F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Pirelli zbunjen oko prigovora u vezi raspona radne temperature novih F1 guma

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Proizvođač guma za Formulu 1 Pirelli tvrdi kako ne razumije prigovore od strane određenih momčadi i vozača koji govore da je teže raditi s ovogodišnjim gumama.

Haasova promjenjiva forma, što je uzrokovano činjenicom da je njihov, inače brz, bolid patio zbog toga što nisu mogli dovesti gume u optimalnu radnu temperaturu, je stavila fokus na izazov koji donose gume za 2019.

Haasov šef momčadi Gunther Steiner je rekao kako gume utječu previše te je sugerirao kako tanje gazište guma, koje je uvedeno ove godine, vozačima otežava održavanje topline u gumama.

„Trošimo milijune i milijune da razvijemo ove bolide i onda [gume] izađu iz optimalne [radne temperature] te [bolid] ne može uistinu krenuti.

Ne krivim to u potpunosti ni na Pirelli. Dio krivice je i na nama jer neke [momčadi] uspijevaju raditi [s ovim gumama]. Ali općenito, ovo nije dobra stvar. Nakon utrke ne bismo trebali govoriti o tome jesu li nam gume funkcionirale ili ne.“

– Gunther Steiner

Prije početka sezone, Lewis Hamilton je rekao kako mu se čini da nijedna momčad u potpunosti ne razumije kako izvući maksimum iz novih guma te je tvrdio kako su zahtjevnije za razumijeti.

„Što želite znati, jesu li gume dobre? Nemam puno toga za reći o njima trenutno pa je najbolje da ništa ni ne govorim.

To će biti izazov kad krene sezone. Ovogodišnje [gume] su zahtjevnije od onih prošle godine.“

– Lewis Hamilton

Ali Pirellijev trkaći menadžer Mario Isola je zbunjen oko toga zašto momčadi smatraju da je teže raditi s ovogodišnjim gumama te je odbacio sugestije da je raspon optimalne radne temperature ovogodišnjih guma smanjen u odnosu na prošlu.

„Ako govorimo o rasponu radne temperature, a čuo sam komentare da je ovogodišnji manji, teško je to potvrditi.

Ono što zovemo C3 i C4 su dvije smjese guma koje su isti soft i ultrasoft koji smo imali prošle godine. Raspon radne temperature je očito funkcija smjese, što znači da s istom smjesom ćemo imati i isti raspon radne temperature.

Ne želim reći da je [raspon] veći, ali ono što ću reći je to da ih mogu koristiti na višim temperaturama zbog smanjenog gazišta, ali ne možemo reći da je [raspon] manji.“

– Mario Isola

„C1 i C2 smjese guma su mekše nego prošle godine te su stoga prikladnije, a C5 je ista kao hyper soft kada govorimo o tvrdoći smjese te je zbog toga bolja u smislu mehaničkog otpora.“

U Bakuu smo usporedili hyper i C5 gumu jednu za drugom te je bilo jasno da je kod hyper smjese dolazilo do ‘graininga’ koji je u slučaju C5 smjese bio puno manji. Tako da ne razumijem kako možemo reći da je raspon [optimalne radne temperature] manji.“

– Mario Isola

Isola je rekao kako će uvijek slušati mišljenja momčadi ako one smatraju da se mogu napraviti određena poboljšanja. Tako je onda sugerirao kako bi Pirelli u budućnosti mogao povećati raspon radne temperature.

„Očito prihvaćam sve komentare koji dolaze od strane momčadi jer bio on manji ili ne, oni traže širi raspon radne temperature. Rezultat je taj da govore kako je raspon malen.

Ono što je jasno je to da moramo raditi na tome da u budućnosti [gume] imaju veći raspon radne temperature. Mi očito dizajniramo nove gume za 2020. te također i za 2021. s obzirom na plan da se navlake za gume maknu iz uporabe, stoga mijenjamo pristup tome kako dizajniramo smjese guma.

Testiramo nove sastave i materijale kako bismo ostvarili ovaj cilj te ćemo procijeniti želimo li uvesti nešto novo 2020., što bi ujedno bio i test za 2021.“

– Mario Isola

Podrži F1puls

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput F1pulsa koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: limitmaker1, Kvarner45.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Fia Trapgio Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Čudi me da niste zbunjeni kad samo jednoj momčadi pogodujete.



    6

    0
  2. Enio Negativno ocijenjen komentar. Prikaži

    Ja bih rekao da se talijani noc prije pocetka vikenda ubiju ko svinje alkoholom i onda pogube u svim tim oznakama C ovo C ono pa jednostavno ofarbaju gume kak im od ruke otpadne. Jer uglavnom medium radi bolje nego soft i sl.



    4

    1