F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Giovinazzija čeka kazna od 10 mjesta na gridu

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Alfa Romeov vozač Antonio Giovinazzi postat će prvi vozač ove sezone s kaznom na gridu zbog promjene dijela pogonske jedinice.

Dosadašnji dio sezone za Giovinazzija bio je prepun kvarova, a posljednji mu se dogodio na kvalifikacijama za VN Kine. Na Ferrarijevom motoru u njegovom bolidu je otkazao cilindar, odnosno dogodio mu se isti kvar poput onog koji je Charlesa Leclerca koštao pobjede na VN Bahreina.

Razlog kvara bila je činjenica da je Alfa Romeo bila jedina momčad s Ferrarijevim motorima koja za tu utrku nije uzela novu specifikaciju kontrolne elektronike zbog nedostatka vremena za ugradnju.

Alfa je stoga uoči VN Azerbajdžana odlučila ugraditi nove kontrolne elektronike u oba bolida. S obzirom na to da Raikkonen dosad nije morao mijenjati elektroniku, njemu će ovo biti drugi i posljednji dio koji ove sezone smije koristiti bez kazne.

Giovinazzi je nakon kvara u Kini morao mijenjati elektroniku, stoga će njemu ovo biti već treća kontrolna elektronika koja donosi 10 mjesta kazne na gridu.

Honda je ranije potvrdila kako će svi njihovi vozači za ovu utrku dobiti potpuno novi motor, no za njih zasad nema kazni. Dobre vijesti po pitanju pogonske jedinice stižu za Nicu Hulkenberga, MGU-K koji se pokvario tijekom VN Kine i uzrokovao njegovo odustajanje je spašen te će se moći i dalje koristiti.

Podrži nas

Naši zadnji donatori su: 27Ferrari28 i Grah0.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
706 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Meni je apsurdno da vozaci ispastaju sa kaznjavanjem zbog komponenti bolida koje nisu pouzdane. Za to bi trebalo iskljucivo kaznjavati konstruktore a vozaci su ionako vec dovoljno kaznjeni ako odustanu kao u ovom slucaju A.G. . Vozac u vecini slucajeva nije kriv za meh kvarove , stoga mi je glupo da kud je neki bolid vise nepouzdan jos za kaznu dobije taj vozac start s nize pozicije od one na koju se kvalificira. Onome kome je bilid pouzdaniji jos ima prednost nad onim kome je bolid krepao vise puta da taj drugi mora startat odozada. Trebaju kazniti konstruktora i amen. Evo npr primjera od lani , nakon monaca Riciardu je odustao 8 puta i jos pri tome dobio 2 puta kazne za start sa zacelja. Nije dovoljno sto je odustao 8 puta? Meni to paravilo stvarno nema ni malo smisla.



    16

    1
    • Šta reći…….
      Kažnjavanjem vozača automatski se kažnjava čitav tim, kažnjava se i odjeljenje za sklapanje i razvoj pogonske jedinice.
      Šta reći……
      Pravila su za sve ista, svi su potpisali i prihvatili ta pravila Ferrari, Merc, Honda i Renault. Tko neće, ne mora. Torro Rosso je isti kao i prošle sezone, dosta kvarova na Hondinoj PU, kao i Renaultovoj. Ove sezone polako im se priključio i Ferrari (ako gledamo prve tri utrke), Renault je za mrvicu bolji, barem za sada, Merc – najpouzdaniji.

      Bilo je priče da bi ”bilo dobro” da se bodovi oduzimaju, možda tek 2021. godine



      1

      0
      • Kimi Raikkonen 7 Azavi Donator Prikaži

        Nema smisla oduzimati bodove. Naprimjer, Williams skupi 5 bodova nekakvim slucajem i iskoriste sve motore i treba im novi. Imas jos par utrka do kraja i znaju da neće osvojiti bodove a bas su bod ispred npr hassa. Uzimanje dodatne komponente je npr – 1 bod. Bolje im je da uopće nevoze nego da uzimaju kazne za bodove, također moglo bi se dogoditi da ekipe zavrse sezonu s negativnim bodovima sto aspolutno nema nikakvog smisla. Drugaciji nacini se moraju naći, ali oduzimanje bodova konstruktorima nema niti malo smisla tako da se nadam da im to neće pasti na pamet



        1

        0
      • @Azavi
        Apsolutno se slažem s tobom. Ni ja nisam za oduzimanje bodova, to bi bio najveći promašaj, ali ne razmišljamo svi isto :/


        0

        0
    • I meni je apsurdno isto…apsurdno do bola…
      S druge strane što kaže i @Master_F1 – “…Kažnjavanjem vozača automatski se kažnjava čitav tim….” itd.

      Poanta je da je današnja Formula 1 prešla u potpuno
      drugačiju kocepciju takmičenja nego što je INICIJALNO STARTALA.

      Nekada je bio “Championnat du monde des Conducteurs” – prvenstveno dakle vozača, a TEK ONDA
      “Championnat du monde des Constructeurs” – dakle proizvođača.
      Šampionat Vozača je “krenuo” 1950 godine, a Šampionat “konstruktora”. odnosno proizvođača tek 1958.me godine.

      Kako je novac počeo “jesti” ideale o takmičenju vozača tako je postepeno postalo i “normalno” da se u F1 takmiče momčadi, odnosno proizvođači…. nažalost.

      Tako da malo pa skoro pa ispada da vozač i nije ni bitan toliko. …BRrrLJ.. BLjaaaKKKKK…

      A mi ko nas šiša, i ko voli nek iozvoli, a ko ne… isto mu se piše.



      5

      0
  2. Kimi Raikkonen 7 Pitstop Prikaži

    Znači startati će zadnji


    0

    0
  3. Abu Dhabi 25vv Prikaži

    Iza VN Azerbajdžana Giovannazi doviđenja Ericsson dobrodoša nazad


    0

    0
HrvatskiEnglish