Izdvojeno

Ferrari i Red Bull uzeli maksimalan broj soft guma za VN Monaka

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Idućeg vikenda vozi se VN Monaka, ulična utrka poznata po niskoj potrošnji guma zbog koje ovdje Pirelli redovito donosi svoje najmekše komponente guma.

Ni ova godina nije iznimka po tom pitanju, talijanski je proizvođač za prestižnu utrku odabrao tri najmekše gume – C3, C4 i C5. Bit će ovo prva utrka ove sezone na kojoj će momčadi na raspolaganju imati najmekšu, C5 komponentu, a imat će je na raspolaganju i na utrci koja slijedi nakon Monaka, VN Kanade.

Za najagresivniji odabir odlučili su se Ferrari i Red Bull – oni su svoje vozače “naoružali” s maksimalnih 11 setova softa, što znači da imaju samo po jedan set mediuma i harda.

Ni ostale momčadi nisu bile puno konzervativnije, svi osim Racing Pointa i Williamsa su uzeli po 10 setova softa. Njih su dvoje uzeli 9 setova softa, Racing Point je uzeo po dva seta obje tvrđe komponente, dok je Williams uzeo čak tri mediuma i jedan hard. Samo su Haas i Renault dodijelili različite setove svojim vozačima, no razlika je samo u jednom setu mediuma i harda.

Komentiraj

8 komentara

  1. I onda ce biti nemaju vise midiuma za utrku jer nisu uzeli. Iskreno, ne znam zasto uzimaju toliki broj najmeksih guma svaki puta i onda ih neiskoriste. Nije li logicnije uzeti barem 2 seta midiuma za svaki slucaj? Trebaju 3 seta za kvalifikacije, npr 2 za trening. I jedan set miduiuma za trenig za simulaciju utrke. Bolje neuzimati hard i uzeti jedan midium vise ili jedan set manje softa. Evo primjera radi, u monacu je lako moguce da imamo razbijene bolide, i probusis taj jedan set midiuma na ostatke od bolida. I sto onda?


    0

    0
  2. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    Agresivno. Baš me zanima hoće li i ovdje Merc biti najbrži,vjerujem ne.
    Nadam se ovaj puta da če Max uzeti svoj prvi PP i doniti prvu pobjedu nakon puno godina Hondi.



    2

    2
  3. Michael Schumacher
    ruzinavi Prikaži

    Mislim da Ferrariju neće pomoći ni to… Prema formi i vremenima u zadnjeg sektoru, te svim sporijim zavojima Barcelone, vidljivo je da će Mercedes i ovdje dominirati. Ako neće bit u utrci brži, ostat će prvi jer ih nitko neće moći prestići, kao što Vettel nije mogao Riciarda. Jedino Max može zbilja potvrditi brzinu RB-a i bez problema biti ispred Ferrarija.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni