Izdvojeno

VN Monaka: Startni poredak nakon primijenjenih kazni

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

1. Hamilton
2. Bottas
3. Verstappen
4. Vettel
5. Magnussen
6. Ricciardo
7. Kvyat
8. Gasly
9. Sainz
10. Albon
11. Hulkenberg
12. Norris
13. Grosjean
14. Raikkonen
15. Leclerc
16. Perez
17. Stroll
18. Giovinazzi
19. Russell
20. Kubica

Komentiraj

11 komentara

  1. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Mala greškica kod Leclerca, starta 15-ti.



    4

    0
  2. Sergio Perez
    Ibarac00 Donator Prikaži

    Koje su strategije ovih van top 10, ima li kise na radaru?


    0

    0
  3. Zna li netko neki link gdje se moze trka pogledat na internetu posto nemam max tv??


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni