F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Binotto pojasnio zašto je Leclerc ispao u Q1

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrarijev šef Mattia Binotto je pojasnio zašto ekipa nije poslala Charlesa Leclerca na stazu da obavi još jedan pokušaj, te ga je ostavila na njegovom prošlom krugu koji se na kraju nije pokazao dovoljno dobar za prolazak u Q2.

Binotto kaže da nisu očekivali toliko ubrzavanje staze, odnosno nisu vjerovali da će drugi vozači toliko poboljšavati svoja vremena s povećanjem samopouzdanja.

“Ovo definitivno za nas nije bio dobar dan. Pogriješili smo, to je rezime ove situacije, ništa više od toga.”

– Mattia Binotto

Šef ekipe je ovo izjavio na posebnoj konferenciji za medije koja je sazvana nakon katastrofalnih kvalifikacija za Leclerca.

“Vrijeme potrebno za prolazak je izračunato po onome što možda vidimo na stazi, sektora iz realnih vremena od naših konkurenata i od naših vozača. Kad izračunamo “cut-off” vrijeme – obično se još doda određena margina na to kako bi se osigurali od bilo kakve nesigurnosti.”

– Mattia Binotto

“Danas se pokazalo da ta margina nije bila dovoljna. Dva su razloga: prvi je poboljšavanje uvjeta na stazi. Pred kraj Q1 su vremena bila značajno brža. Drugi razlog je taj što nismo predvidjeli kako će ostali vozači biti sve brži sa svakim idućim krugom jer će imati više vjere u bolid na ovoj stazi. U Monaku definitivno trebamo povećati tu marginu.”

– Mattia Binotto

Priznao je kako ekipa poduzima prevelike rizike kako bi se borila s Mercedesom kojem trenutno jednostavno nije dorasla.

“Možete reći da se takve greške ne bi smjele događati u Ferrariju, ali mislim da se Ferrari nalazi u situaciji da mora nadoknaditi bodove u prvenstvu – moramo stići naše konkurente.”

– Mattia Binotto

“Kad se igrate lovice – to sa sobom nosi određen rizik. U ovom slučaju htjeli smo ostaviti set guma za Q2 i Q3, a cilj je bio da u posljednjoj rundi imamo Charlesa i Seba u borbi s našim glavnim rivalima.”

– Mattia Binotto

“No, bez sumnje – implikacije mogućeg ispadanja su još veće nego da smo se pokušavali boriti s njima u posljednjem dijelu kvalifikacija.”

– Mattia Binotto

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Har Kl.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3132 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

37 komentara

  1. Alfa Romeo rapante Prikaži

    Binotto.možda i jesi u pravu,ali opet po meni nisi dorastao voditi najtrofejniju momčad formule 1…Ferrari se nije dugo ovako sramotio kao ove sezone,i još koja greška i ti budeš odletio,vjerujem da je Marchion živ da bi već odletio.Čitam komentare talijana pa oni su zgroženi ovakvim Ferrarijem.



    16

    3
  2. Sta je niste imali guma….. bezi bre coravi u pi… maternu, pokidaste mi zivce vise!



    11

    3
  3. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    “Drugi razlog je taj što nismo predvidjeli kako će ostali vozači biti sve brži sa svakim idućim krugom jer će imati više vjere u bolid na ovoj stazi. U Monaku definitivno trebamo povećati tu marginu.”

    Ovaj dio je za momentalni otkaz onome tko je računao “cut off”, pa *ebote frend i ja kad vozimo Monaco na PlayStationu znamo da što više krugova napraviš da si sve brži jer si sigurniji u bolid i kolko blizu granice možeš ići, ali u jednom Ferrariju da to ne uzmu u obzir je tragikomično.



    9

    1
    • I treba uzeti u obzir da se sa vise voznje staza ubrzava odnosno bolje bolid drzi jer se cisti od krhodina i polaze sloj gume. Sami su neki dan izjavili da treba odvesti vise krugova da gume i bolid rade optimalno i da izvuku najvise iz paketa. Na treningu su odvezli sekundu bolje vrijeme nego ovo s kojim je leclerc ispao. Pa nezz sta su ocekivali….


      0

      1
    • Mclaren LH44 Donator Prikaži

      Osim ako nisi tip koji odmah sastavi kroz 2-3 kruga vrh vrijeme :D



      1

      1
  4. Ferrari racer 29 Prikaži

    I dalje ne mogu vjerovati da ovaj tenkre misli da mogu stići mečku.. pametnom dosta



    4

    1
  5. Michael Schumacher monkeyseat Prikaži

    U ovom slučaju htjeli smo ostaviti set guma za Q2 i Q3

    To za večerašnju partiju F1 na PS4?



    6

    1
  6. Mclaren raca Prikaži

    Moj Binotto. Budi sretan što McLaren nije zadržao Hondu koja se vidno poboljšala. Sad bi imali grčevitu borbu za treću poziciju. Ovako mirno spavaj. Prema gore nećete, prema dolje još i manje



    7

    2
  7. Ayrton Senna maurich Donator Prikaži

    Vaši glavni konkurenti nisu Mercedesi, nego Red Bull, a ako nastavite ovako ubrzo će postati i Haas, Renault i McLaren. Žao mi je gledati ovakav Ferrari, a posebno Leclerca koji je brz i kojemu mu je, uz sve ostalo, ovo domaća staza.



    3

    1
  8. Fernando Alonso 14 Marci Prikaži

    Nakon kvala u Azerbajdžanu sam napisao kako je Ferrarijeva strategija loša i tad me nekolicina uzela na pik, doduše neki su me uzeli još prije kad sam napisao da je momčadi važniji Vettel i da će se prije desiti kvar Leclercu nego Vettelu…nadam se da su svima otvorile oči nakon ovog danas. Vozač ti na par mjesta od zone ispadanja i ti očekuješ da će proći dalje, stoga mu kažeš da se parkira, halooo nije to kladionica ili par – nepar. Što je najzanimljivije, oni su slavili što je Vettel prošao, a Leclerc ispao. Žao mi je Leclerca, trebao je otići negdje gdje bi ga poštovali…



    1

    8
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Sutra ti je Indy pa možeš gledati svoga miljenika…ups.

      Daj mani se ovakvih gluposti…apsolutno nema nikakvog favoriziranja i Ferrari nikako nije slavio ispadanje Leclerca…gluparije koje se pišu su nevjerojatne.



      5

      3
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Kakvih par mjesta? Šta si ti gledao? :facepalm:
      Sve do zadnjeg pokušaja većine iz ovih slabijih ekipa, što je praktički zadnja minuta, većina je zaostajala po 1.5 sekundu iza vodećeg. Dok je Leclerc bio na 0.5. Vidim ovdje većina generali poslije bitke, a niko ne zna ni blizu redoslijed dešavanja. Nekima je problem bio u onome vaganju na koje je pozvan Leclerc, a to se desilo negdje oko pola Q1. Tako da to nije imalo nikakvog uticaja. Drugi svi govore kako je Ferrari mislio da je Leclerc bio siguran sa 0.7 s zaostatka. Što isto nije istina, jer je zaostajao u tom momentu samo 0.5 s za vodećim. I tek ga je Vettelov krug, koji je zadnji bio u brzom krugu, bacio na 0.7 s zaostatka. Vidim sad se i Hamilton javlja, kao oni se nebi kockali. A ako me sjećanje dobro služi, i oni su znali ostati u Q1 u prošlosti… Bilo je čak i preračunavanja sa izlaskom, gdje ne stignu ući u brzi krug. Čak i ove godine za neke ekipe, pa se ne pljuje po njima toliko. Nego se nazivaju klasama u odnosu na Ferrari…



      2

      0
  9. Felipe Massa 19 mrgud88 Prikaži

    Dva glavna inzinjera jutros dobila nogu. Glavni aero inzinjer i glavni inzinjer za razvoj bolida ispraceni iz Maranella. Krucijalne greske uocene u prednjem dijelu bolida i ovjesu. Cekamo nakon danas da bude cistka u odjelu za taktiku.



    2

    0
  10. Danas su u Ferrariju usrali sve što se usrati dalo.
    Ne bi se začudio da su to namjerno napravili samo da Leclerc bude što dalje od Vettela, da ne moraju raditi neke taktike kao što su 2017 sjebali Kimija


    0

    12
  11. Valtteri Bottas CroBottas Prikaži

    Potrebna je smjena, i osvježavanje dobrog dijela u Ferrariu!



    1

    0
  12. Sebastian Vettel daisy Prikaži

    S ovim Ferrarijem nikako na zelenu granu. Neki dan smo čitali kako ih je Webber kritizirao da reagiraju prekasno, a danas su razmišljali o Mercedesima prerano i opet zbog toga reagirali zakašnjelo i vidjeli stvari tek kad su se dogodile. Vettela su poslali van jer je već bio ispod crte, a Leclerc nije i smatrali su da je siguran, tek kad je bilo kasno su shvatili. Mozda su ih sjebali i s onim vaganjem kad su izgubili vrijeme, to su na RTL-u pokazali i tad mi je palo na pamet, ali ne znam kakva je bila situacija s vremenom i poretkom pa ne znam ni ima li sta u tome. Uglavnom, baš kako je Webber rekao, ne vode situaciju nego odgovaraju na nastalu. To se već ponavlja i postalo je tragikomično, radili su gluposti, ali ovo je vrhunac i nema opravdanja bez obzira na ovu izjavu. Oke preuzimanje rizika, ali sad ne samo da su spremali ražanj dok je zec u šumi nego su i ražanj sjebali.
    Ne slazem se da se radi o favoriziranju Vettela, ne mogu shvatit te price, nema sanse da bi itko namjerno bacio drugog vozača na P16 zbog bilo koga i bilo čega, pogotovo ovdje. Da je bilo obratno opet bi napravili isto, samo sto bi opet Vettel bio kriv jer nije napravio bolji krug ili koji bi vec razlog bio, ili je nesposoban ili ga se favorizira.



    8

    2
    • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

      Ne znam kako neko može komentarisati nešto što očigledno nije gledao. Većina je komentara ovakva. Svi su pametni poslije bitke. A ne znaju ni jednu tačnu činjenicu sa današnjih dešavanja…
      Kao prvo, ono vaganje je bilo na pola Q1. Drugo, Vettel je ostao duže na stazi, jer je imao sporije vrijeme, vjerovatno zbog gužve. Ali je u zadnjem pokušaju, na prvom setu guma, imao najbrži prvi sektor, onda nekoliko manjih smetnji u drugom, i par sporih bolida je stizao u trećem. I onda se odluči ući u boks.
      Treće, nije istina da je Vettel bio ispod crte kad su ga poslali. Ali pošto je imao slabije vrijeme od Leclerca, bilo je izglednije da bi mogao biti u opasnosti. Pa pola grida je u zadnjih par minuta skinulo skoro po sekundu svoja najbolja vremena. A i sam Vettel je izašao u posljednjim trenucima. Minut i po prije kraja, taman da odradi jedan sporiji krug, i pripremi se za jedan brzi. I dok je on bio u pripremnom krugu, doslovno pola minute prije isteka Q1, pao je ispod crte. Ali je stigao u zadnjih 15-ak sekundi da započne brzi krug. Problem je bio što je većina ostalih isto bila u brzom krugu, i što su svi doslovno po sekundu skidali svoja vremena. Pa čak je i Force India, odnosno Perez, koji su zaostajali preko 2 sekunde, na kraju došli na 0.7 s…



      2

      2
  13. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    Ok čovjek je iskren to mi se sviđa. Ne sere. Ali ima još zganaca za papati


    0

    0
  14. Budala,to se ne pretpostavlja nego moraš biti siguran
    Otkaz !


    0

    0