Charles Leclerc je ostvario najbrže vrijeme na trećem slobodnom treningu. Iza njega se našao Mercedesov dvojac, Valtteri Bottas na drugom mjestu s manje od desetinke zaostatka za Leclercom. Iza njih se na trećem mjestu našao Lewis Hamilton s 2 desetinke zaostatka za mladim Monegažaninom
Iza njih se našao Red Bullov dvojac pa je tako Verstappen završio trening na četvrtoj, a Gasly na petoj poziciji. Vremena su u posljednjem treningu bila jako blizu pa se tako najbolja petorka našla unutar pola sekunde, što je odlična vijest za unutarmomčadsku borbu u Red Bullu s obzirom da se Gasly našao na svega dvije desetinke zaostatka u odnosu na Verstappena.
Sebastian Vettel je jako rano u sesiji kasno kočio u prvom zavoju te se sudario u barijeru, čime je oštetio svoj bolid. U tom je trenutku bio izdan virtualni sigurnosni automobil kako bi se Vettelov bolid mogao maknuti sa staze. Zbog navodnog prekoračenja brzine za vrijeme VSC je Leclerc pozvan na razgovor sa sucima po završetku slobodnog treninga.
Na trećem smo treningu vidjeli nešto sporiji početak. Na stazu je prvi izašao McLaren, a za njima su izašli Alfa i Haas. Prvo vrijeme treninga je postavio Williamsov George Russell, a za njim su slijedili Ricciardo te Toro Rossov dvojac Kvyat i Albon.
Prvih deset minuta sesije se još uvijek radilo na Mercedesu Lewisa Hamiltona, na kojem su se odlučili napraviti promjene u setupu.
Nakon odrađene prve runde brzih krugova, Mercedesov dvojac je bio na prva dva mjesta, na trećem i četvrtom mjestu su se bili našli Vettel i Leclerc, a iza njih Red Bullov dvojac. Međutim, taj raspored se promijenio nakon Vettelovog sudara zbog kojeg je sesiju završio na četrnaestom mjestu, dok je Leclerc pronašao vrijeme u odnosu na Mercedese te je dvadeset minuta do kraja sesije postavio najbrže vrijeme.
U sredini poretka smo ponovno vidjeli napetu borbu između nekoliko momčadi pa smo tako vidjeli Renault, Toro Rosso, Haas i Alfu Romeo kako konstnatno ostvaruju sve bolja i bolja vremena u borbi za tu šestu poziciju.
Unatoč još jednom snažnom treningu za Albona, šesto mjesto je na kraju treninga pripalo Alfinom Giovinazziju, dok je sedmi bio Kvyat. Osmo najbolje vrijeme je ostvario Magnussen, deveto Raikkonen, a deseto Albon. Dok se Renaultov dvojac ponovno našao na rubu ulaska u top 10 na jedanestom i dvanaestom mjestu.
Racing Point i McLaren nisu uspjeli poboljšati formu u odnosu na četvrtak te su se tako ove dvije momčadi našle pri začelju poretka, s Williamsovim dvojcem na zadnje dvije pozicije.
POS | NO | DRIVER | CAR | TIME | GAP | LAPS |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 16 | Charles Leclerc | FERRARI | 1:11.265 | 26 | |
2 | 77 | Valtteri Bottas | MERCEDES | 1:11.318 | +0.053s | 27 |
3 | 44 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:11.478 | +0.213s | 27 |
4 | 33 | Max Verstappen | RED BULL RACING HONDA | 1:11.539 | +0.274s | 24 |
5 | 10 | Pierre Gasly | RED BULL RACING HONDA | 1:11.738 | +0.473s | 27 |
6 | 99 | Antonio Giovinazzi | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:12.170 | +0.905s | 23 |
7 | 26 | Daniil Kvyat | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:12.194 | +0.929s | 27 |
8 | 20 | Kevin Magnussen | HAAS FERRARI | 1:12.270 | +1.005s | 25 |
9 | 7 | Kimi Räikkönen | ALFA ROMEO RACING FERRARI | 1:12.308 | +1.043s | 27 |
10 | 23 | Alexander Albon | SCUDERIA TORO ROSSO HONDA | 1:12.338 | +1.073s | 32 |
11 | 27 | Nico Hulkenberg | RENAULT | 1:12.489 | +1.224s | 26 |
12 | 3 | Daniel Ricciardo | RENAULT | 1:12.519 | +1.254s | 26 |
13 | 8 | Romain Grosjean | HAAS FERRARI | 1:12.566 | +1.301s | 27 |
14 | 5 | Sebastian Vettel | FERRARI | 1:12.583 | +1.318s | 7 |
15 | 55 | Carlos Sainz | MCLAREN RENAULT | 1:12.862 | +1.597s | 29 |
16 | 4 | Lando Norris | MCLAREN RENAULT | 1:12.914 | +1.649s | 26 |
17 | 11 | Sergio Perez | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:13.232 | +1.967s | 23 |
18 | 18 | Lance Stroll | RACING POINT BWT MERCEDES | 1:13.622 | +2.357s | 21 |
19 | 88 | Robert Kubica | WILLIAMS MERCEDES | 1:14.086 | +2.821s | 27 |
20 | 63 | George Russell | WILLIAMS MERCEDES | 1:14.305 | +3.040s | 27 |
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To lutkoooo???????
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Konacno malo gasa od Ferarija samo da nisu vozili kvalifikacijski mod a Merc obicni ali super je ovo jer Hamilton postaje pomalo degutantan sa svojim stavovima.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda moze ponoviti keug u kvalifikacijama ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izadji mala
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemojmo se nista nadati, vrijeme je sporije nego sto je Mercedes vozio na drugom treningu
A za Vettela, ne znam tko jos normalnog razuma nađe opravdanje
5
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prošle godine FP2: 1:11.8; FP3: 1:11.7. Ove godine FP2: 1:11.1; FP3: 1:11.2. Gotovo nikakva razlika.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Postoji šansa, ali Leclerca istražuju zbog navodne prevelike brzine pod VSC-om nakon Vettelovog sudara, a Mercedes izgleda vrlo brzo u sekciji bazena.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da je Ferrari našao način da zagrije gume. Što je još važnije, Leclerc je postavio najbolje vrijeme u prvom brzom krugu. Biće gusto.
Ali šta je ovo. Mercedes i Ferrari zamijenili Halo. :D Prošle godine Ferrari imao ovo krilo na Halo-u, a Mercedes nije. A sada obrnuto. I još su ga sada u Mercedesu i obojili kao Ferrari prošle godine. :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Crvena boja u cast Laude i njegovog crvenog kacketica.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma znam to, naravno. Ali zanimljivo mi je da su svakako zamijenili filozofiju oko Halo-a ove godine, sa ovim krilcima i bez. Ali sada sa ovom bojom izgleda identično Ferrarijevom prošlogodišnjem. :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još sekundu moraju skinuti,
pogledajte lanjske kvale
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
1:10.8. Nije baš sekunda. Ali je za očekivati da to ove godine bude brže. Ali kad to nisu skinuli sekundu u kvalama u odnosu na treninge…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ajde Charles, budi prekretnica danas i sutra!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I ovo je još jedan dokaz da su najveći problem gume. Ne može biti toliko do bolida, ako na jednoj stazi radi (kada dovedu gume u radni raspon), a na drugoj ne radi. I Baku je imao spore zavoje, ali su tu bili odlični do Leclercovog udesa. Poslije toga prekida staza se ohladila, i propo poso…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Temperatura je skočila 3C od početka FP3 do Leclercovog postavljanja najbrzeg kruga.
Takoder na pocetku prijenosa Chandok je pokazao neku novu proceduru priprema bolida za brzi krug, ugl grijanje kočnica na prednjoj suspenziji i drugačije odnosno različite temeperature na grijalima za straznje i prednje gume… Mislim da su straznje na 90 a prednje na 80, ispravite me ako grijesim… Cak ne znam jesam li pogodio mjernu jedinicu…
Interesantno, ali svakako ocekujem Mercedese 1-2 ali drago mi je da ni Ferrari nije sjedio skrštenih ruku ova 2 dana.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prednje 90 c a smiju do 100 c a zadnje na 80c koliko se i smije maksimalno.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Uglavnom, gume određuju sve. Vrlo loše za sport…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ide PP u devetke hehe
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda pisem “nonsense” ali ovaj seb-ov udes, pokazuje njegovo trenutacno stanje, vjerujem da bi prije par godina, pa cak mozda i prosle on jednostavno nastavio ravno, kao primjerice bottas jučer i sacuvao bolid
4
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opa, iz sudara si mu to sve iščitao? :facepalm:
Blokirao je pri skretanju, nije bilo šanse da odustane…
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ispricavam se, upravo pogledah snimku sa boljom kvalitetom i onboard camerom, blokirao je u najgorem mogucem trenutku
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema nam pomoči,nažalost ferrari ne može parirati mercedesu
Ok,u monacu je svašta moguće da bude sudar oa SC i onda kako to obično bude za beka sreča za neke ne
Sve miriši na dvostruku pobjedu mercedesa,a to znači bay bay ferrari i bolje da već sada rade na bolidu za sljedeću sezonu
Navijam za ferrari od malih nogu,ali mercedes 8h je razbio u ovih par godina
Nisam od onih koji sprdaju i podcjenjuju vozače bilo koje ekipe
Dobro znam da se radi u vrhunskim vozačima ,no bolid je danas strašno važan ,a mislim uvijek je i bio
Stavi hamiltona koji je trenutno sigurno broj 1 u meclaren ili toro rosso ili hass i sigurno neče biti među najboljima
Tako da je bolid danas broj 1,a tu je mercedes vrh vrhova,to se mora priznati i čestitati
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Retardirani talijanski blitvari.
Znaci nevjerojatna nesposobnost.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
[komentar izbrisao moderator]
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A šta sad reć za Leclerca? Završio u društvo Williamsa
2
0