Izdvojeno

Sud presudio: Haasov naslovni sponzor kopirao je logotip

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Haas naslovni sponzor Rich Energy kopirao je logotip od Whyte Bike brenda – upravo je presuđeno.

Sutkinja Melissa Clarke je poručila da je direktor Rich Energyja William Storey “bio u potpunosti uključen u proces dizajniranja logotipa i svjesno ga je kopirao”. Sutkinja je također osporila njegovu pouzdanost kao svjedoka.

“Gospodin Storey je ispričao različite i nekonzistentne verzije razvoja Rich Energy logotipa. Često nije direktno odgovarao na pitanja, a umjesto toga je držao govore o svojoj viziji posla ili tražio izlike za neodgovaranje na pitanja kroz općenite teme. […] Odgovorio je samo na par pitanja kad sam ja intervenirala.”

“Storey je u jednom navratu strastveno poručio da on nije u ovom poslu stvaranja biznisa svjetske klase kako bi se inspirirao bilo kim drugim, ali je napismeno ranije izjavio da je prilikom razvijanja logotipa proučavao što druge firme za napitke rade, te pretraživao internet za logotipe s glavom jelena koje koriste druge firme.”

Iz Rich Energyja su poručili:

“Razočarani smo presudom i otkrićima sutkinje koja se protive našim zapisima. Razmatramo daljne pravne opcije.”

Nije poznato hoće li Rich Energy mijenjati logo i kako će to utjecati na izgled Haasovog bolida.

Komentiraj

11 komentara

  1. Jesu se usrećili s tim tipom



    1

    0
    • Ako su uzeli lovu za ovu sezonu, ovo im je nebitna stvar :D



      3

      0
      • Ne dobiješ lovu odjednom. Sigurno je u nekakvim ratama. Title sponsor logo imaš na milijardu mjesta, trošak promjene toga je ogroman i ne treba nikome, pogotovo ne da se usred sezone trebaš time baviti, kao da nemaš pametnija posla….

        Uglavnom i Haas i Rich puše od toga na veliko.



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5
        dzalac Prikaži

        Posto se tim sastoji od inzinjera, koji imaju drugaciji mentalitet razmisljanja i zaboli ih za takve stvar, naljepit ce crnu traku preko toga dok ne srede….rich energy im nece moc prigovorit kad su oni krivi hah


        0

        0
      • Ugovor je potpisan i to je to, čak iako je u ratama, mora im bit isplaćeno ono što je dogovoreno, na ovima je da riješe legalnost svog logoa i Haas će ga nalijepiti na dogovoreno mjesto na bolidu. Uvjeren sam da ove iznimke u ugovoru nema i Haas jednostavno ne smije da nalijepi njihov trenutni logo, jer mogu i njih da tuže. Kakogod, ne vjerujem da gube išta financijski za ovu sezonu, ali definitvno gube pouzdanost u naslovnog sponzora, pa bih se složio da gube, jer vjerovatno će razmišljati o traženju novog naslovnog sponzora koji bi bio spreman dat koliko i ovi daju.


        0

        0
      • Ma da dobit će lovu ali će i potrošiti. Taj logo imaš od bolida, preko kamiona i kombinezona, pa do kemijskih olovaka. Da je samo na bolidima nema frke….


        0

        0
      • Aaa dobro malo će prodaja markirane odjeće i stvari stat, ali ništa strašno.


        0

        0
  2. Evo usporedba ta dva logoa. Ista stvar, ne znam šta su si mislili.



    11

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni