znam kako sam to danas uspio.”

“Bilo je toliko prilika za pogreške, toliko prilika za odustajanje i toliko prilika za naći isprike… Čini se da je ovo jedna od onih utrka – svake godine dođem i nešto se dogodi.”

“Nekad bude OK, ali često mi se dogode stvari koje ne funkcioniraju. Čini se da mi nije suđeno ovdje često pobjeđivati.”

– Lewis Hamilton

Na medium gumama je isti broj krugova odradio i Daniel Ricciardo. Na tvrđoj komponenti je najviše posla odradio Hulkenberg (67 krugova), dok je na softu najviše potrajao Grosjean (50 krugova).

Podrži nas

Zadnji donatori:
Jhkuiz5 i zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3668 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. David Croft Ferrari Prikaži

    Nadljudski napori.



    19

    2
  2. Ferrari 07drogo Prikaži

    Ova staza je definitvo jedna od gorih za utrkivanje i gledanje. Teska je za savladati ali po meni nije za modernu formulu ili za vise bolida u borbi. Bila bi dobra za time attack gdje se vidi ko sta zna ali za sve drugo nula…



    12

    1
  3. Williams Montoya Prikaži

    Može li netko izvuć negdje dimenzije bolida iz vremena npr. Prosta i Senne ? Mislim da su ovi sadašnji jednostavno preveliki za ovu stazu. Ako tu još dodamo svu silu plastičnih detalja koji frcaju na sve strane pri malom dodiru, sve skupa ispada recept za vlakić



    9

    0
  4. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Pa et, prvi si zavrsio 78 krugova…



    3

    0
  5. Charles Leclerc CroBottas Prikaži

    Je, gume s kojima je završio su u katastrofalnom stanju bile. Tko riskira profitira.



    2

    1
  6. Mclaren KERS Prikaži

    Cestitke..neka pati koga smeta. Potpuno zasluzeno??



    3

    6
  7. Marlboro M_M 1983 Prikaži

    Šesta utrka i šesta pobjeda Mercedes samo što nije dvostruka! Ovo postaje pravi cirkus Mercedes će osvojiti naslov već do VN Mađarske



    3

    0
  8. Ne navijam niti za Max-a niti za Hamiltona ali mogu reci da su mi pruzili dobrih 30 krugova napetog gledanja. Kada vec ne moze ferrari onda barem neka Max malo stisne mercedes pa da bude zanimljivije. Budite sretni sto nije bila procesija. Vidim da mnogi osporavaju njegove “jadikovke” na stanje guma. Vama samo mogu reci da sjedite u fotelji i pravite se pametni. Nemate pojma kao niti ja kako se on osjeca u bolidu jer ga on vozi. Tako da ako kaze da su gume bile gotove i to Max također potvrdi da je to vidio onda mu ja to vjerujem. Bolje da kritizira momcad za izbor guma i da pritišce ekipu u box-u pa da im se ovakve greske vise ne dogadaju. Leclerc i Vettel nista ne kritiziraju pa zato im se i dogadaju stalne greske. Ferrari kao da je pod ogoromnim pritiskom nekoga iz pozadine a ova dvojica ne smiju pisnuti.



    13

    1
  9. Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

    Pa čitavu utrku stvara dramu o tome kako neće izdržat, i kako mu treba čudo, bla bla… Samo da se mogu pohvaliti kako su uradili nešto nemoguće. Niđe veze. A Max nije imao nikakvih izgleda ni za pošten napad, a kamoli za prolazak. Veći je hendikep imao Ricciardo lani.



    6

    3
  10. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Teško pobijediti na ovoj stazi ako si prvi…….



    5

    1
  11. Neznam, neznam … mooožda zato što voziš za klasu bolji bolid od ostalih?



    4

    3
  12. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Vjerujem da mu nije bilo lako vozit. Zadnjih 15-ak krugova na izlasku iz zavoja prije tunela se baš vidjelo kako mu zanaša zadnji kraj kad da gas. Ne znam što je htio postići time što je svaki krug ponavljao da su mu gume mrtve, da su ga pozvali u boks, završio bi 5. To mu je Vowles i javio ali on je nastavio javljati “stanje guma”. Riciardo je isti broj krugova odvezao na istim gumama pa se ne pjevaju epovi o tome kako je uspio izdržati i zadržati bolid da se ne razbije ili ne znam kaj. Monaco je staza kakva je i ako nisi 2 sekunde brži po krugu ili nemaš kaj izgubiti nema prestizanja. Ako imaš bolid kakav imaš (Mercedes) i možeš na 2 mjesta gdje je to potrebno odmaglit koju destinku da te ne preteknu onda ne kukaj. A to što je tek u predzadnjem krugu u šikani Max bio “u šansi” pokazuje da su gume imale dovoljno života. Ipak je Lewis pola utrke vozio 2-3 sekunde sporije od tempa kojim se moglo ić tako da ih je sačuvao.

    Prošlogodišnja Riciardova vožnja je po meni veći uspjeh bila, slabiji bolid, sa kvarom, 160KS manje.



    6

    3
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Bravo za Riccija sa minutom iza Hamiltona. Stvar je u tome da završiš utrku, a da Maxa isto tako zadržiš iza sebe. Pogledaj Vettela. Najbolje stanje guma, ali problemi za temperaturom stražnjih. Hamilton je pak imao problem što su mu prednje i lijeva i desna otišle te nije mogao skretati kao Max u sporim zavojima. Upravo zato je i vidno usporio kod ulaska u zavoj kod hotela.


      0

      0
      • Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

        Mercedes > Renault. Lewis je imao svu snagu motora po “ravnicama”, Ric prošle godine nije imao. Max je mogao u Loewsu ući pod krilo ili pokraj Lewisa ali po “ravnici” mu nije mogao ništa. Maxov pokušaj preticanja je bio banzai potez i oboje imaju sreće da su završili sa svim krilima i kotačima.

        Nisam u svemu tome vidio svrhu Lewisovog kukanja. Imaš najbolji bolid, govore ti kak da voziš. Više od pola utrke čuvaš gume, znaš kao i momčad na kojim si gumama, nema kiše koja je trebala pasti, prvi si na stazi na kojoj te ne mogu prestić jer imaš brz auto. Šuti i vozi.

        Riciardov team radio nisam čuo, možda je i on zadnjih 30 krugova pričao kako ne bude stigao do kraja, da su gume mrtve i pitao ih kak da obrani mjesto, a možda je jednostavno šutio i vozio. Dobro, nije isto braniti pobjedu ili 2 boda, al opet. Bodovi = novci.

        Pokušavam bit objektivan, nisam Lewisov navijač. Čiji sam, vidi se iz mog avatara ali i njih ću popljuvat i psovao sam ih jako u ovih proteklih 6 utrka i čini se da ću i dalje.



        2

        0
    • Ferrari AMG Prikaži

      Hamitlon je iza sebe cuvao Verstapena na Hardu, a Ricci je na Mediumu cuvao Grosjeana na Softu. Valjda bi nekom logikom Hamiltonova situacija trebala biti teza.



      1

      5
  13. Nevolim ljude koji imaju mentalitet kao Lewis, nevolim ljude sklone splackama i “podguzekama” no da je vozacina na kvadrat je. I to kakva vozacina. Dali bi volio da vozi za Ferrari? Bi, jos prije nekoliko godina po mogucnosti. Tip je hladan ko spricer bez najmanjih greskiu voznji, egzigucija kao kod kirurga na operacijskom stolu. Ima najbolji auto i najbolju ekipu no i mentalno je jak ko konj makar tuli na svasta. Zna tip sto radi i radi to s ciljem. Kazem opet , karakterno mi nije drag kao osoba ali u sportu kojeg pratim je zbilja masina. I mislim da sad kad se zalaufa da ce to Bottas tesko pratiti . Tip jednostavno ima sve sto jedan prvak treba imati. Poklopilo mu se, imao je nekada i srece, nekada su mu sudci progledali kroz prste no ja bi volio kakav god da je da je mi takav vozac u mojoj ekipi. Lewis sto prezentira nakon poraza od Rosberga je doslovno vrh i momak vozi najbolje sezone katijere i vrlo vjerovatno ce poskidati sve rekorde . Nastranu to sto cemo vjerovatno imati dosadnu sezonu no mislim da bi mu trenutni uz pravi bolid mozda jedino max mogao biti konkurencija dok ostali bas i ne. Uvjeren sam da bi ovakav Lewis iz zadnjih par sezona mogao nesto reci u prvenstvu i da nije u najboljem autu nesto tipa alonsa 2010 i 2012. Ja Mercedes i Lewisa nekrivim ni najmanje sto su drugi nesposbni za odraditi posao. Imali jesu neke privilegije u hibridnoj eri no i ove godine su slagali bolide iz nule oa su ih opet sve napravili smjesnima.



    6

    4