Izdvojeno

Alfa pogrešno ugradila Giovinazzijev motor u bolid

Piše: Ante Vetma

Prije 4 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Šef Alfe Romeo Frederic Vasseur kaže da je Antonio Giovinazzi propustio prvi slobodni trening u Kini jer je momčad pogrešno instalirala pogonsku jedinicu u njegovom bolidu.

Giovinazzi je jutros rano odradio samo jedan instalacijski krug prije nego se vratio u garažu gdje je proveo idućih sat i pol.

Momčad je morala u potpunosti ukloniti motor i ponovo ga ugraditi kako bi bili spremni za 2. trening.

“Imali smo problem prilikom instalacije motora i morali smo ga izvaditi.”

“Predugo je trajalo da bismo to stigli za vrijeme prvog treninga.”

“Prava šteta jer je Antonio zbog te pogreške propustio prvi trening. Toliko je neizvjesno da se to vrijeme teško može nadoknaditi.”

– Frederic Vasseur

Vasseur kaže da pogreška nije prouzročila daljnje probleme ili bilo kakvu štetu. Ipak, frustracije su tu zbog izgubljenog vremena.

“Nismo mogli ovako na stazu i morali smo popraviti problem. Frustrirajuće je jer je na početku godine odmah pokazao da ima brzine. U Australiji je bio vrlo brz u Q1, napravio je bolji krug od Kimija ili je uglavnom bilo slično.”

– Frederic Vasseur

“Odradio je utrku u Bahreinu, tempo je bio tu. U kvalifikacijama je napravio malu grešku na kraju kruga, ali je bio malo brži od Kimija.”

“Pokušava sve složiti i ekipa mu danas nije pomogla, iskreno, nije njegova krivica.”

– Frederic Vasseur

Komentiraj

18 komentara

  1. Zlobnici bi rekli “talijanska šlampavost” :mrgreen:



    7

    0
  2. nije li naslov malko pretenciozan ? jer nije mi jasno kako se motor može pogrešno ugradit !?!? svaki motor pa tako i motor F 1 ima svoja “hvatišta” di se pričvrsti za šasiju pa priča o pogrešnoj ugradbi mi je smišna . a problema prilikom instalacije ( kako kaže vasseur) motora ili bilo čega može imat svatko . zar se nije desilo lani u americi da su , precizni nijemci trebali izmjenit pumpe vode na oba bolida i prilikom izmjene poremetili blanas bolida ili kako je LH izjavija “Rastavili su bolid to jutro i ponovo ga sastavili, bio je nebalansiran,” ;) da nisu i nepogrešivi nijemci nešto zaj*ali ? poanta … problem se može dogodit svima samo kod nekih na to se ne obrati pažnja , a drugima se smije .



    3

    0
    • Tko rekao da su Nijemci nepogrešivi. Barem tri puta u zadnjih 120 godina su kolosalno pogriješili. Osim toga tamo je Toto jedan rijetki Nijemac. On je tu samo zbog novca. Oni sa strašću za F1 u toj momčadi nisu Toto. Mercedes su uglavnom Engleizi.


      0

      4
    • Alfa Romeo
      rapante Prikaži

      avalon..naslov je glup!! Kratko i jasno,tko god je tako to sročio je namjerno sročio takav naslov! Kako možeš pogrešno ugraditi motor?!!!!Vjerojatno su im auspusi gledali prema naprijed.



      3

      1
      • jasno je meni zato sam i napisa da je naslom “malko” preteciozan . neki su možda trebali bar gledat ako ne i učestvovat u “ubacivanju” motora u/na šasiju/karoseriju pa bi možda vidili da postoje neka mista koja se “zovu” nosači motora . ne može se motor zakrenut za npr 90 ili 180 stupnjeva pa ga tako pričvrstit na predviđene nosače . jasno mi je da i oni koji ismijavaju alfu ili ne znaju ili “zaborave” da je alfa kako taljani kažu “cuore sportivo” , a takvo auto treba i uredno , redovito servisirat . problem je šta za njeno sportsko srce znaju i mladi koji baš i ne brinu o autu ( motoru ) pa ga skoro i ne održavaju .odatle najviše problema sa alfama ,odatle taj glas koji je bije . problem je i to šta se danas zbog profita novi modeli auta izbacuju bez velike kilometraže odrađene na testiranjima prije promocije ka šta se nekad radilo . zbog toga se kod nekih početkom proizvodnje , prodaje pojavljuju “dječije bolesti” koje se tokom vrimena saniraju . trebalo bi znat da su novije serije alfa po pitanju kvarova iznad prosjeka klase … u pozitivnom smislu , naravno . npr 156ica je po statistikama ADAC – a na 1000 auta godišnje imala 11,3 kvara . je li to možda 1,13 % ? ;) ko nema problema , opoziva ? npr merc AMG G 65 SUV ( 200 000 $ + ) je ima opoziv , toyota je imala opozive na MILJUNIMA vozila , BMW 1,6 miljuna opoziva zbog potencjalne opasnosti od požara pa niko ne pljuje po navedenima . izgleda da je to “rezervirano” samo za alfe i to one stare i starije koje momčići voze , a boli ih kur za održavanje . održavanje , servisi ( ovlašteni) šta je to ? ;)



        1

        1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni