Izdvojeno

Giovinazzija zadesio isti kvar kao i Leclerca u Bahreinu

Piše: Lovro Andraka

Prije 3 godina, 8 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Kina definitivno nije najsretnije mjesto na svijetu za Antonija Giovinazzija. Kad je prije dvije godine tamo vozio svoju drugu utrku u karijeri kao zamjena za Pascala Wehrleina, razbio je svoj Sauber u kvalifikacijama i u utrci.

Ove godine se ne razbija, ali ga zato muče tehnički problemi s njegovom Alfom. Vikend je započeo propuštanjem praktički cijelog prvog treninga zbog loše ugradnje pogonske jedinice u bolid, a novi problemi pojavili su se na kvalifikacijama.

Talijan je krenuo u svoj brzi krug na kvalifikacijama, no već u prvom zavoju priči je bio kraj – na njegovom je motoru otkazao jedan cilindar, odnosno dogodio mu se kvar identičan onome koji je Charlesa Leclerca prije dva tjedna koštao pobjede.

Ferrari je upravo zbog tih problema na ovu utrku donio novu specifikaciju kontrolne elektronike, no za razliku od Ferrarija i Haasa, Alfa Romeo nije ugradila novu jedinicu zbog nedostatka vremena za prilagodbu u bolid.

“Ferrari nam je predložio novu specifikaciju, ali mi nismo imali vremena ugraditi je u bolid. Danas smo imali problem, stoga ćemo sutra promijeniti komponentu, ali ćemo zadržati istu specifikaciju. Kod Kimija nećemo mijenjati komponentu za sutra.”

“Ispričali smo se Antoniju, krivnja je 100% moja. Preuzimam 100% krivnje jer nam je Ferrari predložio promjenu. Uvijek je lako kasnije reći da je moglo biti bolje, međutim, mi smo znali da je ugradnja novog dijela u Kini također riskantna.”

Frederic Vasseur, šef momčadi Alfa Romea

Giovinazzi, kao ni Alexander Albon, nije uspio postaviti vrijeme na današnjim kvalifikacijama, stoga će u utrku startati s 19. mjesta. Talijan u svojoj prvoj punoj F1 sezoni zasad nema nijedan bod, dok njegov timski kolega Raikkonen ima 10 bodova te drži visoko šesto mjesto u poretku vozača. Vasseur shvaća da Giovinazziju nije lako te kaže kako ga u potpunosti podržava:

“Nije mu lako, ako se prisjetimo, imali smo problem na drugom treningu u Bahreinu gdje nije uspio odvoziti nijedan krug, a onda smo ovdje imali problem na prvom treningu, opet na njegovom bolidu. Zatim i danas, to je malo previše.”

“Dajemo 200% podrške Antoniju. Znam za što je sposoban, znam što je ranije radio, svakog dana sam vidio za što je sposoban. Po vremenima to zasad nije vidljivo, no siguran sam da će to pokazati čim bude moguće.”

Giovinazzi sigurno nije sretan s ishodom današnjih kvalifikacija, no ostaje optimističan uoči sutrašnje utrke. Pozitivu vidi u činjenici da su na drugom treningu uspjeli odvoziti simulacije utrke, a optimizam mu daje i činjenica da je ovo staza na kojoj se može pretjecati.

“Naš cilj su i dalje bodovi. Kao što sam rekao ranije, ovo je staza gdje možete pretjecati. Mislim da imamo dobar trkaći tempo. Utrka je duga, stoga nikad ne znate.”

– Antonio Giovinazzi

Niti Kimi Raikkonen nije imao bajne kvalifikacije u Šangaju. Nakon što je na obje dosadašnje utrke startao u top 10, danas je uspio stići tek do 13. startnog mjesta. U Q2 je prijavio gubitak snage, no ispostavilo se da nije riječ o problemu s motorom, već o jakom vjetru.

Nije bila riječ o gubitku snage, već o gubitku maksimalne brzine. Bilo je vrlo čudno. Čeoni vjetar je pojačavao kao lud. Mislim da je s nama bila malena skupina, Bottas i još netko te nitko nije popravio brzinu nakon 5 ili 10 sekundi. No, to nije opravdanje.”

– Frederic Vasseur

Za kraj dodajmo kako je i kod Alexandera Albona došlo do promjena dijelova pogonske jedinice. Njegov je bolid teško stradao na trećem slobodnom treningu, zbog čega je Tajlanđanin propustio kvalifikacije. Honda je zato odlučila staru pogonsku jedinicu poslati na pregled u Japan, dok će kao i kod Kvjata ranije, u njegov bolid biti ugrađena nova.

Komentiraj

8 komentara

  1. Alfa Romeo
    rapante Prikaži

    Eto pa Švicarci?!! Gdje je nestala Švicarska pedantnost i preciznost?



    3

    3

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni