Giovinazzija čeka kazna od 10 mjesta na gridu

Izdvojeno

Lovro Andraka

Prije 5 godina 2 min 13 komentara

Alfa Romeov vozač Antonio Giovinazzi postat će prvi vozač ove sezone s kaznom na gridu zbog promjene dijela pogonske jedinice.

Dosadašnji dio sezone za Giovinazzija bio je prepun kvarova, a posljednji mu se dogodio na kvalifikacijama za VN Kine. Na Ferrarijevom motoru u njegovom bolidu je otkazao cilindar, odnosno dogodio mu se isti kvar poput onog koji je Charlesa Leclerca koštao pobjede na VN Bahreina.

Razlog kvara bila je činjenica da je Alfa Romeo bila jedina momčad s Ferrarijevim motorima koja za tu utrku nije uzela novu specifikaciju kontrolne elektronike zbog nedostatka vremena za ugradnju.

Alfa je stoga uoči VN Azerbajdžana odlučila ugraditi nove kontrolne elektronike u oba bolida. S obzirom na to da Raikkonen dosad nije morao mijenjati elektroniku, njemu će ovo biti drugi i posljednji dio koji ove sezone smije koristiti bez kazne.

Giovinazzi je nakon kvara u Kini morao mijenjati elektroniku, stoga će njemu ovo biti već treća kontrolna elektronika koja donosi 10 mjesta kazne na gridu.

Honda je ranije potvrdila kako će svi njihovi vozači za ovu utrku dobiti potpuno novi motor, no za njih zasad nema kazni. Dobre vijesti po pitanju pogonske jedinice stižu za Nicu Hulkenberga, MGU-K koji se pokvario tijekom VN Kine i uzrokovao njegovo odustajanje je spašen te će se moći i dalje koristiti.


Odgovor

13 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    I krecemo..



    3
    3

    0
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Meni je apsurdno da vozaci ispastaju sa kaznjavanjem zbog komponenti bolida koje nisu pouzdane. Za to bi trebalo iskljucivo kaznjavati konstruktore a vozaci su ionako vec dovoljno kaznjeni ako odustanu kao u ovom slucaju A.G. . Vozac u vecini slucajeva nije kriv za meh kvarove , stoga mi je glupo da kud je neki bolid vise nepouzdan jos za kaznu dobije taj vozac start s nize pozicije od one na koju se kvalificira. Onome kome je bilid pouzdaniji jos ima prednost nad onim kome je bolid krepao vise puta da taj drugi mora startat odozada. Trebaju kazniti konstruktora i amen. Evo npr primjera od lani , nakon monaca Riciardu je odustao 8 puta i jos pri tome dobio 2 puta kazne za start sa zacelja. Nije dovoljno sto je odustao 8 puta? Meni to paravilo stvarno nema ni malo smisla.



    16
    15

    1
    • Master_F1 Prikaži

      Šta reći…….
      Kažnjavanjem vozača automatski se kažnjava čitav tim, kažnjava se i odjeljenje za sklapanje i razvoj pogonske jedinice.
      Šta reći……
      Pravila su za sve ista, svi su potpisali i prihvatili ta pravila Ferrari, Merc, Honda i Renault. Tko neće, ne mora. Torro Rosso je isti kao i prošle sezone, dosta kvarova na Hondinoj PU, kao i Renaultovoj. Ove sezone polako im se priključio i Ferrari (ako gledamo prve tri utrke), Renault je za mrvicu bolji, barem za sada, Merc – najpouzdaniji.

      Bilo je priče da bi ”bilo dobro” da se bodovi oduzimaju, možda tek 2021. godine



      1
      1

      0
      • Kimi Raikkonen 7
        Azavi Donator Prikaži

        Nema smisla oduzimati bodove. Naprimjer, Williams skupi 5 bodova nekakvim slucajem i iskoriste sve motore i treba im novi. Imas jos par utrka do kraja i znaju da neće osvojiti bodove a bas su bod ispred npr hassa. Uzimanje dodatne komponente je npr – 1 bod. Bolje im je da uopće nevoze nego da uzimaju kazne za bodove, također moglo bi se dogoditi da ekipe zavrse sezonu s negativnim bodovima sto aspolutno nema nikakvog smisla. Drugaciji nacini se moraju naći, ali oduzimanje bodova konstruktorima nema niti malo smisla tako da se nadam da im to neće pasti na pamet



        1
        1

        0
      • Master_F1 Prikaži

        @Azavi
        Apsolutno se slažem s tobom. Ni ja nisam za oduzimanje bodova, to bi bio najveći promašaj, ali ne razmišljamo svi isto :/


        0
        0

        0
    • Rover
      zjurina Prikaži

      I meni je apsurdno isto…apsurdno do bola…
      S druge strane što kaže i @Master_F1 – “…Kažnjavanjem vozača automatski se kažnjava čitav tim….” itd.

      Poanta je da je današnja Formula 1 prešla u potpuno
      drugačiju kocepciju takmičenja nego što je INICIJALNO STARTALA.

      Nekada je bio “Championnat du monde des Conducteurs” – prvenstveno dakle vozača, a TEK ONDA
      “Championnat du monde des Constructeurs” – dakle proizvođača.
      Šampionat Vozača je “krenuo” 1950 godine, a Šampionat “konstruktora”. odnosno proizvođača tek 1958.me godine.

      Kako je novac počeo “jesti” ideale o takmičenju vozača tako je postepeno postalo i “normalno” da se u F1 takmiče momčadi, odnosno proizvođači…. nažalost.

      Tako da malo pa skoro pa ispada da vozač i nije ni bitan toliko. …BRrrLJ.. BLjaaaKKKKK…

      A mi ko nas šiša, i ko voli nek iozvoli, a ko ne… isto mu se piše.



      5
      5

      0
  3. Kimi Raikkonen 7
    Pitstop Prikaži

    Znači startati će zadnji


    0
    0

    0
  4. Abu Dhabi
    25vv Prikaži

    Iza VN Azerbajdžana Giovannazi doviđenja Ericsson dobrodoša nazad


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.