F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Čak osam vozača dobilo nove komponente pogonske jedinice za VN Kine

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

8 od 20 vozača dobilo je barem jednu novu komponentu pogonske jedinice uoči VN Kine, a radi se o vozačima 3 različita proizvođača. Nijedna promjena nije donijela kaznu na startnom poretku.

Renault je u sve svoje bolide odlučio montirati novi MGU-K. Carlos Sainz je već uoči VN Bahreina dobio novu verziju generatora kinetičke energije nakon kvara zbog kojeg je njegov McLaren stao u Australiji, a sad su novu specifikaciju dobili i Norris, Hulkenberg i Ricciardo.

Naime, isti problem s MGU-H koji je Sainza koštao plasmana u Australiji je prouzrokovao gotovo istovremeno odustajanje Renaultovih vozača u 54. krugu VN Bahreina.

Nico Hulkenberg nije mijenjao samo MGU-K, Nijemac je dobio i novi motor, turbopunjač te MGU-H. Time se nalazi na istom broju korištenih komponenti kao i Sainz koji je iste komponente promijenio na prošloj utrci. Španjolac je uoči vikenda promijenio i mjenjač, no s obzirom na njegovo odustajanje na prošloj utrci, ta je promjena dozvoljena.

Drugi proizvođač koji je svojim momčadima poslao nove dijelove je Ferrari. Nove kontrolne elektronike dobili su vozači tvorničke momčadi, Vettel i Leclerc, te vozači Haasa, Grosjean i Magnussen. Ova je promjena reakcija na probleme koji su prije dva tjedna Charlesa Leclerca koštale prve pobjede.

Sve ove promjene obavljene su prije početka trkaćeg vikenda, dok je posljednja promjena obavljena nakon prvog slobodnog treninga.

Honda je otkrila određene anomalije na pogonskoj jedinici Toro Rossa Daniila Kvjata te je radi predostrožnosti odlučila u njegov bolid za drugi trening ubaciti novi motor, turbopunjač, MGU-H te MGU-K.

Svim su vozačima ovo druge komponente ove sezone, stoga zasad nema nikakvih kazni. Ipak, svi oni koji su na drugom MGU-K i kontrolnoj elektronici više nemaju pravo na promjenu bez kazne jer, kao i za bateriju, dozvoljene su samo dvije komponente po sezoni. Ostale tri komponente, motor, turbopunjač i MGU-H, smiju se mijenjati jedanput više.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
691 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj