Izdvojeno

Vettel: Ferrari još uvijek nije „otključao“ pravi potencijal bolida

Piše: Luka Jurić

Prije 3 godina, 26 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Prema riječima Sebastiana Vettela, Ferrarijev bolid je „jako dobar“, ali momčad još uvijek nije shvatila kako „otključati“ njegov potencijal.

Ferrarijev performans je varirao od početka sezone. U predsezonskim testiranjima, SF90 je izgledao kao bolid koji svi moraju pobijediti, ali je momčad pretrpjela težak poraz od strane Mercedesa na otvaranju sezone u Australiji. Ferrari je zatim bio bolji u Bahreinu, osiguravši prvi startni red za utrku u kojoj su, na kraju, imali problema. Dok u Kini, opet nisu mogli konkurirati Mercedesu.

Vettel je priznao kako se i dalje nije osjećao u potpunosti ugodno u bolidu na jučerašnjoj utrci.

„Imamo jako dobar bolid, sve je u redu s njim, ali mislim da još nismo u mogućnosti [podesiti ga na idealan način]. Ja pogotovo, tu i tamo, nisam u potpunosti sretan s obzirom na to otkud smo krenuli.

Očito su ove tri staze na kojima smo dosad bili jako različite, uvjeti koje smo imali su različiti. Ali mislim da počinjemo vidjeti uzorak te razumijeti, pogotovo kroz duljinu utrke, što nam treba, što meni treba, da uistinu otključam ovaj bolid.

Mislim da je nekoliko proteklih te nekoliko narednih tjedana jako bitno za nas da možemo razumijeti u kojem smjeru trebamo krenuti u nadolazećim mjesecima. Očito danas nismo bili brzi kao Mercedes. Šteta što nismo mogli uzeti treće i četvrto mjesto, ali sveukupno mislim da smo optimizirali [situaciju u kojoj smo se našli]. Bilo je dijelova utrke u kojima smo bili snažni te dijelova u kojima smo bili slabiji u odnosu na to gdje želimo biti.“

– Sebastian Vettel

Mercedesova prednost u odnosu na Ferrari nije bila toliko velika u Kini kao što je to bio slučaj u Australiji, te je Vettel rekao kako nisu vidjeli „ništa što ih iznenađuje“ od svojih suparnika.

„Očito Mercedesu dobro ide u prvih tri utrke. Mislim da smo se u Australiji mučili s uvjetima; i vjerojatno s postavkama [bolida]. Mislim da smo bili naučili lekciju za Bahrein, što je bilo puno bolje.

I dalje, tu i tamo se nađu dijelovi utrke u kojima smo preslabi te mislim da se to ponovno pokazalo ovaj vikend.

Mislim da možemo biti jako sretni s obzirom na to gdje se nalazimo što se tiče motora. Čini se snažno. Mislim da, sveukupno, naš bolid funkcionira i sve je u redu s njim – ali mislim da ga jednostavno moramo podesiti na idealan način te zatim izvući iz bolida performans koji on ima, što mislim da je Charles uspio pokazati u Bahreinu više nego ja.

Čini se kao da je tu negdje blizu [taj idealan setup bolida], ali ga se trenutno čini malo teže pronaći, kako bismo mogli uistinu konkurirati Mercedesu trenutno.“

– Sebastian Vettel

Komentiraj

26 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    A kad mislite…



    7

    0
  2. Duga priča ukratko – bolid im je diva :D



    11

    1
  3. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Samo vi tražite tamo negdje do Mađarske, Merc će vas čekat :D



    9

    0
  4. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    A boli vas k u najgorem slučaju bićete drugi u konstruktorima i 4 u vozačima, i to pod uslovom da Rb bude užasno brz.



    3

    1
  5. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Pun kufer mi je ovakvih komentara i priča….jedan dan je savršen drugi dan nije,jedan dan je brz drugi dan mu fali brzine.i tako stalno…na predsezonskim testiranjima je baš Vettel izjavio da je bolid savršen i da bolji ne može biti.Da se vozi kao po šinama itd,itd.



    7

    5
  6. ”I dalje, tu i tamo se nađu dijelovi utrke u kojima smo preslabi te mislim da se to ponovno pokazalo ovaj vikend.” – Brko

    Nisam baš siguran šta je htio reći s ovom rečenicom, a sigurno ni on ne zna…. Neki dijelovi u utrci? Da li je mislio na race-pace, brze zavoje, spore zavoje, tvrde-medium-mekane gume, temperatura staze ….. Da li Ferrari ima problem sa gumama kada pređe sa jedne komponente na drugu pa izgubi u balansu ili temperaturi…. Ako ima neko pametan neka mi objasni.



    6

    0
  7. Kimi Raikkonen 7
    Hydroid prime Prikaži

    Mislim da smo…. mislim da možemo….. mislim da bismo trebali….. ?. Dok vi mislite mercedes ce odlepršati. U korist ferrariju ne ide to sto im je red bull bliže nego prošle godine i Max ce iskoristiti svaku sansu za postolje i to što Bottas vozi pocetak sezone karijere i cini mi se kao da nece popustiti tako da Hamilton moze cesto racunati na jednog vozaca razmaka u odnosu na Vettela a isto tako i Bottas. Vec nekoliko godina misle, trebali bi itd… Pa dajte onda više!



    3

    0
  8. Negdje prije početka sezone, kada su Ferrari i Mercedes predstavili potpuno različita aerodinamička rješenja, čitao sam jednu tehničku analizu, od strane aero stručnjaka iz jedne od momčadi, želio je ostati anoniman.
    On je tvrdio da ovo prednje krilo tipa Ferrari u početku daje fenomenalne rezultate, a kasnije su u njegovoj momčadi kada su ispitivali koncepcije, vrlo teško napredovali po pitanju aerodinamike iza prednjih kotača.
    Ovaj drugi aerodinamički koncept kojim je krenuo npr. Mercedes u početku je sporije napredovao, ali je po tom inženjeru pokazao bolji razvojni potencijal kroz sezonu, zato su ga izabrali.



    7

    0
    • Alain Prost
      Alain Prost Prikaži

      Čitao sam o tome, čak je i Toto (tko bi drugi) to komentirao, jučer sam isto nešto našao, kažu da problem nije lako, pogotovo brzo riješiti. Krivi aero koncept?



      3

      0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ako su totalno fulali koncept tj.ispostavi se da je aero koncept koji imaju bolji MB i RB onda je sezona gotova.
      Rosberg je rekao da treba par mjeseci da se naprave aero promjene značajnije, a dotad će biti kasno.


      0

      0
  9. Charles Leclerc
    Leclerc1978 Prikaži

    Ako Ferrari bude konstruktorski prvak na kraju godine u sred bila dana nasred trga cu nag….. kozu…. mislim da se ne trebam bojati ni najmanje da će se to desiti…



    4

    0
  10. Alain Prost
    Alain Prost Prikaži

    Između mislim i siguran sam je velika razlika, kada vidiš kako Mercedes radi malo nade ostaje

    https://www.youtube.com/watch?v=VpQvlVMa1F4

    https://www.youtube.com/watch?v=kHSbslbdqR8



    2

    0
  11. Ayrton Senna
    Hr1982 Prikaži

    Mozda bolid ima problema sa hladenjem motora pa nemogu koristit agresivnu mapu goriva u Bahreinu su letili a bila je nocna utrka kad je sigurno zrak hladniji isto tako na treningima za Kinu Leclerc bio u boxu na “preventivnom” hladenju motora


    0

    0
  12. Dok vi “otključate bolid” bit će 2025 godina…



    5

    0
  13. Mclaren
    KERS Prikaži

    Bolid je zaključan..ključ je pojeo LH.



    14

    1
  14. Dok oni otkljucaju potencijal, ode pol godine…



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni