F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Dennis: “Jordan je seoski idiot”; Coulthard: “Dennis nema pravo”

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ron Dennis, McLaren

Ron Dennis oštro je odgovorio na kritiku bivšeg šefa Jordan F1 momčadi Eddieja Jordana. Legendarni Irac kritizirao je stil i način vođenja McLarenove momčadi. Nazvao je Dennisa argonatnim šefom kojega je pregazilo vrijeme. Posebno je zanimljiva bila optužba da je Ron otpustio Martina Whitmarsha, koji je, po Eddie Jordanu, radio bolji posao nego Dennis. O tome smo više pisali u kolumni Gdje je zapravo McLaren Honda.

Ron Dennis nije ostao dužan i uzvratio je žestoko na upućene kritike. Smatra da će partnerstvo s Hondom uroditi plodom – naslovima i nazvao je Jordana seoskim idiotom zbog toga što misli da bi trebao odstupiti s čelništva McLarena. U razgovoru s Martinom Brundleom za Sky Sports F1 iznio je svoje mišljenje.

“Gledam na F1 kao na jednu obitelj. Obitelji žive na selima, a svako selo ima jednog idiota. On savršeno odgovara opisu.”

Honda je godinu dana iza konkurencije i muči se s performansama i pouzdanošću. Smatra kako je sa šasijom MP4-30 sve u redu.

“Očit je pomak u performansama šasije. Imamo veliki izazov s partnerima – Hondom. Oni se muče s performansama i pouzdanošću; kada vam je pouzdanost problem, bojim se da performanse pate. Nekad, dakle, idemo naprijed, nekad unatrag. Prvo što moramo imati je pouzdanost – to je osnova. Je li sve ovo bolno? Naravno da je. Moramo iskoristiti bol kao motivirajući faktor. Ovo je izazov, ali smatram da je pravilan izazov jer bez podrške kompanije kakva je Honda, smatram da je nemoguće osvojiti naslov svjetskog prvaka.”

Saga se nastavila odgovorom bivšeg vozača McLarena – Davida Coultharda. David je Jordanov kolega s BBC-a.

“McLarenova situacija je nevjerojatno frustrirajuća i vidimo da se temperamenti rasplamsavaju. Eddie je mnogo toga, ali zasigurno nije idiot. Ne očekujem da se ovo sviđa Ronu, ali ovo je igra između dvije vatre. On se sada obračunava uvredama.”

Fernando Alonso osvojio je bod i na pitanje novinara da li će proslaviti ovaj teško zarađeni bod je izjavio:

“Nikako. Želimo biti svjetski prvaci. Do kraja godine želimo biti na drugoj razini, tako da su ovi bodovi nešto normalno, a ne novost.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: Kico.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

27 komentara

  1. Charles Leclerc 16 senna66 Donator Prikaži

    točno se po ovakvim izjavama može vidjeti da je momčad dotaknula dno dna.


    0

    0
  2. U McLarenu gube i pouzdanost po pitanju živaca…


    0

    0
  3. Eddie Jordan je netko tko mi je uljepšavao gledanje F1 dok su njegovi žuti bolidi bili na gridu. Eddie Jordan danas zna izgledati kao klaun (pogotovo stilom oblačenja), ali neke njegove izjvae kojima smo se smijali su se pokazale istinitim. U konačnici se tako ipak pokaže da zna što govori.
    Sa druge strane ovo je samo dokaz koliko je nezgodna situacija u McLarenu jer Dennis rijetko, jako rijetko, izgubi živce.


    0

    0
  4. Ron Dennis je čovjek koji će uvijek stajati uspravno. Pa da se i svijet ruši oko njega. Ron Dennis je čovjek koji u stvari nikada ne odustaje. Smjenio je Whitmarsha zato što je bio mišljenja da taj ne vodi dobro posao. I bilo je nekih ne baš idealnih poteza u njegovo vrijeme. Ron Dennis je čovjek koji je izvukao McLaren iz težkih vremena u kojima se nalazio potkraj 70-ih i nisam baš previše siguran da li bi McLaren postojao da nije bilo Dennisa. Ron Dennis je čovjek koji je dao slobodne ruke Johnu Barnardu u uvođenju karbona u F1 (čista revolucija). Ron Dennis je čovjek koji nije digao ruke od Mike Hakkinena kada je ovaj težko nastradao u Adelaidi 1995. godine i koji je 9 sezona držao u “kući” baš Davida Coultharda. Ron Dennis je čovjek koji je arogantan, težak, kompliciran čovjek, no čovjek koji će pružiti šansu nekome za koga je mišljenja da to zaslužuje. Pitajte Hamiltona. Eddie Jordan je simpatičan lik ali za sve one koji ga u stvari ne poznaju. Svoju momčad je doveo na zavidljiv nivo no zbog “šou biznisa” isto tako uništio ono što je cijeli život gradio. Jeste istina je da je dobar prognozer, no kao što je rekla Beverly Turner nikada u životu nije srela osobu toliko zaljubljenu u samu sebe kao što je Eddie Jordan.David Coulthard je čovjek koji je fantastično prošao u F1 samo zbog svoje uglađenosti i najviše se može zahvaliti baš Ronu Dennisu na toliko dugoj karijeri u F1. I na kraju ako je Ron Dennis rekao da je Eddie Jordan idiot onda mogu reći da ga osobno u tome ne podržavam, ali isto tako mogu reći da Ron poslije 35 godina još uvijek vodi svoju momčad a Eddie je izdržao samo 15.


    0

    0
  5. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Blažena arogancijo………..nakon ove izjave,opčenito mislim kako su za Dennisa mnogi Irci seoski idioti.Preporučam mu da navrati u 21vo stolječe i da više ne radi :bang:


    0

    0
  6. Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

    Smatram ga genijalnim šefom ekipe, ali ovime si je dao veliku pljusku, potpuno bahato i bezobrazno ponašanje. Da je bio pametan zaposlio bi Jordana umjesto Boulliera. Čovjek ipak ima kičmu za razliku od Erica i prije njega MW-a.


    0

    0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Jordan je izdržao amo 15?!. Pa i to je više nego odlično. Usporedbe za McLarenom su promašene. Zašto? Jordan nije imao zaleđe kakvo je imao Dennis u Ouijehu i TAG grupi. Nikada nije imao potpuno konkurentan motor osim peugeota kojeg mu je preoteo Prost. Sa Mugen Hondom je pobijedio ( dvostruka pobjeda ). Kasnije je BAR preoteo Hondu ( ono zajedničko dijeljenje motora je favoriziralo BAR ).


      0

      0
      • Da, Dani 15 godina nije malo. Ali moglo bi biti puno više. Arrows 24, Minardi 20, i to sa puno slabijim rezultatima. Što se zaleđa tiče, zašto se Eddie nije snašao kao Ron? Ne znam, možda nije bilo mogučnosti, možda nije imao sposobnosti. O vozačima-sljedeče: Da Bertrand Gachot nije pusto suzavac na taksista ne znam kada bi Schumacher došao u Jordan, a i onda ga je odmah uzeo Briatore. Tada mu je baš Ron Dennis rekao “Dobrodošao u klub piranha”. S time mu je htio poručiti da neka bude drugi puta pametniji. Drugi vozači koje si nabrojao ,i još i mnogi drugi, više manje bili su bar dobri ako ne i odlični, no nitko dugo nije ostao. Baš Frentzen koji mu je ostvario to treće mjesto iz 1999. godine, več poslije dvije godine našao se na cesti usred sezone. “Pametan potez Eddia”. Vozače koje je Eddie “ukučio” nije razvijao nego su mu služili kao banka, a sam je u godinama kada je bio na vrhuncu novac trošio za “šou” ne shvačajuči tada da još uvijek nije jedan od velikih. I zato je u 2-3 godine propao. Usporedba sa Sauberom je dobra jer u oba primjera možemo govoriti o entuziastima koji dolaze iz malih zemalja i koji su ipak u odabranom poslu uspijeli. No razlika je u tome da je Sauber poslije odlaska BMW-a ipak ostao entuzijast i nije htio da mu momčad nestane nego je počeo od početka. A Jordan je prodao svoje dijelo i gotovo. Ne mrzim Eddia, dapače pošto sam rocker po duši čak mi je kao i pojava simpatičan. Sa druge strane Ron je perfekcionist, a sa takvim ljudima težko je “bivati”, no takvi ljudi na dugi rok donose uspjeh. Što se tiče “idiota”: Ron je englez, Eddie irac. Što jedni o drugima misle to je sveopšte poznato. Zaboravljamo i to da se ti ljudi (vlasnici momčadi) međusobno vrlo dobro poznaju i znaju više jedan o drugima nego što to znamo mi o njima. I na kraju kada pogledamo sa perspektive biznisa previše promašaja (krađa) doživio je Eddie Jordan, dok sa druge strane Ron Dennis kao poslovan čovjek težko može reći da je neuspješan.


        0

        0
      • @Marros – ako ćeš mi dopustiti ispravke netočnih navoda, i to argumentirane ispravke :-D
        1) Arrows i Minardi jesu ostali duže, ali s kakvim rezultatima? Po čemu će biti pamćen Jordan, a po čemu Arrows i Minardi? Mogao je Jordan opstati još nekoliko sezona vucarajući se po dnu grida, ali Jordanu je bilo puno stresa i kako će se pokazati kasnije, bio je posljednji trenutak da momčad proda i nešto zaradi.
        2) Vozači Jordanu definitivno nisu bili banka, pay driversi u bili samo Sato (i to ne tipični pay driver jer nije donosio novce nego je bio Jordanov pokušaj dodvoravanja Hondi – o tome kasnije), Firman i Pantano. Schumacher nije bio Jordanovo otkriće (iako mnogi misle da jest), i Jordan je umjedto Gachota htio Johanssona, ali je Merc došao s vrećom novaca. Međutim, Barrichello i Irvine su bili njegova oktrića, i vozači koji su za njega vozili u nižim serijama. Otrkio je i Schumachera, kao i prepoznao potencijal Fisichelle (u njegovoj polusezoni u MInardiju). Nitko od njih nije donosio sponzorske novce – tako da se nikako ne može govoriti da su bili banke.
        Što se tiče Frentzena, raspitajte se zašto je dobio nogu. Zbog Jordanova vjerovanja da će postati momčad koju će Honda ekskluzivno opskrblivjati motorima. Naime, Honda je rekla Jordanu i BAR-u da će 2003. godine njihove motore imati samo onaj tko bude uspješniji u 02. sezoni. Jordan je uzeo Hondinog čovjeka Sata, bio bolji od BAR-a, samo da bi ga Honda “naguzila” i pošla BAR-u. I to je bio početak kraja, a ne nikakvo trošenje para i glumljenje showmana. Ne znam odakle ljudima uopće te poluinfromacije, kad se o cijelom slučaju može načitati puno toga. Mnogi kažu da je pad počeo nakon 1999., ali samo oni koji na wikipediji gledaju samo rezultate. I 00 i 01 je Jordan imao odličan bolid što se tiče šasije, ali s puno tehničkih problema zbog čega nisu završavali utrke. Tada se pojavio i Renault, Gascoyne povukao cijelu ekipu za sobom, Honda otkantala Jordana, Ford ga zabio u zemlju (pogotovo miniravši dogovor s Mercedesom – napisao sam jednu kolumnu o tom slučaju) i eto ga.
        Znaš koja je Jordanova greška u cijeloj toj priči (osim vjerovanja Hondi)? Nikakav raskalašen život (na kraju krajeva, Jordan je za razliku od McLarena koji nije Dennisovo vlasništvo, bio privatna momčad i mogao je raditi sa svojim novcem što je htio), već to što nije bio kao Peter Sauber (i tu se slažem sa sobom). Jordan je imao nos za talente, imao je nos za riskiranje, ali nije imao smisla za dugoročnu strategiju- Nije razvijao u zračen tunele, tehnologija ga nije previše zanimala. A ta tehnologija je počela igrati sve važniju i važniju ulogu.
        Ipak, kako god. S ograničenim sredstvima napravio je iznimno puno, i Jordan će uvijek biti jedna od najpopularnijih malih momčadi koja je ostvarila četiri pobjede, i bila čak u igri za naslov prvaka. A to se ne može postići slučajno, zar ne?


        0

        0
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Zaslužan za to što je Schumacher dobio priliku u f1. ovo su samo neki od važnijih vozača koji su vozili za taj tim: Brazil Rubens Barrichello
      United Kingdom Eddie Irvine
      United Kingdom Damon Hill
      Germany Nick Heidfeld
      Germany Heinz-Harald Frentzen
      Germany Michael Schumacher
      France Jean Alesi
      Germany Ralf Schumacher
      Italy Jarno Trulli
      Italy Andrea de Cesaris
      Italy Giancarlo Fisichella
      Races entered 250
      Constructors’
      Championships None (Best finish: 3rd in 1999)
      Drivers’
      Championships None (Best finish: Frentzen 3rd in 1999)
      Race victories 4
      Podiums 19
      Pole positions 2
      Fastest laps 2
      I usporedi sa Sauberom koji jedinu pobjedu i sve važnije rezultate ima kao BMW:
      Races entered 393[N 1]
      Constructors’
      Championships 0
      Drivers’
      Championships 0
      Race victories 1[N 2]
      Podiums 27[N 4]
      Pole positions 1[N 3]
      Fastest laps 5[N 5]
      2014 position 10th (0 pts)


      0

      0
  7. Mclaren KERS Prikaži

    Taj intervju je bio pušten prije same utrke na Sky-u i cudi me da je ovoliko dugo trebalo da ispliva..haha svaka cast..off topic..pratim vas neko vrijeme, registrirao sam se i zauvijek zaboravio na onaj bedasti GP1..zivjeli


    0

    0
  8. Dennis je ocekivao mch kao i onu prije vise od 20 godina ali svi su znali da je to nemoguce i sad kad je proslo podosta vremena dennis se pomalo zapituje kao i ostali u mclarenu hoce li zapravo biti ista od tog ove ili sljedece sezone.Sada i najmalnja kritika na mch dennisu smeta i onda se dogadaju ovakve nepromisljene izjave.Mozda je Jordan takoder pretjerao s izjavom o njemu ili ne ali obojica su ktivi za ovu situaciju.Alonso kaze ovi bodovi su normalni ali mozda je malo uranio s tim da su normalni ipak ih 7 odustalo i ericssonova greska u taktici.Treba jos malo pricekat s mclaren+honda do sljedece sezone jer ako dosada nisu mogli u bodove tesko da ce nakon ljetne stanke odjednom procvasti.


    0

    0
  9. @Blackhawk. I kakve su bile te četiri pobjede. I po kakvom vremenu? Osim Monze 1999. kada je Mika završio u travi, sve su bile sticajem okolnosti. Ako je Frentznu dao nogu zbog toga što je vjerovao, da će ga Honda “milovati” onda ja tu ne vidim logike, jer od 61 osvojenog boda 54 ih je osvojio baš Frentzen u 1999. godini. Dakle? O otkrivanju Schumachera, vjerovatno misliš Ralfa, nisam baš previše siguran. Mislim da je u stvari dosta bilo stvar marketinga, ono Michaelov brat, a koliko se sječam bili su neki dogovori i o novcu iz 1991. u vezi Michael-Mercedes-Briatore-Jordan četverokuta.Fisichella je bio posuđen Jordanu za 1997.godinu, još se dobro sječam miš-maša iste godine na ljeto gdje će voziti 1998. godine, jer imao je potpisan ugovor za Benetton. Tamo je na kraju i završio. U stvari morao je. Baš me zanima ko mu je to odredio. Momčadi su u to vrijeme bile približno isto dobre. Mauricio Gugelmin je 1992 donio novac-definitivno, Jordan je tada htio Wendlingera. Irvine je kupio mjesto 1993. u Japanu, godinama kasnije je sam Jordan izjavio da nikada u stvari nije previše volio Irvinea. Ivan Capelli je početkom 1993. otišao zato što je izjavio da poslije 93 odvožene utrke u karijeri nije spreman platiti da bi vozio u F1. A da, sa Hondom je puno riskirao. Čak se sječam da je kasnije pričao da su razgovori sa Hondom bili toliko tajanstveni da nikome nije smio reči o tome. Čak ni svojim ključnim ljudima. Da čak ni Gascoynu to tada nije smio reći. Dakle tu ga je več Honda stisla u kut. Dakle mic po mic i ipak dolazimo do zaključka da ipak nije bio toliko spretan u političko-biznis igrama kao recimo baš Ron Dennis. I na kraju nemoj me pogrešno shvatiti. Šteta što više nije u F1. Ja osobno zahvalan sam mu što je 1991.godine dao šansu (iako je ovaj tu šansu u stvari kupio-dakle još jedan pay driver) “mome” Andrei De Cesarisu, taj je dobro odradio svoj posao, i produžio mu karijeru za još koju godinu. A ipak još uvijek postoji “reinkarnacija” imenom Force India, a Mallya je, ako več nije Eddie, isto tako karizmatični lik. I još nešto, da ne bi došlo do nesporazuma. Na piće ili rock koncert otišao bih sa Eddiem, tu pitanja nema. Ali biznis bi ipak rađe radio sa Ronom. Zašto? Odgovor je u tvome komentaru.


    0

    0
    • Ne birni, ne shvaćam ja tebe krivo. I sam sam rekao da mu politika i dugoročno razmišljanje nisu bile najjače strane. Što se tiče pobjeda – pobjede. Zašto netko drugi nije bilo u pravom mjestu na pravo vrijeme. Ali, ako smatraš da nisu zaslužene (a Francuska je bila taktička pobjeda) – onda je zaslužio pobjedu u Nurburgriungu 1999, zar ne? Pole position, cijelo vrijeme u vodstvu… sve do kvara.
      Dio o Frentzenu pročitaj na više strana na internetu, kao i Jordanovoj autobiografiji – rekao je da mu je to bila najteža odluka u životu.
      Gugelmin nije bio pay driver (Sasol je donosio dosta novaca a imali su besplatne i užasne Yamahine motore koje mu je obećao Bernie zbog opuštanja u slučaju Schumachera). Irvine je vozio u Formuli 3000 za Jordana, tako je i dobio mjesto, ako i neki drugi vozači koje je kasnije Jordan koristio. Fisichella nije došao na posudbi, a iz Minardija je dobio nogu jer nije htio plaćati mjesto u momčadi. Ralf Schumacher je definitivno angažiran dijelom radi marketinga, ali previše se kasnije dobrih vozača prvi put pojavljivalo u Jordanu (uključujući manje serije) da bi bila slučajnost. Za neke stvari je ipak imao nos.
      Jordan je nažalost, kada su bili na vrhuncu (osobno smatram da nikada nisu imali potencijala postati velika momčad u razini Ferrarija i McLarena) sve karte bacio na Hodnu, i to mu se odbilo o glavu.
      I da se razumijem, kada je riječ o vođenju momčadi definitivno ne pokušavam strpati Dennisa i Jordana u isti koš, ali ipak riječi Jordana imaju neku težinu jer nešto je ipak znao. Ako ništa, znao je kada treba reći zbogom.
      I za kraj, užitak je s nekim raspravljati argumentirano, stoga ti hvala ;-)


      0

      0
      • Hvala Blackhawk i meni je bilo drago malo “podebatirati”. Svaki ponešto zna i to je super. Još jedan zanimljiv podatak za one koji to možda i neznaju. Eddie Jordan je zbog stresa za kojeg se govori da je posljedica nesreče koju je doživio dok je vozio utrke manjeg ranga izgubio dosta kose, pa nosi tri perike kroz godinu. To čovjek ne taji, a Boga mi, da ne znam za taj podatak nikada ne bi znao da mu to nije prava kosa. Blackhawk ako sam nešto zeznuo u vezi sa ovim podatkom molim te demantiraj me. Hvala.


        0

        0
      • @Marros – ne znam što bi ti rekao na taj podatak, tj. ni sam ne znam je li istina ili nije. Znajući Eddiea ne bi bilo nemoguće da se šalio a mediji uzeli za ozbiljno.


        0

        0
    • @Black i @Marros – svaka čast dečki – ova komunikacija zaslužuje prt screen i možemo je staviti kao ogledan primjerak debate, komunikacije i argumentiranja između članova.
      Mlađi korisnici mogu učiti na ovome primjeru :D

      Nemam šta dodati evo..


      0

      0
      • @Luka Maloić – to ti je zato što smo stari pa nemamo dovoljno života u sebi za svađe :-D


        0

        0
      • Hvala Luka na pohvalama. Kao što je rekao Blackhawk imaju godine nešto u vezi sa time. A mislim da najviše ljubav do naših hobija, pamet i životno iskustvo. Osobno vrlo dugo pratim F1. Iako sam radio statistiku cijele povijesti od 1950 nadalje i to još u doba kada nije bilo interneta, još uvijek priznajem da ne znam sve o F1, vjerovatno nikada neću sve ni znati. I mislim da je to u redu i mišljenja sam da je to i u životu potrebno. Jer nije zanimljivo ako sve znaš. Evo baš u ovoj debati, Blackhawk je pročitao Jordanovu autobiografiju ja na žalost još nisam. I priznajmo on zna o nekim stvarima što se tiće Jordana više od mene. Pozdrav dečki, do sljedeče debate.


        0

        0
      • @Marros – znam o Jordanu jer sam navijao za njegov tim. U životu sam navijao za Laudu (F1 sam počeo pratiti kao dijete u njegovoj zadnjoj sezoni) i Prosta – jebi ga, sva djeca su fanboyi nekoga, a od 1991. samo za Jordan. Od 2005. za mene navijanje ne postoji, samo sam ljubitelj F1.
        Pošalji mi u inbox adresu pa ću ti poslati Jordanovu autobiografiju da je pročitaš ako ćeš mi je nakon toga vratiti :-D Odlična je knjiga!


        0

        0
    • James Hunt Luca Badoer Prikaži

      Andrea De Crasharis :D

      Ne bi merc, tako lako obilazio za krug da je taj na stazi sa nekakvim manje rigoroznim pravilima.

      Ja osobno ne bi nikad poslovao s Ronom. Na faci mu se vidi da je ego triper i zajeb. Neka vrati onaj lancic iz 80ih i totalno je lik za mućke. Podsjeća malo na Boycie-a (ne fizicki), jedino sto nije uopce komican :D


      0

      0
  10. Luca Badoer, vjeruj mi da bi. Zbilja, negdje na internetu postoji štrašno dugi članak o Luci. Do u detalja “ocjenejeni” njegovi nastupi. A što se Ferrarija 2009. tiče, tu ima u stvari zbilja više izgovora nego Lucinih pravih nesposobnosti. Bio je prvak F 3000, bolji od Alboreta 1993, u svojoj debi godini, vrlo dobar u Minardiu. I u katastrofalnom Fortiu je bio bolji nego što je bio auto sam. Ferrari je došao barem 10 godina prekasno i u stvari zbilja nije pravo mjerilo njegovih kvaliteta, kakve je imao u 90-ima.


    0

    0