Ferrarijeva kontroverzna moć da uloži veto na određene promjene u Formuli 1 uvijek je izazivala različita mišljenja, a danas ih možemo čuti i od šefova dvije različite ekipe.
Najprije je Mattia Binotto u petak izjavio:
“Ta moć nije samo za zaštitu Ferrarije nego za zaštitu svih ekipa protiv nekih odluka koje bi bile štetne za interes samih ekipa.”
– Mattia Binotto
Zak Brown nije bio oduševljen tim objašnjenjem:
“Ne vjerujem da bilo koja ekipa u sportu treba imati neku vrstu moći koja je veća od bilo koje druge ekipe.”
“Mislim da smo ponekad vrlo slični u stavovima s Ferrarijem i mislim da će biti vremena kad nismo. Kad se to dogodi – ako ekipe kao zajednica žele kolektivno uložiti veto, radije bih da se organiziraju i nominiraju nekog da govori u ime ekipa kako bi se borili protiv većih problema. To je bolja opcija nego ostaviti moć jednoj ekipi.”
– Zak Brown
Ipak, Mercedesov Toto Wolff kaže da Ferrarijev veto nije loša stvar:
“Mislim da nas taj veto brani od ludosti.”
– Toto Wolff
Ferrari je trenutno u razgovorima s FIA-om oko toga treba li zadržati pravo veta nakon 2020. godine.
Posljednji put kad su ga iskoristili bilo je 2015. godine čime je spriječen FIA-in prijedlog da se ograniči maksimalna cijena koju proizvođači motora i mjenjača mogu naplatiti svojim kupcima.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Toto Wolff je u pravu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Eh, s gospodinom Wolff nikada ne znate na čemu ste…… jedno kaže drugo misli……
Svojevremeno je Jean Todt iznio mišljenje da u današnje vrijeme nema opravdanja da Ferrari zadrži povlasticu veta i mislim da je potpuno u pravu. Možda je to i imalo kako je naveo JT smisla 70-godina kada je Ferrari bio usamnjen naspram čopora britanskih timova.
Ne znam zbog čega bi bilo kojoj ekipi bilo dopušteno da ima pravo blokade pravila? Brawnova ideja ima više smisla.
Imalo bi mnogo više smisla osigurati transparentna i smislena pravila kojih će se FIA dosljedno pridržavati.
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kaj danas nije čopor Engleza?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@wapi
nije. osim williamsa ja ne znam za niti jednu drugu momčad koja je u većinskom vlasništvu engleza.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa tu je od engleskih ekipa još samo McLaren i to u većinskom udjelu od Arapa. Kompanija Mumtalakat 30% i Mansur Ojeh 21%.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je kralj formule 1 i tako mora biti!
9
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Titulu kralja nema već preko desetljeća..
13
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ferrari je jedini u tom sportu 70. sezonu. Nitko drugi niti blizu.
6
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kralj je mrtav, živio kralj. (ovo nije podj…vanje, već uzrečica)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
wapi
I to Ferrariju daje opravdanje da ima veto?
Onda mozemo reci da i Mercedes kao jedini uzastopni prvak od promjene pravila ima pravo da mu FIA tu i tamo progleda kroz prste. Zvuci glupo? Da… isto kao i tvoja tvrdnja.
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pošten i pravedan čovjek.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja mislim da je Zak upravu, jednostavno zbog njegove prve rečenice.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Dajte anketu.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
sve su momčadi jednake, samo su neke jednakije od drugih…
2
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisu sve jednake. Neke su tu i po trnju i zlatu neke dodu i odu kako im odgovara. Ne mogu svi biti isti ako ne sufjeluju jednako.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa dobro zabranimo utrkivanje onina koji ne sudjeluju od osnivanja F1, to bi vam pasalo tada bi bili prvi i sretni. Trakajmo se sami sa sobom kad ne mozemo protiv drugi ?
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja to nisam rekao, ali jedak status je nepravedan s obzirom na staž
Nemamo svi jednak broj dana godišnjeg, valjda s stažom se dobiva sve više i više. Prestanite gledati navijačkim očima već kroz biznis kao i oni i sve će biti jasnije.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Usporedjujemo F1 s ugovorom o radu ?
Zasto bi bilo nepravedno? Ja bi prvi otisao iz F1 kada ne bih tu vise vidio svoj interes i prioritet, takodjer vratio bi se kada bi moj interes i cilj mogao biti ispunjen. Sto je tu toliko lose?
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma možemo mi to usporediti i s dozrijevanjem viskija ali poanta je ista. Duže dozrijeva, bolji je i skuplji.
Nitko ne kaže da to ne smiju raditi ili da je to loše, samo se ne treba očekivati iste povlastice kao netko tko je tu stalno.
Primjera ima bezbroj i svi će potvrditi moju tvrdnju. Daj ti par pa makar neprimjerenih za usporedbu samo neka potpomognu tvoju tvrdnju.
Ja dajem još jedan, frend u Tele 2 dobio mob xx po odlicnoj cijeni. Meni ističe ugovor idem i ja za tu lovu po mob. Govori on, ne možeš jer on ima tu pogodnost jer je vjeran korisnik (ne znam koliko godina….3-5—-ne znam). Poanta-Vjeran i dugogodišnji korisnik ima bolje uvijete i pogodnosti. Svugdje u svijetu u bilo kojem biznisu najnormalnija stvar.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
CikiF1
Koliko ja znam Tele 2 je pruzatelj usluga a Formula 1 je natjecanje :) Prema tome svaka pogodnost nekoj strani kvari taj smisao natjecanje.
A evo ti i jedan jednostavan primjer…
Ako ja imam 300 miliona i odlucim to ulozit u svoju F1 Momcad i ne ostane mi ni centa, Ferrari takodjer ima 300 miliona i ni centa vise. Pocela sezona mi imamo najbrzi bolid i mislimo si najbolje smo radili to smo i zasluzili. Al je onu stvar stiglo Ferrariju 70 miliona od TV prava i povlastica jer su tu najduze. Ferrari osvoji sezonu, a mi jbg nismo ludi da se borimo s vjetrenjacama odosmo u Formulu E. E sad postavlja se pitanje… je li Ferrari bolja ili samo bogatija momcad od nas? Ja bi rekao samo bogatija jer mi smo ti koji smo najbolje ulozili svoja vlastita sredstva, ali eto nismo tu dovoljno dugo. I onda da ostanemo jos jednu sezonu pa da nam se dogodi ista stvar? Radje ne…
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Opet ti gledas to kroz sport i navijacki.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ciki F1.
Formula 1 je sport, zar ne bi u svakom sportu trebalo imati vise Fair Playa ? Veto jednoj momcadi i vise novca pojedincima nije fer.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nije bilo Ferrarijevog veta, danas bi imali V4 motore u F1…čisto da se zna.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
bio je prijedlog za redni četverocilindraš, ne v4.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U pravu si. Zeko je malo više u pravu, ali ne mijenja puno ;)
Samo pitanje je da li je to dobra odluka bila.
Niste mogli nikako lošije proći nego sa ovom formulom motora.
Veto je dobar kad se gleda sa strane da on štiti ekipe. Samo što u stvarnosti štiti velike kompanije i njihov novac.
Ja bih se složio više sa stavom Zak Brawn-a. Nek Ferrari vrijedi kao pola ekipa u nekom vijeću, ali ne vidim ništa dobro da jedna ekipa ima toliku prednost u bilo kakvim pregovorima.
Ta istorija je super stvar, ali od istorije se ne živi.
Ja još uvijek bih volio takmičenje različitih proizvođača motora, u kombinaciji sa različitim timovima. Bar šest motora da imamo.
Kako stvari stoje, bez budget capa, to se neće desiti.
Ferrari je oštro protiv budget capa.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slazem se, neka ukinu Ferrariju veto. No neka pocnu suditi posteno, neka kazne i druge vozace koji produ bez kazne za iste stvari za koje ti drugi budu kaznjeni. Neka ekipe koje koriste neleglane stvari isto dobiju diskvalifikaciju kao Hass lani zbog svoje podnice. Na kraju krajeva daleko je manje imao utjecaj Ferrarijev veto na neke stvari nego neke druge koje svake godine direktno utjecu na prvensrvo. Neka nemjenjaju gume u pola sezone isl… trebalo bi tu poraditi na malo vise stvari od Ferrarijevog veta. Bilo bi lijepo da za 2021 nitko ne zna pravila prije ostalih.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slažem se, Ferrarijev veto je jedan od manjih problema.
Uostalom, nisu ga NIKADA zloupotrijebili.
Al` ono baš zloupotrijebili.
Imao je Ferrari veto i kada je pobjeđivao, i kada je dominantno pobjeđivao, i kada je gubio od Mclarena, Williamsa ili Red Bulla.
Što se tiče povlaštenog statusa, ni moja firma nema kod neke druge firme-dobavljača status kakav ima neka treća firma koja od te druge firme-dobavljača kupuje 10x više robe nego moja firma. Vjerovatno ta treća firma ima povoljnije cijene i uslove plaćanja nego moja firma.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mozda iz perspektive Ferrarijevog navijaca.
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Šta, konkretno?
Jel ovo vezano za NE-zloupotrebu veta?
Više je Mercedes “odradio kod nadležnih bez veta” proteklih 10-ak godina, nego Ferrari za svih 70. godina.
Ili se referišeš na ovaj primjer vezan za “firme”?
Jer, u pravu sam za oboje.
I ti to vrlo dobro znaš.
Samo mi nemoj odgovarati sa “Da, jer ti si navijač Ferrarija, pa je to iz tvoje perspektive”. :chill:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Koja je razlika Ferrarijevog veta i Mercedesovog tajnog testa, felgi koje nisu po pravilniku, tlaka u gumama, izmjena guma, do saznanja pravilnika o bolidima za 2014? Meni se cini da Mercedes ima veci utjecaj bez veta u F1. Stoga te vase tvrdnje o verarijevoj moci da nesto promjeni su neutemeljene. Pogledaj broj kazni za Ferrarijeve vozace proteklih godina i za Mercedes. Ferrari ima toboze veto a iskoristio ga je zadnji put da neptodaje motore po cijeni koju mu netko odredi. Wooow big deal. Meni ovo zadnjih godina izgleda da Mercedes ima veto ispod stola i 3 dokera zovi….
2
4