Izdvojeno

Honda u Baku dolazi s novim motorom

Piše: Luka Kolak

Prije 3 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Honda će ovaj vikend na VN Azerbajdžana predstaviti novu, unaprijeđenu inačicu svog motora, nakon što su otkrivene nepravilnosti u kontroli kvalitete.

Oba Red Bullova vozača, Max Verstappen i Pierre Gasly, koristit će novu pogonsku jedinicu. Honda kao glavnu prednost unaprijeđenog V6 motora navodi poboljšanu izdržljivost, postojanje i bolju pouzdanost te mali pomak po pitanju performansi.

Daniil Kvyat i Alexander Albon su već u Kini vozili na drugim po redu pogonskim jedinicama, nakon što je kod Kvyata otkriven određeni problem na prvom treningu, dok je druga pogonska jedinica kod Albona stavljena zbog teškog sudara koji je imao na treningu.

Iz Honde su rekli kako je razlog problema kod Rusa bio vezan uz kontrolu kvalitete te navode kako je to jedan od razloga zašto tzv. “Spec 2” motor ide u sva četiri bolida u Bakuu.

Ovom promjenom, Kvyat i Albon su na samoj granici kazni te nakon iduće promjene će uslijediti pomicanje na gridu. Da podsjetimo, vozačima je dopušteno tijekom sezone koristiti tri motora, turba i MGU-H, dva MGU-K, spremnika energije te kontrolne elektronike.

Sve je izvjesnije kako će Red Bull i Toro Rosso taj limit prekoračiti s obzirom na to da Honda nastavlja s razvojem, a sve u svrhu smanjivanja zaostatka za Ferrarijem i Mercedesom.

Komentiraj

11 komentara

  1. Mclaren
    KERS Prikaži

    Sretno im..nadam se da ce ostati unutar 5 jedinica tokom sezone.



    4

    0
  2. Očekivao sam značajniji pomak u performansama, govorilo se da bi novi motor trebao imati 20HP vise, što bi u ovakoj situaciji bilo više već značajan pomak. Ako po pitanju performansi ostanu na istom, mogli bi čuti dosta nervoznije i pesimističnije izjave iz Red Bulla.



    1

    0
  3. Grickaju malo po malo. Super je imat 4 pogonske jedinice, i noga u guzicu je pomak naprijed, sve je dobrodoslo..



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni