Izdvojeno

Wolff: Iz našeg bolida možemo izvući još performansi

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Mercedesov šef Toto Wolff vjeruje da njegova momčad još može izvući dodatne performanse iz svog bolida i motora, iako su i u trenutnoj formi dominantni nad svim konkurentima.

“Postoje neki koraci koje možemo napraviti s motorom, ali s ovakvim zrelim pravilnikom to nisu drastični pomaci kao što smo viđali u prošlosti.”

“Ali, još uvijek se radi vrlo dobro na drugom motoru.”

“Što se tiče šasije, mislim da još imamo dobrih ideja. Tek je peta utrka i još performansi se može otključati unutar trenutnog pravilnika. Zato smo odlučili ići putem kojim smo išli. Osjetili smo da ovaj koncept prednjeg krila ima više potencijala gledajući dugoročno, a možda na štetu kratkoročnih ciljeva.”

– Toto Wolff

Ipak, Wolff vjeruje da prijetnje od Ferrarija i Red Bulla još uvijek postoje.

“Obje ekipe imaju prave resurse i alate da se vrate u borbu.”

“Vidjeli smo u Barceloni možda našu najbolju utrku tamo u proteklih sedam godina.”

“Međutim, malo idemo lijevo-desno s vijestima. Ako u Monaku Ferrari bude jak – mediji će pisati kako su zaustavili Mercedes i kako je Mercedesova dominacija gotova.”

– Toto Wolff

Komentiraj

5 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Da se niste usudili!!!
    Otićete u 3 pm ;)



    4

    0
  2. Hehehe vucino jak si mnogo…

    A gdje je na kraju svega izjava: Ferrari is still faster than us… ???



    3

    0
  3. Nemojte, Toto, nemojte! ?
    Imam osjećaj da sada kompletno stanu s razvojem bolida da im svi ostali cijele godine samo mogu staviti soli na rep…
    Koliko god nama navijačima bilo dosadno, njima treba samo reći “svaka čast” koliko pomiču granice i kako su organizirana momčad…



    2

    0
  4. Nemojte ljudi ko boga vas molim!



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni