Izdvojeno

Hamilton: Ove godine je još teže dovesti gume na optimalnu radnu temperaturu

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je Mercedes sezonu započeo s četiri dvostruke pobjede – konkurencija je alibi djelomično pronašla u neobično ćudljivim novim Pirellijevim gumama. Istu priču pokrenuo je nedavno i Gunther Steiner koji je rekao da previše razgovora o gumama nije Formula 1.

Lewis Hamilton se slaže i kaže da je jako teško dovesti gume u stanje da se iz njih mogu izvući najbolje performanse.

“Mislim da su ove godine gume još malo kompleksnije nego prošle godine.”

“Na početku sezone se uvijek mučimo. Svi pokušavaju shvatiti različite operativne intervale. Interval za ove gume je još uži nego u prošlosti, a i prije je bio jako uzak. Svakog vikenda su zadani pritisci u gumama sve veći pa je naš posao sve teži i teži.”

“Pokušali smo napraviti bolid koji funkcionira na što je moguće više staza, obzirom da imamo 21 utrku. Pronaći balans je jako, jako teško jer nikad nemate savršen balans na svakoj stazi. Postoji nekakav prosječan balans koji možda funkcionira na svim stazama. Ali, kad onda uzmete varijablu guma, pa zatim i motora – stvari postanu sve kompleksnije.”

“No, kako sezona odmiče tako ćemo učiti sve više i više. Mislim da smo definitivno imali sreće u barem jednoj utrci, a to je Bahrein. Međutim, bili smo prilično dobri u utrci, a Kina je očigledno za nas bila spektakularna.”

– Lewis Hamilton

Komentiraj

11 komentara

  1. …a jadan, jako mu je teško…dođe mi da osnujem zakladu za psihološku pomoć ‘Psycho Tyres For Lewis’…



    10

    13
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Tobi Gruner javlja da je Mercedes donio toliko nadogradnji u Barcelonu da to skoro čini novu (C) specifikaciju bolida…



    11

    0
  3. Pila naopako… Imate sve info iz Pirellija tako da ne mlati praznu slamu…
    Toliko placete svaki vikend rekao bi covjek da jedva zavrsavate u bodovima, a ne da imate 4 dvostruke pobjede…



    15

    17
  4. Mclaren
    KERS Prikaži

    F1 je bila bolja dok nije bilo toliko informacija “iznutra”…prljava je kao i svaki veliki biznis.



    11

    0
  5. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Primjeti se!
    Inače i ja zadnjih mjesec-dva imam probleme dovođenja roštilja na radnu temperaturu!?
    Da nije nešto u zraku, tlaku….nemam pojma ?!



    15

    0
  6. Savršeno vi u mercedesui pronalazite balans
    Dokaz za to su prvo i drugo mjesto na svim utrkama do sada
    Što se guma tiće,vjerovatno je i drugim timovima isto
    Kao dugogodišnji navijač ferrarija ,mercedesu se može samo čestitati,svaka čast,pomeli su sve
    Ferrari ako nešto ne napravi u španjolskoj gotovo je,mislim da je dobro da su išli na nadogradnju bolida jer jednostavno niz mersedesa se mora prekinuti ako misle ostati u igri,no ni mercedes se neće predati
    Očekujemo zanimljivu utrku,mislim da je to za nas koji volimo f1 najvažnije
    Pozz


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni