F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedes će promijeniti izgled Hamiltonove komandne ploče nakon problema s VSC u Baku

Luka Jurić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Mercedes će promijeniti raspored na komandnoj ploči Lewisa Hamiltona nakon što je izgubio vrijeme u odnosu na svog momčadskog kolegu Valterrija Bottasa za vrijeme virtualnog sigurnosnog automobila na prošlotjednoj VN Azerbajdžana.

Hamilton je odmah nakon utrke rekao kako će zatražiti promjene vezane za taj problem, ali nije detaljnije objasnio zašto bi to bilo potrebno.

U videu koji je momčad objavila u srijedu, Mercedesov glavni strateg James Vowles je objasnio kako je Hamilton „izgubio“ ciljano vrijeme pod virtualnim sigurnosnim automobilom.

To se dogodilo jer je momčad tražila od Hamiltona da obavi nekoliko promjena na svom volanu koje su bile namijenjene tome da mu povećaju performans na ponovnom pokretanju utrke.

„Tijekom VSC-a na kraju utrke, mogli ste vidjeti da je Lewis izgubio nekoliko sekundi u odnosu na Valtterija, koje su mogle biti ključne za njegovu pobjedu.

Kad VSC završi, vozač dobije obavijest na ekranu komandne ploče i to je nešto što mi možemo kontrolirati – što se prikazuje, a što ne.

Tražili smo od Lewisa da obavi određen broj promjena, što je normalno kako bi se bolid doveo u [bolji] način rada, ali je tijekom svake promjene gubio pogled na ciljano vrijeme.“

– James Vowles

„Drugi faktor koji je utjecao na to je taj da ako ste na pravcu, recimo u zavoju 16 [ili] na dugačkom pravcu, i VSC završi sve što trebate učiniti je paziti na gas, dati gas i voziti ravno.

Ali Lewis nije bio tamo. [Tad] se nalazio u zoni kočenja, što je jedna od težih situacija jer je jako teško prilagoditi gdje se nalazite u odnosu na ciljano vrijeme i pripremiti se za ponovno pokretanje utrke.

Kombinacija svega toga znači da Lewis nije napravio pogrešku, nego se radilo o tome gdje se nalazi na stazi te broj promjena koje su zamaskirale gdje se trenutno nalazi u odnosu na ciljano vrijeme te je tako izgubio dvije sekunde.

Mi, s naše strane, možemo napraviti nešto da poboljšamo to u smislu ekrana na komandnoj ploči za Barcelonu te ćemo to i napraviti.

Gdje se nalazite tijekom VSC-a, to je izvan naše kontrole te će nažalost to uvijek biti tako.“

– James Vowles

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
150 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mislim da je nama gledateljima jako teško ocijeniti što i kako se vozi pod VSC i što se dešava uopće. Vrlo komplicirana pravila uopće…. i različite nekonzistentne odluke sudaca….



    10

    0
  2. James Hunt Luca Badoer Prikaži

    Veliki problemi u Mercedesu…



    3

    1
  3. Mclaren KERS Prikaži

    Pojasnjenje je na mjestu…u svakom slucaju zanimljivo.


    0

    0
  4. Williams Webmaster Donator Prikaži

    I opet Luji u korist,očito Bottas nije trebao pobjediti.


    0

    0