F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso McLarenovim navijačima: Isključite TV do iduće sezone

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso, McLaren

Fernando Alonso, McLaren

Nakon katastrofalnog starta u tekuću sezonu, Fernando Alonso je u Silverstoneu poručio McLarenovim navijačima da će biti još ovako loših rezultata u bližoj budućnosti.

“Prema tome, kome je dosadno – neka isključi TV do iduće sezone, ili barem do Japana ili nekih kasnijih utrka jer će biti još gore nego sad.”

No, nakon prvih svojih bodova na devetoj utrci sezone Alonso je pojasnio svoje komentare.

“Moja poruka je krivo protumačena,” izjavio je Alonso za španjolsku novinarsku agenciju EFE.

“Nisam mislio da izgasite TV nego sam samo htio reći da će biti još utrka poput ove, ali također će biti i gorih utrka jer se bolid neće promijeniti preko noći.”

Također inzistira da nitko u ekipi nije umoran i nitko se ne predaje.

Za tri tjedna nam dolazi VN Mađarske, a pauza od tri tjedna stvorena zbog izostanka VN Njemačke bi mogla pomoći momčadi iz Wokinga.

“Mađarska nema puno pravaca pa će nam to malo pomoći, ali ne možemo očekivati borbu s vodećima.”

“Bit će isto kao i tu u Silverstoneu – borba da prođemo u drugu kvalifikacijsku rundu i dođemo do pokojeg boda,” zaključio je Alonso.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Lando Norris stari lisac Prikaži

    Neka se vi borite na začelju… Ali sigurno je da se popravljate… Popravljaju se i drugi… No stalno smanjivanje razlike pokazuje da se radi konstantno i uporno… Drugi su više “skokoviti” sa njihovim napredovanjem, dok se takav skok kod McLarena još očekuje… Nadajmo se kad Honda doda snagu u pogonsku jedinicu – onih 7 preostalih tokena…

    Nije teško čekati, problem je u odustajanjima, što zbog kvarova, što zbog sudara….


    0

    0
    • Kad startaš na začelju onda si i u gužvi i potencijalna žrtva sudara – to je normalno.
      To je cijena koju moraju biti spremni platiti.

      Prvo trebaju pozdanost, onda trebaju snagu i performanse – e onda ćemo vidjeti koliko je dobra ta šasija za koju se Ron kune da je najbolja na gridu.


      0

      0
      • Lando Norris stari lisac Prikaži

        Ma to je jasno da je veća vjerojatnost sudara ako startaš sa začelja… Naprosto je više bolida ispred i oko tebe… No, problerm je i sa pouzdanošću motora… Evo, npr. Kimi je pokupio Fernanda na prošloj utrci – događa se. Očekivali smo da Jenson odveze utrku, a ono – odustajanje i to, kako se ispostavilo, zbog senzora! O takvim stvarima govorim. Kada se vozi utrka, jest da je začelje, ali je lijepo vidjeti to probijanje prema naprijed, koje nije onakvo kakvo bi željeli, ali ipak, McLaren Honda uvijek završi na boljem mjestu od startne pozicije, naravno ako završi…


        0

        0
      • Jasno, razumijem što želiš reći.
        Ponekad imaš ogromnih problema s motorom i mučiš se pola sezone – onda te motor poštedi na 5-6 utrka, ali te zeznu sudari i ostale gluposti i dječje bolesti.

        Ništa im ne preostaje nego razvijati i mukotrpno raditi na tom “drugačijem i inovativnom” sistemu. Taj put su izabrali i ako vjeruju u njega – nema im druge.


        0

        0
    • David Croft Ferrari Prikaži

      Evo opet je Lisac došao sa svojim teorijama i opravdanjima…


      0

      0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Veseli da ima mjesta napretku. Bolje polako i kvalitetno , nego brzo i šeprtljavo. Treba se samo prisjetiti mercedesa u 2005. i 2006. godini i njihove nepouzdanosti. A 2007. ni jedan kvar.


      0

      0
  2. Prije cu ugasit tv jer je cijela f1 u skripcu jedine borbe su se vodile izmedu caterhama i marussie a sad nema ni tog.Zao mi je alonsa i buttona iako um je jedna placa dovoljna za ne jedqn vec dva zivota.Istina nije tesko cekat vec je tesko organizirat cijeli dan kad je utrka i ostalo da bi gledao nakon prvih reklama alo out but out tamo dolje i jer cijelu utrku gledam mercove gdje kruze stazom.F1 vise nema onu moc prije sam prije svake utrke imao tremu grizao nokte ko da se ja utrkujem a danas mi je najzanimljivije krug prije starta utrke.Da niste uveli ta sranja poput elektronike turbo punjaca mgu-h mgu-k i ostalo ne bi hamilton i rosberg prolazili manore ni za krug a ne za 5 krugova i nikako nebi trosilli toliko novaca a o pravilima ne zelim ni pricat


    0

    0
  3. upravo na hungaroringu su alonso i button osvojili svoje prve pobjede. ajmo po jos par bodova decki


    0

    0
  4. Michael Schumacher ToUrNiQuET Prikaži

    Ovo se je znalo već nakon 2 utrke, a faktički i nakon testiranja…
    Takvo je stanje danas da ne možeš preko noći ništa puno promjeniti. Između prve i zadnje utrke sezone postoje samo određene korekcije, koje nekad dobro dođu nekad ne..
    A svi timovi naporno rade i svi imaju poboljšanja..


    0

    0
  5. @stari lisac i Luka! A da pozovu Johna Watsona za savjet kako se probija sa začelja? Šala. Druga su ovo vremena.


    0

    0
    • Uvijek sam se pitao da li za taj start sa začelja isto tako treba imati određene prakse i iskustva?
      Recimo
      Godinama startaš iz prvih redova osim poneku utrku kad poberes neku kaznu i sl.
      Nekako ispanes iz tog kaosa startanja na zacelju. Nisu ti bas poznate guzve koje se stvaraju u prvom zavoju..

      Kada svaku utrku startas na kraju kolone, nekako se ispraksiras za to.

      Uvijek se prica da vozacima koji dodju iz slabih ekipa u najjace ekipe nedostaje vjestine u “vođenju utrke”, “krstarenja na čelu” i “diktiranju tempa”

      Tako su i ovi koji stalno startaju u prvim redovima izgubili osjecaj za krs i lom :D
      Zele napredovat nekoliko pozicija u prvom zavoju i tjt
      Izgore u želji..


      0

      0
    • Mclaren raca Prikaži

      Senni je začelje bilo ko da kreće iz 4.-5. reda. 1983. u Long Beachu je i Lauda napravio odličan posao iako, mora se priznati, malo je i stjecaj okolnosti dao svoj doprinos, ali to se pamti. Oba vozača, iste ekipe, na startu na krajnjem začelju, a na kraju utrke u nebesima. Da mi je samo znat koja je to ekipa bila? Kolege ne ljutite se, dao sam si malo oduška


      0

      0
      • Kakva luda utrka. Gledao sam je preko youtuba prije kakav tjedan sa komentarom brazliske televizije. Fantazija. Što Keke sve nije radio? To su bili dani. A ako se uzmu u obzir i godine glavnih aktera u toj utrci. Rosberg, Laffite, Tambay, Jarier, Watson, Lauda. Svi debelo preko 30. Zbilja neka druga vremena.


        0

        0