Vijesti

Raikkonen: Niske temperature guma su nas koštale boljeg rezultata

Piše: Jelena Benger

Prije 3 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Kimi Raikkonen je na Velikoj nagradi Kine svoj Alfa Romeo doveo do devete pozicije. Međutim, smatra kako bi imao šansi prestići Sergia Pereza iz Racing Pointa i Daniela Ricciarda iz Renaulta koji su završili nedaleko ispred njega, da nije gubio temperaturu u gumama u zadnjem dijelu utrke.

Kako prenosi britanski Motorsport, Raikkonen kaže da je njegov bolid imao dobar tempo u utrci, s obzirom na to kako se probio kroz grid nakon lošijih kvalifikacija u subotu.

„Barem smo osvojili nekoliko bodova, a i bilo je bolje nego jučer. Upravljivost bolida je bila dobra, ali na kraju sam izgubio temperaturu u prednjim gumama.“

„Mislim da su moje gume bile prilično dobre što se tiče potrošnje, ali su postale prehladne i izgubio sam grip na prednjima, pa nisam više mogao ni pritiskati.“

„Šteta je, jer sam imao dojam da bih lako mogao dostići bolide ispred sebe, ali na kraju mi nije uspjelo.“

– Kimi Raikkonen

Nakon utrke u Kini, Raikkonen je na sedmom mjestu u ukupnom poretku prvenstva. Njegov momčadski kolega Antonio Giovinazzi, pak, ponovno nije uspio doći do bodova. Nakon prilično teškog vikenda isprekidanog problemima s pouzdanošću, Talijan je završio na 15. mjestu.

„Da budem iskren, mislim da ovo nije bio moj vikend. Cijeli vikend mi je bio teško, a danas smo pokušali različitu strategiju u odnosu na ostale da bismo došli do bodova, ali nije nam uspjelo. To je sve, sad samo želim u Baku.“

– Antionio Giovinazzi

Rezultati VN Kine
1. slobodni trening
2. slobodni trening
3. slobodni trening
Kvalifikacije
Utrka

Komentiraj

4 komentara

  1. Sergio Perez 11
    LedeniSplicanin Prikaži

    Kimi stari kao vino, ovog talijana necu ni komentirat, cini mi se da vozi samo zatto jer je talijan



    8

    2
  2. Dogodine Giovi OUT, a Mick Schumacher IN…



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni