Izdvojeno

Coulthard: Ferrari bi bio pogriješio da je zadržao Raikkonena

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

David Coulthard smatra da je Ferrari napravio ispravan potez kad je doveo Charlesa Leclerca i otpustio Kimija Raikkonena, čime je završena faza “bez stresa” za Vettela.

Coulthard je AutoBildu izjavio da je to povećalo pritisak na Nijemca:

“Charles radi ono što mora raditi. Želi biti brži, a ako vidi prostor za to – on pokuša.”

“Sebastianov cilj je drukčiji – on mora od Ferrarija napraviti pobjednički bolid. Bilo što osim pobjeđivanja neće biti dovoljno.”

“Za Charlesa je situacija lakša jer jedino mora biti brži od Sebastiana. Njegov jedini cilj je dokazati da može pobijediti četverostrukog svjetskog prvaka i već s tim bi imao sjajnu budućnost.”

“Sebastian je s Kimijem imao fazu bez stresa, ali za Ferrari bi bilo pogrešno da je zadržao Kimija.”

“Imali smo Sennu i Prosta, Lewisa i Nicu, sad imamo Charlesa i Seba. Pogledajte samo Red Bull ove godine – Max nema apsolutno nikakav pritisak od Pierrea Gaslyja i to nije dobro.”

– David Coulthard

Komentiraj

7 komentara

  1. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Max vozi bolje nego prošle godine



    12

    1
  2. Upravo suprotno. Ferrari je trebao potjerati plačljivka Vettela a ne Kimija



    13

    14
  3. Max nema apsolutno nikakav pritisak? Kako nema, ako nije bar pola sekunde brži od kolege, znači nije odradio dobar posao, itekakvo je mjerilo podcjenjeni Lord Gasly!



    5

    0
  4. Max Verstappen
    CroBottas Prikaži

    To da Gasly ne radi pritisak istina, al mislim da je krivo fokusiran izvor tog ne pritiska. Mišljenja sam da Gasly nema ni približnu moć kao Charles da bude konkurentan kolegi! Čini mi se da razlika u formi između dva vozača (ne klasa) je manja kod Ferraria nego kod Red Bulla. Gasly znantno zaostaje za Maxom.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni