F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Racing Point na VN Njemačke donosi „gotovo novi bolid“

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Racing Point planira donijeti velike nadogradnje za svoj RP19 na VN Njemačke, što je tehnički direktor Andy Green opisao kao „gotovo novi bolid“.

Momčad donosi promjenu u aerodinamičkoj filozofiji koju prati nakon što su nedavno Toyotin zračni tunel u Kölnu zamijenili Mercedosovim tunelom u Brackleyju, čime su u biti napravili novi početak u svom aero programu.

Postrojenje u Silverstoneu je ubrzalo razvoj za ovu godinu s obzirom da su dodatni financijski resursi omogućili ubrzani razvoj novih dijelova za bolid. Za usporedbu s prijašnjim sezonama, to je često bilo nemoguće zbog financijskih ograničenja.

Veliki promjene u vezi ovjesa i aero paketa su već bile predstavljene u Barceloni, ali je momčad imala problema s optimizacijom novih dijelova.

Iduću veliku promjenu planiraju donijeti prije ljetne stanke – trenutno je plan donijeti ih potkraj srpnja na VN Njemačke.

„Ovo je velik [paket nadogradnji]. I aerodinamička filozofija se mijenja također, što je velika stvar. Moramo ga pokušati donijeti što je prije moguće, nadamo se prije Mađarske.“

– Otmar Szafnauer, šef momčadi

Szafnauer poriče kako je tako velika promjena u filozofiji usred sezone rizik:

„Ne radi se o nekom riziku. Mislim da drugi već rade to što mi pokušavamo napraviti.“

– Otmar Szafnauer

Tehnički direktor Green je rekao kako su promjene namijenjene tome da se srede problemi koje je momčad imala na stazama poput one u Barceloni.

„Radi se o teškoj stazi za nas u smislu balansa bolida koji smo imali. I govorim o posljednjih nekoliko godina, to je nešto što nismo uspijeli riješiti u potpunosti već neko vrijeme.

Ali dolaze nam neki novi dijelovi, gotovo novi bolid dolazi, prije ljetne pauze. Nadam se da ćemo time uspijeti riješiti neke probleme koje znamo imati na ovakvoj vrsti staze.“

– Andy Green

Opisujući trenutne probleme RP19 detaljnije, Green je rekao:

„Radi se samo o duljini zavoja. U zavojima od 180 stupnjeva najčešće trošimo gume previše. Ne možemo održati dobar balans kroz cijeli zavoj.

Možemo imati dobar balans u sredini zavoja, ili početku, ili kraju zavoja, ali ne možemo proći kroz zavoj od početka do kraja s dobrim balansom. To je dio s kojim se trenutno mučimo.“

– Andy Green

Green je rekao kako se brzina razvoja bolida u momčadi znatno povećala ove sezone.

„Mi i dalje donekle sustižemo [ostale momčadi], ali se ne zaustavljamo i to je ljepota [ovog sporta]. Nećemo sad prestati učiti i fokusirati se na nešto drugo. Sve ideje koje imamo se nastavljaju razvijati.

Sve dolaze, nadogradnja za nadogradnjom. Mislim da ćemo sustići [konkurenciju] u potpunosti tek s novim bolidom. Iduće godine ćemo imati potpuno novi bolid.“

– Andy Green

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
148 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Možda i Ferrariju treba neki radikalan zaokret u konceptu bolida. Već u ovom stadiju Mercedesove dominacije, svejedno je da li si drugi ili u sredini poretka. U svakom slučaju mogu vratiti prvobitni koncept ako ostalo ne bude funkcionisalo



    3

    2