Bottas predvidio svoj loš start

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Bottas predvidio svoj loš start

Ante Vetma

Valtteri Bottas priznaje da je predvidio svoj loš start na jučerašnjoj utrci u Kini. Mercedesov vozač je okrivio proklizavanje kotača preko bijele linije koja označava startnu crtu:

“Mislim da sam utrku izgubio na startu, iskreno. Bolid je bio OK i ritam nam je bio sličan, ali u prvom stintu nisam mogao pratiti Lewisa u prljavom zraku.”

“Šteta zbog starta – proklizao sam kad sam prošao preko bijele linije, startno/ciljne linije, koja je odmah nakon mog startnog mjesta. Tamo sam izgubio.”

– Valtteri Bottas

“Pretpostavljam da jednostavno nisam imao sreće, a definitivno ćemo pogledati postoji li neki način da se to riješi za ubuduće.”

“Da mogu sad ponoviti start – u formacijskom krugu bi stražnjim gumama napravio crnu liniju na tom mjestu. Mislio sam da će biti u redu jer nikad nisam imao problema s time pa sam u formacijskom krugu napravio normalnu vježbu. Nakon toga sam vidio da bi to mogao biti problem.”

“Pomislio sam da će biti OK kad krenem sa zagrijanim gumama, ali nije bilo. Takav je život. Nemam često loše startove, ali ovo je bio jedan od njih. Događa se.”

– Valtteri Bottas

Bottasov pole position u Kini bio je njegov 7. u karijeri u Formuli 1.

“Proklizali su mi kotači na bijeloj liniji ispred mog startnog mjesta. Par metara prije te linije je bilo u redu, ali onda sam jako proklizao i izgubio par metara do prvog zavoja. Mislim da je linija takva samo na par staza u kalendaru. Možda se i boja mijenja od staze do staze.”

“Definitivno je imalo utjecaja, pogotovo ako ste na poleu jer vam tada treba najviše trakcije.”

– Valtteri Bottas

Bottas kaže da su šanse za vraćanje pozicije bile minimalne:

“U prvom stintu su se medium gume pregrijavale i čak ako ste 3 ili 4 sekunde iza – proklizavate puno više, što samo dodatno zagrijava gume i onda je još teže. Ali, F1 je takva već duže vrijeme. Tko vodi taj može kontrolirati i uvijek mu je na neki način malo lakše.”

“Za mene je utrka bila izgubljena na startu.”

– Valtteri Bottas

Rezultati VN Kine
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Izdvojeni trenuci s VN Kine
Verstappen se izvrtio u formacijskom krugu
Kubica se izvrtio u formacijskom krugu
Start utrke
Kvyat se sudara s oba McLarena
Ferrari javlja Leclercu da propusti Vettela
Leclerc: “Gubim vrijeme”
Borba Verstappena i Vettela
Dvostruko zaustavljanje Mercedesa

Podrži nas

Zadnji donatori:
DrWho

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3656 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Bottas#VN Kine 2019.

Komentiraj

19 komentara

  1. Alain Prost Alain Prost Prikaži

    Dok Ferrari riješi svoje probleme prvenstvo će biti gotovo, ako ih uopće riješi, nadam se da će Bottas izdržati pa da bar malo bude zanimljivo.



    7

    1
  2. Ja sam mislio da utrka traje 305 kilometara, kad ono samo 5 cm bijele linije.

    Reći da si samo zato izgubio utrku je jedno od najkomičnijih opravdanja ikad. Moderni raceri.



    5

    17
    • Uostalom bijele crte ima svatko ispred sebe. A ako je stao na nju sam si je kriv.



      2

      13
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ne govori o startnoj kutiji u koju svaki vozač stane nego o startno/ciljnoj crti koja je debela drito ispred pole positiona. On ju prelazi tik nakon starta sa možda par desetaka km/h, a svi ostali na gridu dok dođu do nje već su na sto ili više km/h. Zato je i rekao da je njemu gubitak veći i da mu treba veći grip. Logično, ako prelaziš preko nje sa 60 km/h, imaš puno više za izgubiti bez gripa nego ako prelaziš sa 120 km/h. Ne kažem da je to razlog ili da nije, samo pojašnjavam njegovu teoriju.



        25

        2
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Upravo to @avetma, on prelazi tu crtu dok mu je obrtni moment puno veći, nego Lewisu recimo i tačno se na snimci vidi kako Bottasu baš preko te linije skaču obrtaji, tj. Proklizava I dok on prokliže, Lewis i ovi iza su u sljedeću brzinu prebacili.

        Interesantno je kako Valtteri nije išao Lewisa pokrivati, već nije Vettelu dao ni metar za prolaza, čime je Mercedes ostao 1-2, za razliku od Ferrarija prošle godine kad se isto Sebu desilo, samo on je Kimija pokrivao, a Valtteri prošao na 2. mjesto, još jedan pokazatelj hladnokrvnosti Mercedesa prema svojim vozačima, koje tretiraju kao zaposlenike.



        9

        2
      • Ok , onda tako mogu svi pricati kada izgube p1 na startu zar ne? Mozda je on bas u australiji zbog bijele linije presao Hamiltona? Svejedno je opravdanje glupo. Znali su ljudi na startu startati sa p1 ko iz pracke ispaljeni a znali su izgubit koje mjesto pa se nejsecam takvih glupih opravdanja kao danas. Cim netko nije prvi odmah je krivo nesto…. da je on startao kak spada ostao bi prvi.



        1

        10
      • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Ok , onda tako mogu svi pricati kada izgube p1 na startu zar ne?

        Mogu, zato je Bottas rekao da na nekim stazama ima ovakvu debelu crtu, a na nekim ne. Isto tako, čovjeku je 7. put u karijeri da starta s polea, što znači da će za idući put sigurno naučiti kako riješiti ovaj problem. Ne vidim zašto bi bilo glupo opravdanje. Mislim da si gledatelji F1 daju malo previše za pravo kad misle da se itko nama opravdava. Čovjek je vjerojatno rekao što misli i “isključio se”. To što netko misli da si daje alibi – nije njegova stvar. Uostalom, Bottas spada među vozače koji priznaju kad nije dovoljno brz, tako da ne vidim zašto bi sad izmišljao nešto.



        22

        0
      • Alain Prost Alain Prost Prikaži

        Biće najbolje da probaš sam večeras, sjedni u auto i na prvi semafor pa vježbaj.



        2

        2
      • Razumijem ja vas u potpunosti obojicu, no nit se kina vozi prvi puta, niti je prvi puta netko izgubio p1 na startu. No prvi puta cujem ovakvo opravdanje. Mozda je i malo teza noga na gasu nego sto je trebala biti odigrala svoje. Moje misljenje je da su to sitne razlike u usporedbi sa npr Lewisom koji je svega par metara iza na startu i do te crte nije razvio daleko vecu brzinu nego mozda nesto sitno. Evo npr lani je Vettel ovdje na startu startao sa p1 i zadrzao p1 i nisu mu proklizili kotaci. Lewis je imao savrsen start dok Bottas ne. Ta bijela linija je problem no ne toliki koliki se pokusava prikazati. I opet napominjem, bilo je utrka u kini gdje su vozaci bez problema startali sa p1 i zadrzali poziciju bez proklizivanja kotaca sto meni daje jedino do znanja da je Bottas bio mozda malo prenagal na gasu nakon samog starta koji je odradio dobro jer sa ovakvim bolidima nije samo bitno biti dobar na gasu kod kretanja nego i kod daljnjeg ubrzavanja nakon samog micanja iz stajaceg mjesta.



        1

        3
      • Alain Prost Alain Prost Prikaži

        https://www.youtube.com/watch?v=bkHUuWnnq9c

        Vjerojatno ga je ipak malo omelo, ali da je bolje startao imao bi +7.


        0

        0
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Pogledaj drivers briefing pa ćeš vidjeti na njima, svake godine se staza mjenja, negdje je novi asfalt, novi apex/pasica, nova farba na asfaltu. Nisam siguran, ali mislim da je linija malo šira nego prije… Opet ne mora značit, kvačilo je sad puno lakše zeznuti, jer je poluga kvačila promjenjena i lakše je popustiti, Nico je to objašnjavao na svom kanalu.



        2

        1
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Poznato je da Bottas ima velikih problema voziti se u prljavom zraku.



      5

      2
    • Mclaren KERS Prikaži

      Da ja sam otprilike mislio komentirat isto..neznam ko te nagradio s ovolkim minusima..evo ti jedan +-ić



      1

      0
      • Tu ti minusi i plusevi idu na bazi poznanstva i prijasnjih rasprava. Inace me boli uho za to, no svatko ima bijelu crtu isprd svog bolida i ako mu je tocak proklizio na njoj je sam kriv i nitko drugi. Pogodn bolida je odostraga, stoga da je krenuo dobro ta crta ne bi igrala ulogu. Ako je krenuo da gume prokliziju ta je crta mogla malo povecati vrtnju . No sto je je, izgovor za gubitak p1 radi crte na startu je glup jer svi imaju iste uvjete i svatko ima tu crtu koja obiljezava startnu poziciju. Mozda netko zna bolje od nas pa lupaju minuse….nek lupaju i dalje



        1

        6
      • Alonso1983 .. sa ničim napisanim ne bi se složija . ne poznam nikoga sa foruma , u prijašnjim raspravama sam često “ratova” sa mnogima pa ipak mi je karma solidna . kad bi bilo kako pišeš valjda bi bila vrlo loša . a šta se tiče proklizavanja VB mislim da to stoji … bottasu , ne tebi . ante je na dobrom putu svojim objašnjenjem . evo primjer iz moje “prakse” nadam se da niko neće baš bukvalno shvatit “paralelu” jer nema komparacije “običnog” auta sa bolidom makar to auto bilo i oldtimer sportaš . desilo se sljedeće … kasna večer , čekam zeleni semafor , zeleno , krećem . auto se pomakne , a zatim … motor “urla” , auto stoji !?!? pomislim lamela , korpa , a onda auto krene normalno . pogledam retrovizor i vidim šta ? 10 , 15 cm širok trag na cesti . šta je bilo ? prošla je cisterna – polivaća , a iz nje ako ne prska , čisti uvik curka voda kroz ventil kojim se voda puni . e kad su na taj dio došli pogonski kotači “zavrtili su u prazno” . ako se ovo moglo desiti autu sa 90 KS , šta se onda može desiti nekome ko u “repu” ima valjda 1000 KS ? da je u tom trenu uz mene startala “peglica” bila bi me “oderala” na startu :) :) :)



        10

        0
      • Moje misljenje je i dalje da je fulo v.B start. Jer onda uvijek mozemo reci da je onaj sa pp a izgubio p1 radi bijele crte. Kako nekad uspiju dobro startat a nekad ne? Da je on pogodio idealan start kao Lewis ne bi on izgubio mjesto . Lewis je bolje startao i to je to. I sigurno vise ulogu igra noga na gasu nego bijela crta koja je siroka koliko? Nekazem ja da neigra ta bijela crta ulogu, no vadit se na nju je smjesno. Onda drugi puta neka se kvalificira na p2 p3 ili p4 pa nece imat taj problem. Mislim ono, ko da je on prvi u zivotu i povjesti f1 koji je prvi put ikad startao s p1 i morao preci pritom prvi preko bijele linije sa malom brizinom. Slazem se da na njega to vise utjece nego na onog pozadi no i ostali su startali sa p1 preko bijele crte pa nisu kmecali.



        3

        1
  3. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Bottas zvuči kao Nostradamus, kod ove svoje izjave. :facepalm:
    Pa što onda nije pametnije postupio? Tako se ne osvajaju naslovi. :facepalm:



    1

    0
  4. Alfa Romeo duxiron1 Prikaži

    Valteri Nostradamus :-)


    0

    0