Valtteri Bottas je osvojio treći uzastopni pole position ove sezone ispred svog momčadskog kolege Lewisa Hamiltona. Posljednju stepenicu postolja je uzeo Sebastian Vettel u Ferrariju, dok je njegov momčadski kolega Charles Leclerc tek na petom mjestu, iza Maxa Verstappena u Red Bullu.
Na početku treninga je došla vijest kako će George Russell, nakon izljetanja sa staze na zadnjem treningu, morati u svoj bolid staviti novi mjenjač što za njega znači kazna od pet mjesta pomaka na gridu.
Prvi na stazu su izašli Kubica, Stroll te oba Ferrarija. No, već nakon pet minuta, Nico Hulkenberg je završio u šljunku. Uspio se izvući, ali je slomio prednje krilo. Nakon njega se i nesretni Russel izvrtio na zadnjoj šikani na stazi, ali se bez većih problema vratio na stazu.
Na vrh su zasjela oba Ferrarija, ali je Verstappen odvozio sjajan drugi sektor te zasjeo ispred dvojca. Međutim, Bottas je nastavio svoju dominaciju te skinuo Nizozemca s vrha. Zadnja minuta prve runde je zagužvala stazu. Prvih pet vozača je otišlo u garaže, dok su ostali otišli na stazu popraviti svoja vremena.
Raikkonen je uspio doći do 11. pozcije, oba McLarena su popravila svoja vremena, dok je Hulkenberga na kraju Perez izbacio u zonu ispadnja. Osim Nijemca, još su ispali Stroll, Giovinazzi te oba Williamsa.
Vozači koji su ispali u Q1:
16. Hulkenberg
17. Stroll
18. Giovinazzi
19. Russel (5 pozicija kazne)
20. Kubica
Dvojac iz Mercedesa je zasjeo odmah na vrh, te je Hamilton postavio novo rekordno vrijeme. Vettel i Leclerc su bili u zaostatku od šest desetinki. Između Ferrarija su se uspjeli ugurati Verstappen te Grosjean u Haasu. Naposljetku im se pridružio i Pieere Gasly iza svog momčadskog kolege na peto mjesto.
Zadnje tri minute, svi su bolidi ponovno bili na stazi u lovu na posljednju rundu. Kvyat je uspio na novim gumama popraviti vremena te proći u top 10, kao i Leclerc koji je došao do četvrte pozicije. Carlos Sainz je napravio grešku u zadnjem sektoru te nije uspio proći dalje, kao i njegov momčadski kolega. Riccardo je uspio odvoziti sjajan krug i dovesti svoj Renault do zadnje runde.
Vozači koji su ispali u Q2:
11. Norris
12. Albon
13. Sainz
14. Raikkonen
15. Perez
Prvo mjereno vrijeme je postavio Hamilton, međutim Bottas je odvozio sjajan krug 1.15.406 te time srušio rekord. Vettel nije uspio priprijetiti Mercedesima unatoč tome što je Hamilton imao problema sa zadnjim krajem bolida cijeli svoj mjereni krug. Leclerc je jedini koji nije postavio vrijeme.
Nakon što su svi vozači otišli u garaže, Leclerc je izašao sam na stazu, međutim monegaški vozač je uspio postaviti tek peto vrijeme, iza Verstappena. Čim je postavio vrijeme, moglo se vidjeti kako se stvara gužva ispred njega.
Od prve trojke nitko nije uspio popraviti svoje vrijeme, te je tako Bottas uspio ostvariti svoj treći uzastopni pole position ove sezone! Haas je, nakon utrke za zaborav u Azerbajdžanu, uzeo oba “best of the rest” mjesta na gridu. Očekuje nas sutra zanimljiva utrka od 15:10!
U rezultatima su odmah uračunate kazne Ricciardu i Russelu.
Rezultati VN Španjolske
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes piša po sirotinji
24
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam ni gledao samo ovdje dosao da vidim, nekako mi lakse a tako i za utrku najbolje
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Takoder…
Manje mi unisti zivce i samim time vikend…
Merc je kategorija sam za sebe… Svaka im cast da toliko godina uspijevaju biti ne dodirljivi…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Apsolutno razumijem. Ja iz prošlosti ne može vjerovati da sam do sada samo highlight-ove svih treninga, kvalifikacija i utrka pogledao.
0
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posljednje dve kvalifikacije nisam niti gledao a za utrku pogledam neki večernji replay u HD-u ako u komentarima ocjenim da ima smisla uopće gledat.
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da cemo highlightse 2019. moci pogledat na pornhubu pod nazivom “kako je Mercedes razguzio sve ostale”
30
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
??
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neka je, svaka čast, valjda će i sutra pobijedit cmizdravka.
18
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tko je cmizdravko?
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj tko stalno cmizdri.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A tko je taj? Ne misliš valjda na navijača ferrarija?
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razbio ga Bottas. Sve mi više miriše na 2016. McLaren je mogao i bolje.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Puno Ferrari kasni za Mercom,cini mi se da je Mercedes donio bolje nadogradnje.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne nego je ovo Ferrarijev domet. Na vecini utrka su kasnili vise pola sekunde po krugu za meckom. Tako da je ocito bahrein bio iznimka a sve ostalo prica sefa mercedesa i njihovih vozaca o nekom super ferrariju.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Bottasa,bravo za Haas,Kvyata ,Mclaren skoro u q3,Ricci isto dobar al inace Renault los jako,a sezona je vec gotova izgleda,Honda treba pocet krkat nove motore svako malo,zeznes i kazne i penale i sve ,samo sa se pocne hvatat Mercedes!!!
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze komotno i ferrari s njima krkat sve i isprobavat sve, jer su u 3 k….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav je krs i lom ovaj ferari, sto ga vise unapredjuju on sve sporiji!!!
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tako je. Vettel sporiji 50 tisućinki nego na testiranjima u ožujku.
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
C5 gume
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tesko je to nekome objasnit…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@alonso kao sto sam ja dolje napisao, neki gledaju f1 i bez razumjevanja i objektivnosti i pisu komentare koji nemaju veze s vezom slicno kao polsvijet kad krene komentirat clickbait clanke od tzv novina npr 24 sata itd :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo za Bottasa, vrhunski krug.
MB klasa za sebe, Ham loš krug i svejedno 2., Bottas je jedina nada da ova sezona bude zanimljiva.
Ferrari loš, kaže Vettel da su izvukli sve iz bolida, ne miriše na dobro, Max odličan.
Bravo za Riccarda i Kvyata.
Veselim se startu, nadam se da će biti veselo.
9
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferari kao da idu u rikverc ???Bruka!
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije da ide u rikverc nego ni meca ne spava svi se poboljsali al merc jos jace pobjego
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mercedes već ima nadogradnju za Barcelonu 2020!
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
S3 Bottas 25.878, Vettel 26.611, neka im je Bog na pomoći u Monaku…
I opet taj Max…
Čestitke Mercedesu
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje neka ne idu,prosle godine je bilo obratno,kako je moguce toliko promasiti razvoj bolida??
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moguce je kad donesu ono krilo kakvo nema nitko.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari se vratio u vrijeme Alessija,totalni promasaj,i tada su imali prednost samo na pravcima sa 412 T2 -poslednja v12 specifikacija ☺️,promasen koncept sada isto
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Rastužuje me što je prevelika razlika, izvanzemaljska nadmoč Merca.
Veseli me što RB kuca na vrata Ferariju. Očekujem Maxa ispred oba Fer a i nadam se i Gaslyu da malo pomrsi račune.
Svaka čast Botas!
10
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2016 sezona se ponavlja izgleda :/
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
BOTMAN?…..?
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottas odlučio da postane svjetski prvak :) svaka čast na odveženom krugu.
Red Bull će za par utrka biti ravnopravan sa Ferrarijem, njihove nadogradnje bolje funkcijonišu.
Ferrari neka odma počne praviti novi bolid jer s ovim neće nikad pobijediti. B specifikacija neka bude gotova do septembra i barem 3 pobjede da skupe u ovoj sezoni.
Haas očekivano jak na ovoj stazi, vidjet ćemo kakav im je race-pace.
McLaren ok. Dobro im je vrijeme u kvalama, bit će daleko bolji u utrci.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sada i službeno: Ferrari je prokockao još jednu sezonu.
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prokockao? To je skroz kriva riječ…to insinuira da su zapravo imali nešto tj. prednost pa su je ispustili…nisu već je Mercedes jednostavno našao pravi balans i lete.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A depresije majko mila…
Bottas krugčina ala Hamilton u Singapuru prošle sezone.
Red Bull katastrofa, Honda im je najbolji dio bolida. Gasly isto loš, Max otpočetka na vrlo visokoj razini :thumbs:
Stroll pokupio i devetku, al dobro bolid je stvarno loš.
Najneuzbudljivije kvale do sada. Uvijek postoji šansa da sutra bude gore :mrgreen:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jest porno krug, ali na nivou Singapura… Catalunya je neuporediva sa stazom u Singapuru.
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Halo Multi 21 ne ne smijes nista reci protiv mladog senne koji je izgubio 3 utrke za redom u kvalama od kolege i to sad za vise od pola sekunde :D
12
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma smiješ slobodno, sreća Lewisova je da je Ferrari banana, a Red Bull daleko, bio bi 4-5, ali čisto usporedba krugova, ne bih se složio da se mogu mjeriti bilo koji krug u Catalunyi sa bilo kojim u Singapuru :pivo:
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari dobar sve do zadnjeg sektora gdje izgubi SKORO SEKUNDU, sto znaci da nije toliki problem u bolidu inace bi toliko i gubio u prva 2 sektora…ociti problem su gume, jest da bolid nije na razini mercedesa ali vise se gubi na gumama nego na bolidu….citam komentare malo i cini mi se da pola likova tek tako gleda F1 bez imalo razmjevanja i objektivnosti… sutra je utrka sve je moguce
14
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottas odlican, bar nesta da zapapri sezonu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakvo vrijeme RB ima u 3 sektoru?I ja msm da je do guma malo
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dzalac
priča se da je Ferrarijev prednji ovjes loš. Zbog toga su loši u sporijim zavojima
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
0,8 sek losiji u 1/3 kruga? ne bih rekao…losiji je sigurno to sam vidio u par analiza tj. nedovoljno razvijen kao kod rba i mercedesa, ali budi siguran da nije toliko losiji
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
pa sto ga ne mjenjaju?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@dzalac
Šta ti misliš, ako nije ovjes?
@kasalo
”pa sto ga ne mjenjaju?”
To mjenja pola bolida. Sve što vidiš od prednjeg krila do bočnih krilaca, sve ide ispočetka. Valja krenuti od nule
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Valjda krenuti od 2021 i pripreme za tu godinu. Iduce godine nek ofarbaju auto u bijelo i napisu na njega fiat. Biti ce prigogodnije i realnije.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost, kao sto sam i prije rekao, pirelli ide strasno na ruku mercedesu dok svi ostalu muku muce..
8
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kuruza ne slažem se s tobom. Red Bull se najbolje ponaša prema gumama. Šta treba reći na to? Da inženjeri Pirellija i RB-a svako veče zajedno piju po kafanama?Samo pogledaj koliko RB jednostavnije izgleda u odnosu na Ferrari, koliko ima manje krilaca i dodataka.Ali ispod poklopca je mnogo bolje urađeno nego Ferrari .
McLaren je dobar sa gumama, šta treba reći i na to? Da se tajno viđaju sa Pirellijem? jednostavno imaju bolje inženjere za pravljenje šasije koji bolje razumiju gume u odnosu na Ferrari i ništa više.
15
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bottas on fire??. Smrdi opasno na 2016. :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo botas,sve čestitke
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reko ja nekad da navijam za konje doslovce.. Sva sreca pa f1 tv pro isto ne radi pa se ne moram mucit gledajuci ove talijanske debile
4
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ne gledam ja formulu isključivo zato što sam vatreno za McLaren. Ako tvojima ne ide, ima dosta drugih zanimljivosti u svakoj utrci. Ša bih ja trebao reć’ i ostali navijači McLarena
14
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To sto je mclaren godinama iz ferrarija ne znaci da duze cekate titulu od nas. Uostalom nije svakome zanimljiva birba za mrvice. Ja u sportu pratim borbe za vrh i trofeje , a ako moja ekipa nije tamo tko joj je kriv. Ali ovdje borbe nema nikakve osim 2 vozaca a i to je upitno.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
+1
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
‘bem ti život, koji krug. Ako je sad Ferrari donio “značajne” nadogradnje, šta će bit kad RB napravi nešto značajnije. Sutra sve osim dvostruke pobjede Mercedesa, u normalnim okolnostima, bit će teško iznenađenje. Ovo je demonstracija sile
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
mozda ako ferari uzme nekog merca na startu bude neke sanse jer se nemoze preticati kroz taj zadnji sektor, ali ne sumnjam kako bi kroz bokseve u mercedesu opet nadmurdrili ferarija
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da niste procitali vjesti o onome sto je mercedes donio ovdje.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ko govori o Mercedesovim nadogradnjama. i paketu koji je donio? Ja sam apostrofirao RB. Sa Ferrarijevim novim paketom, RB im se približio bez da su nešto značajno napravili na svojim bolidima. Ko zna. Možda će to imati nekog efekta na narednim utrkama
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista ne mislim da je prednji ovjes Ferrarija uzrok problema u sporim zavojima. Očito imaju ogromne probleme. Ako me ne vara pamćenje prošle godine su imali bolid koji je bio izuzetno brz u sporim zavojima, a ove godine obratno. Nigdje sredine očito…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brz bolid u sporim zavojima su imali predprošle sezone, prošle su imali sličnih boljki u usporedbi s Mercedesom i Red Bullom, ali ni blizu pogubne kao ove.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Neću puno o Ferariju,ali Binotto?!!! Otjerali Arivabenea?!!Ljudi moji bolji i konkurentiniji bolid su imali lani nego ove godine,pa me zanima što je Binotto napravio koji se nije slagao sa Arivabeneom?! Kakve je to pomake Binotto napravio?!! Meni je bolid pod Arivabeneom bio daleko jači,dapače da nije Vettel napravio neke pogreške možda i bolji od mercedesa i čak je mogao osvojiti lani prvenstvo!Dakle Binotto je po meni unazadio Ferrari..jer ovakvu dominaciju nije imao lani Mercedses….
13
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A znaci ipak si se uvjerio u bananu Ferrarija nakon melburna?
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam koliko Binotto moze biti kriv ja bih se radje drzao one dobre stare “FIA i Pirelli” :)
1
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vise mi izgleda kao 2016. nego 2019. Bit ce da su u Mercedesu okrenuli ovaj zadnji broj i vratili se u budućnost…Sitne strasti bi bile zaželjeti i rasplet kao 2016. Ali realno jedino na taj način bilo tko ima šanse sutra.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bravo Bottas! Nadam se da će Luji dat dosta problema i uzet naslov, nešto kao Rosberg. Sutra se samo veselim startu, a nakon toga mi se čini da će bit spavanac (nadam se da ne). Ferrari neka pospremi sve i počne radit na bolidu za sljedeću sezonu, isto kao što i ja već polako štedim živce za sljedeću sezonu jer ovo nema smisla. Sjećam se kad smo govorili da će se Renault možda borit za postolja ove sezone, a kako stvari stoje pitanje je hoće li bit ispred Haasa. Uglavnom nadu sam izgubio za ovu sezonu, odgledal bum samo zato što Formulu previše volim da bi propustio utrku.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spavas li mirno, Estabane Oconu?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne spava, sa noci petka na subotu je napravio cca 150 krugova u simulatoru u Brackley-u pa je doputovao u Barcelonu….tako da ne spava sigurno :D
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iduće godine može umjesto Kubice….
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Posto nista od Ferrarija ove godine navijam da botas bude prvak. Mercedes je druga galaksija….
7
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ode mojih 10 kn…
čestitke bottasu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nakon ovih kvalifikacija mi izgleda kao da je mercedes zadnje 2 godine ima los bolid jer ih je ferrari moga nekad ugrozit
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spavas li mirno Okonu Esteban?!
2
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mirnije od hamiltona ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izgleda da bi i moj ford kojem sam danas napravio veliki servis bio brzi od ferraria… salu na stranu sad cemo ozbiljno.
Mercedes je jedna ozbiljna masinerija koja na zalost svih nas melje sve pred sobom i to se na zalost svih nas navijaca ferraria a i drugih ekipa nece tako lako promijeniti, isto kao sto je bilo od 2000 do 2004 u slucaju ferrarieve dominacije. Ostaje nam samo ekstremna promjena pravila 2021 i nada da ce merc promasit u konceptu kao ferrari 2005-te.
Kad to izbacimo iz konteksta, svaka cast bottasu na savrsenom krugu i zelim mu sutra savrsen start iz dva razloga.
Prvo da dobije utrku, a drugo da se dogodi ono o cemu sam se nadao, a to je da nas premocni crni senna podje pucati lagano pod pritiskom, sto je mislim i bio razlog gresaka u prvom q3 krugu, jer zna da je bottas u zivotnoj formi i da mora izvuci sve iz bolida.
Tu ce past i one maske sto se hvalio da je sad sve super i da u proslosti nisu neki vozaci postovali tim (rosberg), a dobro se zna da je upravo on izvor nepostovanja.
Sad ce se mnogi uzbuditi ali takav mu je bio i idol bez obzira sto ga mnogi smatraju najvecim ikad al to je prica prevazidjena i ponekad prenapuhana.
Sto se tice svih onih koji protestiraju protiv ovog trenutnog stanja jer je merc toliko dominantan mogu im reci samo jedno a to je da nisu pravi ljubitelji bilo kojeg sporta jer ako cemo realno gledati takvi ljudi ne bi trebali gledati npr. ni motogp jer marquez dominira, ni nogomet jer je real dominiro itd. Ljudi uzivajte u vasim omilljenim sportovima pa ce i nasi jednom pobijediti.
16
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@ZJ11
Slažem se sa svime što si napisao osim jednog detalja.
Zaboravljaš se da je Rosberg 2016. u Španjolsku “donio” preko 40 bodova plusa, a Bottas ako i pobijedi sutra će imati maksimalno 8-9 bodova plusa.
Tako da nema još razloga za “pucanje” čak ni ako izgubi sutra, dapače glavni protivnik mu vozi najbolje u životu, a on ispod svoje najbolje razine, a razlika je manje od 10 bodova osim u slučaju nekog kvara ili sudara.
Činjenica je da Valtteri vozi u formi života, ali još treba vidjeti da li je u stanju zadržati tu razinu kroz cijelu sezonu, pogotovo kad znamo da Ham diže formu kroz sezonu, pogotovo iza ljetne stanke.
Ham je pokazao da može kroz zadnje dvije sezone, on kad ima loš vikend bude 2. ili 3., pogotovo u ovoj situaciji kada je MB daleko ispred svih.
I da kako se to “zna” da je Ham bio izvor nepoštovanja?
Nitko od nas nije u MBu, pa da znamo tko je igrao kakve igrice iza kulisa.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za pucanje sam naveo da je problem svaki put kad ga netko stisne pocinje lagano pucati samo sto je svaki put do sada merc uspio okrenut formu opcenito pa je isplivao iz tog pucanja, dok je ove godine situacija takva da ga ne moze izvuc merc jer je protivnik s istim oruzjem kao i 2016-te.
Nepostivanje je sigurno njegovo a to tvrdim iz razloga sto je uvijek on prvi bio koji ne postuje timske odredbe od kad je dosao u merc. Rosberg je uvijek poslusao a on ne, kad je bio ham taj koji gura u duelu nikom nista, a kad rosberg odmah je bila prasina oko toga. Mislis da bi u bakuu pustili bottasa da napada da je on bio iza, tesko.
Postujem ga kao vozaca, al kao osobu je potpuno druga stvar, isto kao i alonso, mozda su zato njih dvojica bili tako dobri kompanjoni.
Sad je tvrdio da je sve super i sve 5, da je u australiji bila podnica razlog. Baku ocito bottasu super pase, al ako ga danas dobije bit ce interesantno kakvo ce raspolozenje biti.
Hoce li bottas izdrzat cijelu sezonu ne moze nitko znat, ja ne vjerujem da hoce i mislim da ce ham biti prvak, ali to nece promijeniti nista od gore navedenog, jer ne sumnjam u njega kao vozaca vec kao osobu a tu ipak nije tako savrsen.
I usput nije bila poanta ikome dici zivac, samo izraziti misljenje i zelje za ivu sezonu kad ocito nitko drugi ne moze mercu nista.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nu2 F1? NOT!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dugo ce jos KIMI biti poslednji ferarijev sampion!!!!
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I posljednji pobjednik utrke :)
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet me “zapalo” da budem na poslu, pa nisam ništa ispratio… a bome vidim i da nisam ništa posebno ni propustio.
Sutra mi “pada” tako da mogu gledati utrku, makar se i pitam bi li mi mozda bolje bilo da odem sa ženom na neke raznjice …lolololo??
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolje ti je ovo drugo…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ipak ce biti ono cega sam se bojao. Bahrrin ispada iznimka a ostalo realnost. Netreba se cuditi da je Mercedes povecao prednost. Ferrari mjenja motore i nadograduje ono u cemu apsolutno nekaska ni malo a bolid je ove godine ocito profulan. Zasto me necudi da je Mercedes jos vise odmakao po brzini? Pa receno je da je broj djelova koje je Mercedes pripremio za ovu stazu toliki da ispada da je ovo gotovo nov bolid. Moje misljenje je da to nitko nemoze pratiti talav razvoj. Na testiranjima su isprobavali dva koncepta a sad prekticki ispada da je vec za 5 utrku sezone spreman 3 bolid mercedesa u nepuna 2 mjeseca. Zbilja nevidim kraj Mercedesu a nazlost po nas gledatelje utrke cine nezanimljivima svojom dominacijom. Ljudi rasturaju F1 kao na ps4 a uz to meni su rasturili volju za gledanjem icega. Mislim da za postenje bilo dosta 11 godina cekanja Ferrarija i Alonsa od 2010 na dalje. Ovi su dosadnji 3 puta od schumahera svojevremeno.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za dosadne utrke krivimo samo i jedino Mercedes? Pitam se je li ovo ustanovljeno u skladu sa temperamentom ili novogodisnjom noci ili pak mozda u skladu sa sveme sa svim :)
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sljedeće sezone možemo očekivati borbu između Ferrarija, McLarena i Haasa (za treće mjesto), a možda i prije.
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koliko pohvala ( zasluženih) na račun VB .. sa ovim bi se jedino moglo mjerit pljuvanje ( nezasluženo) po bottasu od njegovog dolaska u merc , a naročito lanjske sezone . virujem da i među ovima koji ga sad hvale ima onih koji su ga omalovažavali . interesantno je i kako su jučer neki “svršavali” kad se LS razbija , a ni slova posli razbijanja russella i danas mnogima omiljenog hulkenberga ?!?!??! zanimljivo kako više niko ne spominje kubicu kojeg su lani zazivali ka spasitelja williamsa i negodovali kad je umisto njega u kokpit “uletija” po mnogima nepravedno sirotkin . a taj sirotkin je lani u prvih 5 trka svake Q odvozija brolje/brže od kubice . kolega i rookie russell ga za sada vodi 5 Vs 0 u Q . ferrari … izgleda da ni na licu mista nisu uspili pronač onu formu sa predsezonskih , možda nisu dobro pretražili stazu ? :) sve mi se čini da su oni jedini na testiranjima “gazili ne bili “uplašili” glavnog konkurenta(e) ali …. izgleda da su pritili “praznom puškom” :( PU ima snage pa i brzine iako ne nešto puno više od mercedesa no ostatak je za kur . dobiju max 2 desetinke na pravcu u prvom sektoru , a zatim počimaju muke u 2. i 3 . di gube 7 , 8 desetinki . s obzirom da se trka(e) dobivaju vožnjom kroz “kompletnu” stazu , da ferrari muku muči sa tim valjda je nešto krivo vezano uz šasiju . kako to sada ispraviti ? nikako jer nema nadogradnje koja to rješava … bar tako ka laik mislim . naravno , sad se “puca” po binottu . maurizio je bija bolji . a koja je uloga šefa tima ? da konstruira šasiju ili da čvrsto “drži uzde” , smiruje strasti među kolegama na stazi , donosi nama nepopularne odluke koji vozač će propustiti kolegu npr VB LH u rusiji lani ili CL SV nedavno …. da PU “kaska” za mercedesovom PU još bi se i moglo predbacivati binottu ali ako je šasija u pitanju ( a po svemu izgleda da je ) to je “zasluga” konstruktora , a to mattia nije ! u svakom slučaju izgleda da se polako ispunjava moje “proročanstvo” kad sam posli 3. dvostruke pobjede mercedesa napisa da mi se čini kako je prvenstvo gotovo , a da još nije ni počelo . čak se može dogodit da ferrari teško izađe na kraj i sa RB ako i to uspije u konstruktorskom i to samo zato jer gasly – u bolid još nije dobro “sjeo” . jbte “mali , siromašni” ( u odnosu na ferrari ) haas tj RG i KM su danas za CL kasnili tek 0,2 s u Q ?!?!??! “tabor” ferraria me podsjeća na našu vladu koja zna da su potrebne strane investicije , ulaganja samo ne zna kako to realizirat , u ferrariu znaju di su problemi samo ih ne znaju riješit . svi mi znamo , vidimo di su problemi u oba “tima” samo ih ne bi znali riješit no za to rješavanje nismo ni angažirani , ni plaćeni … ovi jesu ali riješenje ne znaju , ne nalaze …..
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobar dio nas gledalaca slijedi praksu kod evaluacije timskih kolega da posebno vrednuje blistava izdanja “drugog” vozača u timu, i to posebno slučajeve kada ti vozači uspiju da zasjene “glavnog vozača”. Tada privremeno “rezerva” dobije svojih pet minuta imamo poplavu hvalospjeva koji splasnu čim “vodonoša” na narednim utrkama potone u osrednjost. Onda se opet vraćamo “dežurnom mitu” o “crnog Senni” , “Kaiser-u”, “Mad Max-u” No, teško da se i može drugačije kada smo gotovo pa uslovljeni da vidimo nadnaravne mogućnosti i sposobnosti Hamiltona, Vettela, Verstappena…… čak i kada se one ne daju vidjeti.
Možda imamo pogrešnu mjeru za poređenje. Možda “glavni” vozači i nisu tako “blistavi originali” kako nas uvjeravaju da jesu, nego “tek izvanredni vozači” i ništa više….. ??
Dakle, umjesto da gledamo Bottasovu ili Leclercovu veličinu kada budu bolji od timskih kolega možda je opravdanije gledati u tome slabost njihovih kolega tj. mjeru svega onoga šta oni zaista nisu ……..
U Mercedesu su vjerujem odlučili da nam do velike nagrade Britanije ili Mađarske prodaju zašećerenu vodicu s dodatkom kamilice (Bottas) tek toliko da ožive neprosanjane nade o mogućnosti borbe u Mercedesu. To je gotovo pa nasušna potreba sada kada se i bez dimnih signala jasno osjeti da “Prancing Horse” ima upalu mišića.
Vjerovati da Bottas može ili smije učiniti nešto ravno je vjeri u bajke, no kao i uvijek vrijeme će pokazati koliko je istine u mojim riječima.
O (bez)vrijednosti druga Bottasa pisao sam još u vrijeme dok je utjehu tražio u boci ……
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prancig horse i upala misica ?? :thumbs:
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
da , da dejan_s “Vjerovati da Bottas može ili smije učiniti nešto ravno je vjeri u bajke, no kao i uvijek vrijeme će pokazati koliko je istine u mojim riječima.” šteta šta nisi “uradija” evaluaciju NR za 2016 . posli poraza 2014./15 . a možda i jesi pa ako si sigurno si pogodija rasplet te sezone . vjerovatno je i ta mogučnost osvajanja titule , pobjede NR nad LH bila takođe u domeni vjere u bajke ? jer kako bi “barbika” pobjedila “crnog sennu” ? dok su drugi omalovažavali NR ja sam čita izjave npr jackie stewarta . krajem 2015 . jackie je izjavija ”Ali, ne otpisujte Rosberga. Njega skoro ništa ne može zaustaviti. Vrlo je brz. Vidjeli smo da je osvojio mnogo pole positiona i da ima uglađeniji stil od Hamiltona. ” i …. stara iskusnjara je bila u pravu , “otpisani” NR je 2016. osvojia titulu ;) nedavno sam špekulira nagađajući da je možda NR “proda fintu” mercedesu , otrpija povremeno favoriziranje LH ( kojke je počelo već 2013. onom naredbom brawna kojom je zabranija NR preticanje LH ) da bi se “osvetija” 2016 . osvajanjem titule . jer šta su u mercu mogli napravit kad su uvidili da rozberg “ide” na titulu ? sabotirat svog vozača ? čisto sumljam . “otpustit” ga u toku sezone da to onemoguće ? šta ako VB radi isto ? ako na pragu 30te krene na titulu ? sabotirat ga , otpustit ? dovoljno mu je to šta ga drže na “kratkoj uzici” potpisivanjem ugovora na samo jednu sezonu i tako već 3 X . šta ga je toto proglasija najboljim pomočnikom čime ga je po mom mišljenju omalovažija i indirektno mu “objasnija” njegov status u ovakvom mercedesu . šta ako se VB odlučija uzjoguniti ? pisat o ” (bez)vrijednosti druga Bottasa” ( vidi vraga , bottas je drug … je li i to pokušaj omalovažavanja ? ) jer je tražija utjehu u boci ( to je ka da bi ja napisa da je LH tražija utjehu u partijanju kad je vozija McL jer nije moga pobjedit RB/seba šta bi bila glupost ) … kad se za vrime zimskog odmora , a prije testiranja vratija iz amerike doma i izjavija ““Vratio sam se u Finsku, napio pošteno par puta, učinio sve što se trebalo učiniti. ” iz ove izjave je “stvorena” konkluzija o (bez)vrijednosti VB ? zašto bi opuštanje posli duge sezone pa i uz nekoliko napijanja bilo traženje utjehe u boci ? ima li i “nastavak” ta njegova izjava ? npr “Zatim sam se uhvatio fotoaparata, počeo sam fotografirati i to je sad moj novi hobi. Ponekad odem prošetati i napravim par fotografija.” možda je i to traženje utjehe u fotografiranju ? :) VB je kako je izjavija ove sezone pobjedit sve , izgleda mi da “puca” od samopouzdanja , možda se odlučija na “osvetu” za ove 2 sezone . to bi se možda dalo izčitat posli australije kad mu je mu je trkaći inženjer čestitao na pobjedi i rekao da je ovo osveta za prošlu godinu, Bottas je odgovorio: “Zaista jest” i dodao: “Je*i se. Znat će oni na koje se to odnosi.” možda je ovo bija pokazatelj kako VB ove sezone neče bit krotak ka prethodnih ? btw , u dosadačnih 5 Q VB je 3 X P 1 , LH 1 X u pobjedama 2 Vs 2 , postoljima 4 Vs 4 ;) možda bottas i ne osvoji titulu , ti budeš u pravu ali kako je započeja sezonu bitka bi mogla potrajati do samog kraj ako ne bude peha ka npr lanjski baku kad je zbog gume 3 kruga prije kraja sa vodeće pozicije odusta , a pobjedija lewis . uostalom ako su tačne “priče” marka kako toto kontaktira maxa onda je ovo VB zadnja šansa da nešto uradi u ekstra potentnom mercedesu .
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@avalon
Hm… ovo je Avalone demonstracija one kvalitete za koju sam više puta govorio da posjedujete. Zaista volim čitati racionalne, činjenicama potkripljenje komentare. Hvala Vam na tome da nas tako često častite kvalitetnim i temeljitim kometarima. I da, ne šećerim kako ste me, mislim, prošli puta prozvali ……
Da krenem redom….
U vezi analize Rosberga 2016-te…
…. Imao sam ja prognozu i te 2016 godine, ali sam potpuno promašio loptu …… Tvrdio sam da će prije deva kroz iglenu ušicu …..nego Rosberg do titule prvaka….., dakle debelo sam pogriješio.
I dalje sam sklon čvrsto vjerovati da je Rosbergova titula te godine ravna čudu …. Hamiltonu su dali krila na kraju sezone, ali bodovni deficit s početka sezone i Lewis-ovo odustajanje u Maleziji ipak su pretegnuli u Rosbergovu korist.
Baš ta anomalija, greška u Mercedes-ovoj “kalkulaciji” iz 2016. godine i jeste razlog zašto nisam sklon vjerovanju da ćemo gledati reprizu te sezone…. naročito jer su pozicije Rosberga i Bottasa bitno drugačije … mjesto Rosberga u timu ipak je bilo jače utemeljeno od pozicije Bottasa kako ste i sami napisali, pa je mogućnost razvoja takvog scenarija značajno manja……. a vjerujem i da je Rosberg bolji vozač od Bottasa. Mislim da je poprilično insteresatno to da je Rosberg napustio Mercedes gotovo odmah po osvajanju titule te godine ….. možda se na kraju ipak isplati čekati tu najavljenu knjigu koju je pomenuo Rosberg u kojoj bi se trebao dotaći i te njegove zadnje sezone u F1.
Hamilton već ima pet titula, i ne vjerujem da je ključnim igračima stalo da pokvare računicu da Lewis izjednači Schumacherov rekord. To je možda čak i samom managmentu F1 od koristi kako bi ukazali na “primat” nove F1 ako ni po čemu drugom onda bar po statistici i broju srušenih rekorda…. da i dalje i to još i čvršće vjerujem da je Mercedesova i sljedeća sezona tj. minimalno dok ne dođemo u novi format takmičenja (2021).
Mogućnost jogunjenja Bottasa nije velika. Ja nikada nisam vjerovao u teorije urote gdje će tim namjerno podmetnuti da motor jednog od vozača otkaže….. ima mnoštvo drugih suptilnijih načina napraviti prevagu, ako i kada je to potrebno, ….. Načina koji nisu skupi za tim….. a koji u najgorem slučaju mogu timu naškoditi s tek par izgubljenih poena ….
Ah, da li je nazivanje Bottasa “drugom” omalovažavanje? Možda sam zaista previše sarkastičan prema Bottasu, terminom “drug” želio sam naglasiti njegovu nezavidnu ulogu u timu koja se po mom sudu poklapa s onom koju ima Boxer, Orwellov konj iz “Životinjske farme”.
Da, pročitao sam cijelu vijest “Bottas: Odlučio sam da ću ove sezone pobijediti sve“, no Bottasova iskrenost u vezi “zavirivanja u dno čaše” bila mi je više pamtljiva kako je više odražavala tešku poziciju kroz koju je Finac prošao protekle sezone.
Nemojte Avalone sada prenagljivati da ja osporavam Bottasa zbog opijanja, da je tako mogli bi Hamiltona još i više sporiti. Ne može se osporiti da Bottas i nije imao karijere dok nije stigao u Mercedes, a šta je postigao do sada u Mercedesu?
Kakav smo dojam o Bottasu mogli steći prateći ga u “srebrenoj strijeli”? Da je dobar wingman? Nisu li to riječi kojima su ga označili njegovi poslodavci, kako ste i sami naveli?
Nešto o mom viđenju Bottasove karijere napisao sam ovdje:
https://www.f1puls.com/34517/wolff-bottas-zeli-nestati/
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam gledao kvale jer sam spavao (radio nočnu), no vidim da nisam nista propustio.
Cestitke Bottasu koji je izgleda u zivotnoj formi. Ferrari u komi, Red bull ce ga prestici kroz najvise mjesec, dva…
No zapravo sam htio reci kako su svi govorili kako je problem Ferrarija “razarac” Alonso, kako ne zna razviti bolid, i što ti ga ja znam…. evo dolazi spasitelj Vettel, a ono corak! Znaci ipak je problem u timu a ne vozacu, jel da (svojevremeni) znalci??
E, moj Ferrari, sutra ne mogu gledati utrku jer imam obaveze, no vjerojatno necu nista novo propustiti. Uhvatite se posla i pocnite razvijati bolid za 2021 jer do tada imate sanse biti konstruktorski prvaci = ravno nuli; zero; nul;
A vec sam se ponadao kako cu morati n……. kozu usred bilog dana nasred grada ;)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Krenulo Bottasa ove godine,nebi bilo loše da i on osvoji titulu,ako mu se posreči. Da odem malo off.topic,Russel dobio 5 mjesta kazne,kao da to ima nekog utjecaja,ionako dalje od 22 mjesta nemože.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hamilton je ovdje po prvi puta sam zeznuo stvar. Q2 pokušaj je bio brži od ovog u q3. Čak je i sa onolikim greškama u prvom pokušaju imao zaostatak od 0,638 ( kombinacija grešaka i prometa ). U drugom pokušaju je u prvom sektoru bio brži od svog prvog kruga, ali je zaostatak na kraju iznosio ogromnih 0,800. Baš me zanima taj krug jer je trebao po logici stvari biti još gori od prvog.
0
0