Izdvojeno

Bottas daleko najbrži na prvom danu testiranja u Barceloni

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Danas, u utorak, se održao prvi dan testiranja na stazi Circuit de Barcelona-Catalunya, na kojoj se prije dva dana vozila Velika nagrada Španjolske.

Valtteri Bottas u Mercedesu je odvezao najbrže vrijeme na C5 komponenti Pirellijevih guma, koje su dva stupnja mekše on softa voženog na utrci u nedjelju. Te će se gume voziti u Monaku. S vremenom 1.15.511 Bottas je bio gotovo sekundu i pol brži od ostalih vozača. Finčevo je vrijeme tek desetinku sekunde sporije od vremena koje mu je u subotu donijelo pole poziciju.

Ferrarijev vozač Charles Leclerc je zaključio dan na drugom mjestu. Najbolje vrijeme je odvezao pet minuta prije kraja na C2 gumama. Na kraju je zaostao 1.4 sekunde za Bottasom. Toro Rossov Daniil Kvyat je u istom trenutku došao do treće pozicije, a Nico Hülkenberg iz Renaulta je na C3 gumama stigao na četvrto mjesto.

Prvu petoricu zatvara Pierre Gasly iz Red Bulla koji se povukao sa staze kada je ostalo otprilike 70 minuta do kraja testiranja. Navodno je imao problem s mjenjačem. Međutim, do tog je trenutka napravio čak 115 krugova.

Carlos Sainz jr. je svoje najbrže vrijeme napravio još u jutarnjem dijelu, a timski kolega iz McLarena je poslije podne odvezao deseto najbrže vrijeme. Mladi je Britanac time završio iza Haasovog testnog vozača Pietra Fittipaldija, vozača Racing Pointovog simulatora Nicka Yelloya i Ferrarijevog Sebastiana Vettela koji je ovom prilikom testirao gume za Pirelli.

Na pola poslijepodnevnog dijela testni je vozač Alfa Romea Callum Ilott razbio bolid nakon što je vozio prebrzo u trećem zavoju. Vozač je prošao bez ozljeda, ali bolid je pretrpio veliku štetu tako da se više nije vraćao na stazu. On je ujedno i vozač s najmanje odveženih krugova

Najsporije vrijeme prvog dana testiranja pripada Nicholasu Latifiju u Williamsu koji je za Bottasom zaostao 5,5 sekundi.

U srijedu se vozi drugi dan testiranja na stazi u Barceloni.

PozicijaVozačMomčadVrijemeZaostatakKrugovi
1.Valtteri BottasMercedes1.15.511 –131
2.Charles LeclercFerrari1.16.9331.422131
3.Daniil KvyatToro Rosso1.17.6792.167121
4.Nico HulkenbergRenault1.18.0512.53868
5.Pierre GaslyRed Bull1.18.1402.626118
6.Carlos SainzMcLaren1.18.2632.74864
7.Pietro FittipaldiHaas1.18.3262.810103
8.Nick YellolyRacing Point1.18.3612.844111
9.Sebastian Vettel*Ferrari1.18.4852.967133
10.Lando NorrisMcLaren1.18.5673.04844
11.Sergio Perez*Racing Point1.19.7194.199118
12.Callum IlottAlfa Romeo1.19.8194.29841
13.Nicholas LatifiWilliams1.20.6705.148133

*Vozači koji su testirali za Pirelli

Komentiraj

10 komentara

  1. samo nek start vježba



    5

    0
  2. Max Verstappen 33
    Mario Prikaži

    LC 1.16.933



    1

    0
  3. Imaju li igdje vremena sektora?Kakav je Ferrari u 3 sektoru bio?



    1

    0
  4. Niki Lauda
    wapi Donator Prikaži

    Bilo bi lijepo da je označeno tko je vozio Pirelli.


    0

    0
  5. Alpine
    Alpine Prikaži

    Bottas testira novu šasiju i novi motor, a što će predstaviti u slijedećih par utrka.


    0

    0
  6. Kimi Raikkonen
    Michael Schumacher Prikaži

    Ferrari se vozio sa dva bolida u isto vrijeme ili? Pitam jer Vettel i Lecler imaju po 130 krugova a to se baš i ne odvozi u pola dana.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni