Vlasnik momčadi Haas tvrdi da se natjecanje u Formuli 1 svelo na “igranje s termometrom”. Drugim riječima, postalo je previše važno tko gume dovede na optimalnu radnu temperaturu pa je to važnije od karakteristika samog bolida.
Više temperature u Barceloni omogućile su ekipama da tijekom utrke izvuku bolje performanse iz njih, što se odmah vidjelo na rezultatu Haasa koji je završio na 7. i 10. mjestu tog vikenda.
Svejedno, Gene Haas je frustriran:
“Mislim da smo imali užasan početak sezone. Zaista smo se dobro kvalificirali, što znači da možemo odraditi 1 ili 2 brza kruga.”
“Nakon toga izgubimo temperaturu, a kad vam se to dogodi – brzina bolida jednostavno nestane.”
“Bilo je toplije u Barceloni pa nismo imali taj problem, ali ste vidjeli nakon odlaska sigurnosnog automobila kako je Grosjean imao malo hladnije gume i trebalo mu je par krugova da ih zagrije. Kritično je važno da vas gume dobro služe. Čini se da se radi o čistoj sreći hoćete li ih dovesti u pravu temperaturnu zonu.”
“Igramo igre s termometrom umjesto s bolidima.”
– Gene Haas
Šef momčadi Gunther Steiner priznaje da su očekivali bolji tempo u Barceloni, gdje su sjajno izgledali na predsezonskim testiranjima.
“Dolazeći na ovu stazu s testiranja znali smo da možemo natjerati gume da funkcioniraju. Očigledno, napredovali smo od Bakua jer je taj Azerbajdžan bio prilično bezvezan za nas. Prije toga smo uvijek imali bolide u top 10 u kvalifikacijama.”
“Znamo koliko je bolid brz, samo na nekim stazama ne možemo natjerati gume da rade.”
– Gunther Steiner
“Moramo ih natjerati da rade svugdje jer je bolid očigledno dobar, oko toga nema dvojbe.”
– Gunther Steiner
Haas također misli da momčad mora poboljšati brzinu na pravcu. Visok otpor zraka znači da ne koriste potencijal Ferrarijevog bolida:
“Sredina poretka je tako tijesna. Bili smo sporiji na pravcu nego neki naši konkurenti, ali smo uspjeli biti ispred u zavojima.”
“Imamo otpor pri visokim brzinama, ali nas downforce čini boljima u zavojima.”
– Gunther Steiner
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, gume su postale ključni faktor ovog natjecanja. Mislim da to nije dobro za ovaj sport jer ipak bi trebali biti bolid i naravno vozač faktor koji odlučuje o performansama tijekom vikenda. Ovo je otišlo predaleko sa gumama.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kljucni faktor je malo pretjerano… Ili je mozda Mercedes brzi od Ferrarija samo zato sto bolje razumije gume, ili npr. Max bolje razumije od Gaslya? U redu je kada se kaze da gume nisu dobre i da bi neka promjena bila pozeljna ali ovo sto se sada objavljuje u medijima je pomalo vec pretjerano…
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pretjerano ili ne tako je… sad kad svi kukaju osim Mercedesa nikome nista a kad su Lujo i Toto plakali svi znamo sta su i koliko brzo dobili. Nije cudno sta Merc od 2014 uvijek jede gume i pregrijava ih i bas slucajno uvedu gume kojima pase visoka temperatura?
7
1