Idućeg vikenda vozi se VN Monaka, ulična utrka poznata po niskoj potrošnji guma zbog koje ovdje Pirelli redovito donosi svoje najmekše komponente guma.
Ni ova godina nije iznimka po tom pitanju, talijanski je proizvođač za prestižnu utrku odabrao tri najmekše gume – C3, C4 i C5. Bit će ovo prva utrka ove sezone na kojoj će momčadi na raspolaganju imati najmekšu, C5 komponentu, a imat će je na raspolaganju i na utrci koja slijedi nakon Monaka, VN Kanade.
Za najagresivniji odabir odlučili su se Ferrari i Red Bull – oni su svoje vozače “naoružali” s maksimalnih 11 setova softa, što znači da imaju samo po jedan set mediuma i harda.
Ni ostale momčadi nisu bile puno konzervativnije, svi osim Racing Pointa i Williamsa su uzeli po 10 setova softa. Njih su dvoje uzeli 9 setova softa, Racing Point je uzeo po dva seta obje tvrđe komponente, dok je Williams uzeo čak tri mediuma i jedan hard. Samo su Haas i Renault dodijelili različite setove svojim vozačima, no razlika je samo u jednom setu mediuma i harda.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I onda ce biti nemaju vise midiuma za utrku jer nisu uzeli. Iskreno, ne znam zasto uzimaju toliki broj najmeksih guma svaki puta i onda ih neiskoriste. Nije li logicnije uzeti barem 2 seta midiuma za svaki slucaj? Trebaju 3 seta za kvalifikacije, npr 2 za trening. I jedan set miduiuma za trenig za simulaciju utrke. Bolje neuzimati hard i uzeti jedan midium vise ili jedan set manje softa. Evo primjera radi, u monacu je lako moguce da imamo razbijene bolide, i probusis taj jedan set midiuma na ostatke od bolida. I sto onda?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moraš uzeti sve tri gume
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znam da mogu, no baku je primjer da im filozofija bas i nije neka.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisi razumio šta ti wapi govori.
Moraš uzeti minimalno jedan set od sve tri komponente guma.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onda zoveš HAK :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valja soft za podklocat bolid kad se sta na njemu radi ;)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Agresivno. Baš me zanima hoće li i ovdje Merc biti najbrži,vjerujem ne.
Nadam se ovaj puta da če Max uzeti svoj prvi PP i doniti prvu pobjedu nakon puno godina Hondi.
2
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da Ferrariju neće pomoći ni to… Prema formi i vremenima u zadnjeg sektoru, te svim sporijim zavojima Barcelone, vidljivo je da će Mercedes i ovdje dominirati. Ako neće bit u utrci brži, ostat će prvi jer ih nitko neće moći prestići, kao što Vettel nije mogao Riciarda. Jedino Max može zbilja potvrditi brzinu RB-a i bez problema biti ispred Ferrarija.
2
0