Izdvojeno

Racing Point na VN Njemačke donosi „gotovo novi bolid“

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 1 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Racing Point planira donijeti velike nadogradnje za svoj RP19 na VN Njemačke, što je tehnički direktor Andy Green opisao kao „gotovo novi bolid“.

Momčad donosi promjenu u aerodinamičkoj filozofiji koju prati nakon što su nedavno Toyotin zračni tunel u Kölnu zamijenili Mercedosovim tunelom u Brackleyju, čime su u biti napravili novi početak u svom aero programu.

Postrojenje u Silverstoneu je ubrzalo razvoj za ovu godinu s obzirom da su dodatni financijski resursi omogućili ubrzani razvoj novih dijelova za bolid. Za usporedbu s prijašnjim sezonama, to je često bilo nemoguće zbog financijskih ograničenja.

Veliki promjene u vezi ovjesa i aero paketa su već bile predstavljene u Barceloni, ali je momčad imala problema s optimizacijom novih dijelova.

Iduću veliku promjenu planiraju donijeti prije ljetne stanke – trenutno je plan donijeti ih potkraj srpnja na VN Njemačke.

„Ovo je velik [paket nadogradnji]. I aerodinamička filozofija se mijenja također, što je velika stvar. Moramo ga pokušati donijeti što je prije moguće, nadamo se prije Mađarske.“

– Otmar Szafnauer, šef momčadi

Szafnauer poriče kako je tako velika promjena u filozofiji usred sezone rizik:

„Ne radi se o nekom riziku. Mislim da drugi već rade to što mi pokušavamo napraviti.“

– Otmar Szafnauer

Tehnički direktor Green je rekao kako su promjene namijenjene tome da se srede problemi koje je momčad imala na stazama poput one u Barceloni.

„Radi se o teškoj stazi za nas u smislu balansa bolida koji smo imali. I govorim o posljednjih nekoliko godina, to je nešto što nismo uspijeli riješiti u potpunosti već neko vrijeme.

Ali dolaze nam neki novi dijelovi, gotovo novi bolid dolazi, prije ljetne pauze. Nadam se da ćemo time uspijeti riješiti neke probleme koje znamo imati na ovakvoj vrsti staze.“

– Andy Green

Opisujući trenutne probleme RP19 detaljnije, Green je rekao:

„Radi se samo o duljini zavoja. U zavojima od 180 stupnjeva najčešće trošimo gume previše. Ne možemo održati dobar balans kroz cijeli zavoj.

Možemo imati dobar balans u sredini zavoja, ili početku, ili kraju zavoja, ali ne možemo proći kroz zavoj od početka do kraja s dobrim balansom. To je dio s kojim se trenutno mučimo.“

– Andy Green

Green je rekao kako se brzina razvoja bolida u momčadi znatno povećala ove sezone.

„Mi i dalje donekle sustižemo [ostale momčadi], ali se ne zaustavljamo i to je ljepota [ovog sporta]. Nećemo sad prestati učiti i fokusirati se na nešto drugo. Sve ideje koje imamo se nastavljaju razvijati.

Sve dolaze, nadogradnja za nadogradnjom. Mislim da ćemo sustići [konkurenciju] u potpunosti tek s novim bolidom. Iduće godine ćemo imati potpuno novi bolid.“

– Andy Green

Komentiraj

1 komentar

  1. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Možda i Ferrariju treba neki radikalan zaokret u konceptu bolida. Već u ovom stadiju Mercedesove dominacije, svejedno je da li si drugi ili u sredini poretka. U svakom slučaju mogu vratiti prvobitni koncept ako ostalo ne bude funkcionisalo



    3

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni