F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ferrari i Red Bull uzeli maksimalan broj soft guma za VN Monaka

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Idućeg vikenda vozi se VN Monaka, ulična utrka poznata po niskoj potrošnji guma zbog koje ovdje Pirelli redovito donosi svoje najmekše komponente guma.

Ni ova godina nije iznimka po tom pitanju, talijanski je proizvođač za prestižnu utrku odabrao tri najmekše gume – C3, C4 i C5. Bit će ovo prva utrka ove sezone na kojoj će momčadi na raspolaganju imati najmekšu, C5 komponentu, a imat će je na raspolaganju i na utrci koja slijedi nakon Monaka, VN Kanade.

Za najagresivniji odabir odlučili su se Ferrari i Red Bull – oni su svoje vozače “naoružali” s maksimalnih 11 setova softa, što znači da imaju samo po jedan set mediuma i harda.

Ni ostale momčadi nisu bile puno konzervativnije, svi osim Racing Pointa i Williamsa su uzeli po 10 setova softa. Njih su dvoje uzeli 9 setova softa, Racing Point je uzeo po dva seta obje tvrđe komponente, dok je Williams uzeo čak tri mediuma i jedan hard. Samo su Haas i Renault dodijelili različite setove svojim vozačima, no razlika je samo u jednom setu mediuma i harda.

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naši zadnji Donator je: zekohonda.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

8 komentara

  1. I onda ce biti nemaju vise midiuma za utrku jer nisu uzeli. Iskreno, ne znam zasto uzimaju toliki broj najmeksih guma svaki puta i onda ih neiskoriste. Nije li logicnije uzeti barem 2 seta midiuma za svaki slucaj? Trebaju 3 seta za kvalifikacije, npr 2 za trening. I jedan set miduiuma za trenig za simulaciju utrke. Bolje neuzimati hard i uzeti jedan midium vise ili jedan set manje softa. Evo primjera radi, u monacu je lako moguce da imamo razbijene bolide, i probusis taj jedan set midiuma na ostatke od bolida. I sto onda?


    0

    0
  2. Max Verstappen 33 Mario Prikaži

    Agresivno. Baš me zanima hoće li i ovdje Merc biti najbrži,vjerujem ne.
    Nadam se ovaj puta da če Max uzeti svoj prvi PP i doniti prvu pobjedu nakon puno godina Hondi.



    2

    2
  3. Michael Schumacher ruzinavi Prikaži

    Mislim da Ferrariju neće pomoći ni to… Prema formi i vremenima u zadnjeg sektoru, te svim sporijim zavojima Barcelone, vidljivo je da će Mercedes i ovdje dominirati. Ako neće bit u utrci brži, ostat će prvi jer ih nitko neće moći prestići, kao što Vettel nije mogao Riciarda. Jedino Max može zbilja potvrditi brzinu RB-a i bez problema biti ispred Ferrarija.



    2

    0