Izdvojeno

Bottas najbrži na prvom slobodnom treningu u Španjolskoj

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Valtteri Bottas u Mercedesu je bio najbrži na prvom slobodnom treningu za Veliku nagradu španjolske s vremenom 1.17.951. Drugi najbrži je bio Ferrarijev Sebastian Vettel s 0.115 sekundi zaostatka, a treće je najbrže vrijeme postigao Charles Leclerc u Ferrariju koji je imao 0.221 sekundi zaostatka za najbržim.

Prvi je slobodni trening vožen po sunčanom vremenu, a otvorio ga je Daniil Kvyat u Toro Rossu. Ubrzo je i većina grida krenula po instalacijske krugove. Pierre Gasly je prvi koji je zabilježio vrijeme (1.23.115). Gasly je u prvom djelu treninga nastavio kružiti po stazi i skidati vlastita vremena na hardu, dok su ostali bili u garažama bez zabilježenih vremena.

Kada je ostalo otprilike sat i deset minuta do kraja Gasly se vratio u boks, a ostali su vozači počeli ponovno izlaziti na stazu. Prvi koji je napravi brže vrijeme od Gaslyja je Lando Norris u McLarenu na softu, ubrzo su s najboljim vremenima slijedila oba Haasa. Od top tri momčadi prvi je najbolje vrijeme postavio Charles Leclerc u Ferrariju. Nakon toga je preuzeo Valtteri Bottas u Mercedesu, pa ponovno Leclerc i na kraju Sebastian Vettel (1.18.407) na softu. Bottas je nekoliko puta imao problema s gripom u 12. zavoju, a vozio je na mediumu. Kada je ostalo nešto manje od sat vremena do kraja vozači su se nakon desetak minuta intenzivne aktivnosti na stazi vratili u boks te se nešto prije toga Daniel Ricciardo u Renualtu na softu uspio ugurati između Leclerca i Bottasa na treće mjesto.

Do kraja treninga je ostalo otprilike 40 minuta te se nakon pauze prvi na stazu vratio George Russell u Williamsu. Postepeno se i ostatak grida vraćao po drugu rundu krugova. Vettelova i Leclercova vremena iz prvog dijela treninga su neko vrijeme ostala netaknuta, vozači iz sredine poretka su se bez problema gurali ispred Ricciarda. Bottas je prvi skinuo Vettelovo vrijeme sa 1.17.951 na softu. Ponovno se stvorila gužva na stazi, što je nekima zasmetalo da naprave brže krugove. Leclerc je nekoliko puta popravljao svoja vremena i ugurao se ispred Vettela, ali Vettel je vratio drugo mjesto s prva dva najbrža sektora, ali mu je i dalje nedostajala jedna desetinka da dostigne Bottasa. Ta su vremena ostala do kraja. Lewis Hamilton je imao četvrto najbolje vrijeme i do tog je trenutka napravio najmanje krugova.

Na 20 minuta do kraja su se ponovno svi vratili u boks, jedino je Kimi Raikkonen u Alfa Romeu ostao kružiti po stazi. Norris, Sainz i Russell su se prvi vratili te se nakon toga ponovno ostatak grida vraćao na stazu.

Kada je ostalo pet minuta do kraja jedino Verstappen i Bottas nisu izašli na stazu. Bottas je imao problem s curenjem ulja te su mehaničari radili na bolidu. Slične je probleme nadvodno imao i Verstappen. Iako su svi radili krugove, nitko nije popravljao vremena.

Trening je završio minutu ranije jer je Lance Stroll u Racing Pointu izazvao crvenu zastavu izletivši u devetom zavoju i zabivši se u barijere.

Najbržih deset osim Bottasa, Vettela i Leclerca čine redom Hamilton u Mercedesu, Grosjean u Haasu, Sainz u McLarenu, Magnussen u Haasu, Gasly u Red Bullu, Kvyat u Toro Rossu i Hüklenberg u Renaultu.

PozicijaVozačMomčad/MotorVrijemeZaostatakKrugovi
1.Valtteri BottasMercedes1’17.951s19
2.Sebastian VettelFerrari1’18.066s0.115s20
3.Charles LeclercFerrari1’18.172s0.221s20
4.Lewis HamiltonMercedes1’18.575s0.624s22
5.Romain GrosjeanHaas/Ferrari1’18.943s0.992s25
6.Carlos Sainz Jr.McLaren/Renault1’19.155s1.204s31
7.Kevin MagnussenHaas/Ferrari1’19.180s1.229s27
8.Pierre GaslyRed Bull/Honda1’19.285s1.334s30
9.Daniil KvyatToro Rosso/Honda1’19.364s1.413s34
10.Nico HulkenbergRenault1’19.450s1.499s25
11.Daniel RicciardoRenault1’19.511s1.560s24
12.Max VerstappenRed Bull/Honda1’19.844s1.893s14
13.Lance StrollRacing Point/Mercedes1’19.855s1.904s28
14.Antonio GiovinazziAlfa Romeo/Ferrari1’20.021s2.070s28
15.Alexander AlbonToro Rosso/Honda1’20.030s2.079s25
16.Lando NorrisMcLaren/Renault1’20.066s2.115s33
17.Sergio PerezRacing Point/Mercedes1’20.459s2.508s26
18.Kimi RaikkonenAlfa Romeo/Ferrari1’20.591s2.640s22
19.Robert KubicaWilliams/Mercedes1’20.889s2.938s27
20.George RussellWilliams/Mercedes1’20.990s3.039s23

Komentiraj

8 komentara

  1. Max i Bottas procurili, Wiliamsu otpao retrovizor, McLaren ofarban u zeleno, Stroll i dalje dokazuje da je vraški brz…..



    5

    0
  2. “We are currently investigating an oil leak on Max’s PU which was spotted towards the end of FP1” – Tanabe-san
    uff…



    2

    0
  3. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Znas da je ovo slobodni trening kada je Kubica ispred Russela ili Gasly ispred Maxa. Nadam se super vikendu ako ni zbog cega onda barem zbog nagadanja da Catalunya odlazi.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni